Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!

Vierailija
27.09.2017 |

Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!

"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.

Mukavaa syksyä! 🍁🍂"

Kommentit (519)

Vierailija
121/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku mennä mamma testaamaan vaikka perheillallista tuohon ravintolaan, missä elämämkoululainen on töissä, kauanko jaksaa pyynnöstä ihastella Veikka-papan tekareiden toimintaa tai vaikka mamman omaa tramp stampia persuksissa. Nämähän olennaisesti liittyvät ravintolatyöhön. Kaikkea paskaa on jaariteltava asiakkaiden kanssa, vaikka väkisin. Jos se ei onnistu, niin sitten on väärällä alalla.

Vierailija
122/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintolassa uhri on töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt se umpityhmä akka on tietysti uhriutunut eikä edelleenkään tajua miten naurettava ja säälittävä on.

"Tää on nyt lähteny aivan käsistä koko touhu. Laitoin asiallisen palautteen ja ihmiset kommentoi aivan älyttömiä asioita tähän. Toiset menee henkilökohtaisuuksiin ja toiset haluaa että tapan itseni. Toiset haukkuu lastani. Kiitos. En tajunnutkaan kuinka paljon paskamaisia ihmisiä on maailmassa. Onko teillä nyt kaikki hyvin kun pääsette haukkumaan?

Kommenteista huomaa ketkä vihaa lapsia, ketkä muuten vain tykkää aiheuttaa muille pahaa ja ketkä nyt vain ovat omaan elämäänsä niin vitun kyllästyneitä.

Se että juttu lähtee leviämään ja saan yv viestejä on jo helvetin naurettavaa. Onko asia muka niin hauska? Säälittävää käyttäytymistä "aikuisilta" ihmisiltä. Olette naurettavia."

Ei toki mitenkään ole puolusteltavissa jotkut lapsen haukkumiset tai tappamistoiveet mutta tosiasiahan on, että tuosta palautteesta oli asiallisuus kaukana "en ikinä tuu sun kassalles"-uhkauksineen. Kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat ovat nyt lastenvihaajia, elämäänsä kyllästyneitä ym. eikä siinä omassa toiminnassa ja palautteenannossa ole mitään vikaa. Antaa kuvan tosi mukavasta ihmisestä. Kauheaa, suurin osa taitaa tosiaan olla niitä kamalia, paskamaisia ihmisiä, joiden mielestä ei ole asiallista pahoittaa mieltään ja kiukuitella jonnekin facebook-sivulle siitä ettei kassa (kiireessä/väsyneenä/epähuomiossa/tarkoituksella) maksutapahtuman aikana huomioinut sellaista ihmettä kuin hänen lapsensa hampaan heiluminen. Vai olisikohan jollakulla muulla hieman asenteessa korjaamista kuin näillä "lastenvihaajilla"?

Vierailija
124/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun raukka olisi osannut lopettaa ajoissa, heittää vain höyryä paskaläjään.

Somea ei voi voittaa.

Vierailija
125/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ravintolassa uhri on töissä?

Vaikka tämän naisen palaute oli todella nolo ja tyhmä, niin tämä menee jo yli. Mitä teet sillä tiedolla? Muutenkin ne jotka menevät laittamaan facessa hänelle yksityisviestiä asiasta niin eikö heillä ole muuta tekemistä?

Vierailija
126/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla kassat eivät todellakaan huomioi lapsia, ja monissa muissa Euroopan maissa toinen vanhemmista käy kaupassa sillä välin kun toinen vanhemmista huolehtii lapsista. Suomessa markettikäynnit ovat koko perheen huviretkiä, ja valitettavasti se kuuluu ja näkyy,

Höpö höpö, olen useamman kerran nähnyt kun kassatäti juttelee iloisesti asiakkaiden lapsille täällä Madridissa.

Olen nähnyt saman useamman kerran suomessa (ja monessa muussa maassa), eikä se silti ole mikään pakollinen vaatimus kassatyöntekijältä. Vaan mukava lisä JOS kaupassa ei ole ruuhkaa ja kassalla on sopiva luonne ja mieli.

T. eri

Vierailija
127/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en ymmärtänyt otsikkoa, sitten luulin sitä vitsiksi. Jutun luettuani olen sanaton.

Minkälaisen maailmankuvan lapsi yleensä saisi, jos kaikki tuntemattomat lässyttäisivät hänen hampaastaan?

Vierailija
128/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
129/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli nyt kaikki, jotka ihmettelevät hänen suhteellisuudentajuaan ja palautteen anto -taitoaan, ovat lastenvihaajia... kyllä on laiskaa argumentointia, mutta mitäpä muuta enääN voi odottaa.

Vierailija
130/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on niin vaikea koskaan myöntää omassa käytöksessään sitä vikaa. On pistänyt silmään, että julkkikset kuin muutkin somemyrskyihin joutuneet usein uhriutuu ja selittelee eikä myönnä mitään vikaa omassa tekemisessä. Se on sääli, sillä myöntäminen rehdisti, että itsessäkin/ omassa käytöksessä on saattanut olla vikaa, yleensä rauhoittaa kohua.

Vierailija
131/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D

Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!

https://fi-fi.facebook.com/pg/lidlsuomi/posts/?ref=page_internal Löytyiskö tuolta?

Ei näy täälläkään! Onkohan sivu ylikuormittunut. ;D

Kuulostaa jännältä "keskustelusta"", viitsisikö joku kopsata sieltä tänne ennen kun se poistetaan?

Oikeassa reunassa näkyy vierailijoiden julkaisut. Klikkaa sitä vierailijoiden julkaisut -tekstiä ja saat ne kaikki näkyviin. selaa alaspäin. 22.9. on kirjotettu kyseinen valitus.

Mobiiliversio ei ilmeisesti näytä vieraiden julkaisuja. Ei ainakaan omalla puhelimella löydy mitään sellaista kohtaa, enkä nyt koneellekaan pääse katsomaan miltä siinä näyttää. Toisaalta, jos siellä heiluhammasmammalle tappokehoituksia jaellaan, en varmaan menetä mitään.

Vierailija
132/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. 😂 Taitaa tuolla äipällä olla hermot vähän liian kireellä, kun jaksaa tollasesta loukkaantua. Tai sit hän on näitä ammattiloukkaantujia, joilla mikään ei ole koskaan hyvin. 😉 Ai että sain päivän naurut.

Vierailija
133/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran ilveili ja ojenteli käsiään kohti karkkipussiani bussissa edessäni istunut 4-5v. poika, en kiinnittänyt siihen mitään huomiota, selailin vaan nettiä puhelimella. Alkoi jo vaatimaan "anna karkkia, anna"! "äitiii, byääh tuo täti ei anna karkkia!" Äiti vilkaisi taakseen ja sanoi "antaa tätin olla, se on sellainen lastenvihaaja" ja sitä lastenvihaajaa se pentui kiljui koko matkan ajan ja äiti istui vaan hiljaa, lieneekö paheksuneena kirjoittanutkin tuosta jonnekin someen....Onhan se törkeää ettei random kakaroille jaeta karkkeja bussissa!

Tuollaiseksi se on täällä Suomessa mennyt.

Tunnen hotellinomistajia muutamissa eri Välimeren maissa, ja he eivät enää halua suomalaisia lapsiperheitä hotelleihinsa koska nämä eivät osaa käyttäytyä. Aiemmin öykkäripentutitteleitä saivat brittiläiset lapset mutta nykyään suomalaisia paheksutaan. Tämä ei tietenkään koske kaikkia suomalaisia lapsiperheitä koska on niitäkin jossa osataan kasvattaa ja jossa osataan alkeellisimmatkin käytöstavat mutta siinä tahtoo vaan käydä niin että muutama huono tapaus pilaa muidenkin maineen.

Vierailija
134/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla kassat eivät todellakaan huomioi lapsia, ja monissa muissa Euroopan maissa toinen vanhemmista käy kaupassa sillä välin kun toinen vanhemmista huolehtii lapsista. Suomessa markettikäynnit ovat koko perheen huviretkiä, ja valitettavasti se kuuluu ja näkyy,

Höpö höpö, olen useamman kerran nähnyt kun kassatäti juttelee iloisesti asiakkaiden lapsille täällä Madridissa.

Täällä Madridissa? Öö siis miten tuon kommenttisi alla oleva ip-osoite viittaa Hyvinkäälle päin?

Vierailija
135/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että voi ottaa päähän nämä ammattikitisijät :D Oppisivat edes kirjoittamaan yhdyssanat oikein ja muut kielioppisäännöt ois jotenkin kohdillaan niin teksti vois olla edes vähän varteenotettava. Mutta ei. Nainen itse sanoo olevansa aspa ja kassana työskentelyyn kuuluu muutakin kuin vain se mekaaninen suorittaminen. Ei kassa ei ole se paikka, josta lapsi saa huomiota ja hyväksyntää. Kassa on se paikka, mihin ostokset maksetaan. Ärsyttävää ettei tuo nainenkaan yhtään armoa kassalle antanut, takana on voinut olla rankka päivä, perhehuolia, uupumusta, stressiä ja sitten tylytetään tuollaisen, näin mitättömän asian takia. Nainen olisi voinut laittaa suoraan kaupalle palautetta jos oikeasti mieli pahoittui, piti ilmeisesti sitten saada huomiota itselle. 

Vierailija
136/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!

https://fi-fi.facebook.com/pg/lidlsuomi/posts/?ref=page_internal Löytyiskö tuolta?

Kuulostaa jännältä "keskustelusta"", viitsisikö joku kopsata sieltä tänne ennen kun se poistetaan?

Oikeassa reunassa näkyy vierailijoiden julkaisut. Klikkaa sitä vierailijoiden julkaisut -tekstiä ja saat ne kaikki näkyviin. selaa alaspäin. 22.9. on kirjotettu kyseinen valitus.

Juu, kiitos, oon siellä sivulla moneen otteeseen käynyt, mutta ei se suostu näyttämään kuin poksahtamattoman kivennäisvesipullon palautteeseen saakka. Kai mulla on sitten laitteessa jotain vikaa. :(

Sama juttu sekä kännykällä että tabletilla. :(

Vierailija
137/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa että kyseinen kassamyyjä oli hyvännäköinen ja sen takia tämä elämämkoulumamma suhtautui häneen niin kriittisesti. Elämämkoululaiset ovat oikeasti todella kateellista porukkaa. Silmätikuksi joutuu usein hyvännäköinen ns. Kilpailija. Tiedän tapauksia. Ovat vieläpä niin yksinkertaisia etteivät itse edes tajua kuinka läpinäkyvää se heidän kateutensa ilmentäminen on.

Vierailija
138/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä mouhoaminen turhasta

mielensäpahoittamisesta on?? Eihän tossa se lapsen hammas pointtina ollut, se oli vain kontekstina tilanteelle. Olisiko sinusta ok että sanot kaupassa kassatyöntekijälle jotain, mutta hän ei huomioi sinua mitenkään. Eihän se nyt kohteliasta ole.

Kolme on alapeukuttanut :) saanko pyytää vastausta, onko normaalia käytöstä vain tuijottaa reagoimatta, jos toinen yrittää keskustella?

Onko kohteliasta mennä hölöttämään/antaa lapsensa hölöttää kassalle joka siinä tekee hommiaan melkoisessa kiiressä? Se on kassa, ei mikään keskustelupalvelu. Sen kassan homma on piipata ne tuotteet ja rahastaa, ei keskustella henkeviä asiakkaiden ja näiden lasten kanssa. 

Vierailija
139/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Mobiiliversio ei ilmeisesti näytä vieraiden julkaisuja. Ei ainakaan omalla puhelimella löydy mitään sellaista kohtaa, enkä nyt koneellekaan pääse katsomaan miltä siinä näyttää. Toisaalta, jos siellä heiluhammasmammalle tappokehoituksia jaellaan, en varmaan menetä mitään.

Ei vaan siellä annetaan ymmärtää kritiikkiä ymmärtämättömien "kärsivän lapsettomuudesta". Kyseinen mamma itse arvelee tätä ilkeiden kommenttien syyksi..

Vierailija
140/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://fi-fi.facebook.com/lidlsuomi/posts/1513491572078325

Toimiiko tämä suora linkki?

No nyt. Linkin kautta ja siirtymällä kännykän desktop-versioon kommentit näkyy ilman fb-tiliä. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi