Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeutti kyseenalaisti olinko oikeasti sairas kun peruin tapaamisen

Vierailija
27.09.2017 |

Olin sairaana ja peruin tapaamisen heti aamulla, varmistin vielä, että terapeutti sai viestin.
Tänään olin vastaanotolla ja hän alkoi kysellä, olinko sinä päivänä töissä ja mihin aikaan nousin sängystä. Sanoi vielä, että toinen potilas, joka myös kärsii pääkivuista kuten minä toipuu aina iltapäivään mennessä.
Loukkaannuin tuosta ja sanoin myös terapeutille tämän. Hän ei ota maksua peruuntuneesta käynnistä, koska sellaisesta ei oltu aiemmin sovittu, mutta mielestäni joko ottaa maksun tai ei, mutta kyseenalaistamatta sairastumista.
En tiedä mitä ajatella. Näkemyksiä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa terapeuteista on ensinnäkin rahanahneita ja toisekseenkin epäpäteviä. Mistä se terapeutti tietää, että juuri hänen näkemyksensä asiakkaan ongelmista on oikea? Jos menet parille, kolmelle eri terapeutille, saat täysin eri version ongelmistasi ja ihan eri ratkaisut: yhteistä vaan on että lasku on yhtä iso. Mistään positiivisista tuloksista ei kuitenkaan ole minkäänlaista takuuta. Ainoa varma asia on, että rahaa tulee palamaan tuhansia ja tuhansia euroja. Terapialla pitäisi oikeasti olla edes jonkinlainen takuu tai oikeus maksuttomaan terapeutin vaihtoon, jos asiat eivät ala edistymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla