Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin kassa ei huomioinut lapsen heiluvaa hammasta!!

Vierailija
27.09.2017 |

Lidlin facebookista. Siis mitä? Eihän kassaneidillä ole velvollisuutta ihastella kenenkään ruumiinaukkoja!

"Palokan myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että lapsia ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Innokas neiti kohta 6 vee yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen hammas heiluu mutta tyttö on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät lapsista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.

Mukavaa syksyä! 🍁🍂"

Kommentit (519)

Vierailija
261/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pitää laajentaa hammaslääkäripalveluihin

Juu. Hammaskeiju/keijo voi hoitaa hammashuolet siellä pullokaapissa, kai siihen seinämään voi laittaa kolmannenkin reijän, mistä muksu työntää päänsä sisään. Hammaskeiju hoitelee samalla vanhempien tölkit ja muksujen heiluvat hampaat. Sitten kaikki saa kuitit ja korvauksen kassalla.

Vierailija
262/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin kasvatat lapsestasi wt-huomioh*uoran. Tai mielensäpahoittajan.

Onpas ilkeä asenne pikkulasta kohtaan. Lapset ovat lapsia, ja kyllä niille pettymyksiä tulee joka tapauksessa, ja saakin tulla.

Se, että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi, ei ole sen lapsen vika. Ja se äidinkin avautuminen asiasta oli lähinnä hassu, itsensä hän siinä nolasi.

Kyllä ihmisille kannattaa olla ystävällinen ja kohtelias. Se tuottaa aina itsellekin hyvää, siinä missä toisillekin.

Lapsi kasvattaa itse itsensä vai ottaa mallia äidistään?

Ymmärsit väärin ton heiton :D

Luulenpa, että ymmärsin heittosi ihan oikein, mutta sinä et ehkä ymmärtänyt itse sitä, mitä se kertoo maailmankuvastasi.

Lapsi ottaa mallia koko ympäristöstään, ei pelkästään äidistään tai isästään. Ja ennen pitkää kaikki lapset myös tajuavat hyvinkin herkästi sen, jos heidän vanhempansa ovat jossain tilanteissa noloja.

Se, että keksit haukkumanimiä erilaisista ihmisistä, ei kerro kovin kaunista itsestäsi. Mietipä sitä, miksi haluat esim käyttää sellaista kieltä, jota et itsekään halua tänne kirjoittaa kokonaisilla sanoilla. Pidän tekstisi perusteella sinua kiusaajatyyppinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyöntekijänkin pitaisi saada tehdä työnsä rauhassa. 

Vierailija
264/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ilkeä asenne pikkulasta kohtaan. Lapset ovat lapsia, ja kyllä niille pettymyksiä tulee joka tapauksessa, ja saakin tulla.

Se, että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi, ei ole sen lapsen vika. Ja se äidinkin avautuminen asiasta oli lähinnä hassu, itsensä hän siinä nolasi.

Kyllä ihmisille kannattaa olla ystävällinen ja kohtelias. Se tuottaa aina itsellekin hyvää, siinä missä toisillekin.

Luulenpa, että ymmärsin heittosi ihan oikein, mutta sinä et ehkä ymmärtänyt itse sitä, mitä se kertoo maailmankuvastasi.

Lapsi ottaa mallia koko ympäristöstään, ei pelkästään äidistään tai isästään. Ja ennen pitkää kaikki lapset myös tajuavat hyvinkin herkästi sen, jos heidän vanhempansa ovat jossain tilanteissa noloja.

Se, että keksit haukkumanimiä erilaisista ihmisistä, ei kerro kovin kaunista itsestäsi. Mietipä sitä, miksi haluat esim käyttää sellaista kieltä, jota et itsekään halua tänne kirjoittaa kokonaisilla sanoilla. Pidän tekstisi perusteella sinua kiusaajatyyppinä.

Huumorintajuton mielensäpahoittajia bongattu!

Vierailija
265/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset tekevät lapsia jotta saavat huomiota ja glooriaa lapsensa kautta.

Sitten kun strategia ei natsaakaan, ollaan huonona ja mustapekka vaunuissa.

Vierailija
266/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua, mistä lähtien pitäis olla kiinnostunut rääkyvien kakaroiden hampaista? Itse en tykkää lapsista ja vituttaa kun esim. junassa yms. julkisilla paikoilla annetaan juosta vapaana, pitäis hihnassa olla kytkettynä.

Vierailija
267/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lidlin aspan vastaus on hauska. Itse ottaisin sen jo v*ttuiluna kaikessa imelyydessään. :D :D Ilmeisesti mamma oli tyytyväinen koska kassankin olisi pitänyt olla yhtä suurella innolla kiinnostunut kaupassa. :D

Äää mitä siinä oli? Itse en näe ilman fb-tiliä. :(

Näkee ilman fb-tiliäkin.

Itse en mobiililla näe noita vierailijoiden julkaisuja. Tai sitten en vaan osaa. No ilmankin pärjätään! Hauska oli jo tämäkin!

https://fi-fi.facebook.com/pg/lidlsuomi/posts/?ref=page_internal Löytyiskö tuolta?

Ei näy täälläkään! Onkohan sivu ylikuormittunut. ;D

Kuulostaa jännältä "keskustelusta"", viitsisikö joku kopsata sieltä tänne ennen kun se poistetaan?

Oikeassa reunassa näkyy vierailijoiden julkaisut. Klikkaa sitä vierailijoiden julkaisut -tekstiä ja saat ne kaikki näkyviin. selaa alaspäin. 22.9. on kirjotettu kyseinen valitus.

Mobiiliversio ei ilmeisesti näytä vieraiden julkaisuja. Ei ainakaan omalla puhelimella löydy mitään sellaista kohtaa, enkä nyt koneellekaan pääse katsomaan miltä siinä näyttää. Toisaalta, jos siellä heiluhammasmammalle tappokehoituksia jaellaan, en varmaan menetä mitään.

Ei vaan siellä annetaan ymmärtää kritiikkiä ymmärtämättömien "kärsivän lapsettomuudesta". Kyseinen mamma itse arvelee tätä ilkeiden kommenttien syyksi..

Jaa, korjaan. Taisi olla kommentoijan arvelua tuo

Vierailija
268/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pienet ongelmat jollakin. Olispa mullakin yhtä pienet murheet

Vierailija
269/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoa kaikki opitaan ensimmäisenä

Vierailija
270/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuton mielensäpahoittajia bongattu!

Kas kun et haukkunut uhriutujaksi.

T.eri

Vierailija
271/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turun myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että humanisteja ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Darrainen opiskelija kohta filosofian maisteri yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen kassit heiluu mutta opiskelija on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät humanisteista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Mukavaa syksyä! 🍁"

Nyt sieltä löytyy jo tällainenkin... :DDD

Vierailija
272/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet."

Mistä se kassaneiti voi tietää, että hampaan lähteminen on lapsesta iloinen asia? Ei sitä voi tietää, kokeeko toinen ihminen sen iloisena, neutraalina vai negatiivisena tapahtumana. Varminta on pitää naama peruslukemilla. Siten ei ainakaan tule loukanneksi toista, jos toinen kaipaa irvistelyn sijaan empatiaa vastoinkäymiselleen.

Kaiken kaikkiaan uskomattoman typerää palautetta, en kehtaisi omalla naamallani tuollaisesta "epäkohdasta" marmattaa. Oikeasti asiaton asiakaspalvelu on asia erikseen, olen itsekin sellaista saanut.

Vierailija
273/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuota myyjää on työpaikkakiusattu! Myyjän tehtävä on vetää niitä tuotteita vauhdilla eteenpäin, eikä jututtaa jokaista asiakasta ja viivyttää siten jonoja - tietysti kohtelias tervehdys jne. Kun hän tekee työnsä niin somessa nolataan. Minusta tuo on työpaikkakiusaamista! Ja Lidlinkin pitäisi nyt tukea tuota myyjää!!!

Tuolla myyjällä pitäisi olla mahdollisuus haastaa se lapsi oikeuteen oraalisesta häirinnästä!

Vierailija
274/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole mitenkään sujuvia lasten kanssa, eikä se kaupan kassan työssä minusta ole mitenkään ehdottoman tarpeellinen vaatimus. En pidä päiväkoti-ikäisiä vanhempiensa kanssa liikkuvia oikeastaan kaupan asiakkaina. Eri asia on itsenäisesti karkkinsa maksavat isommat lapset, heitä on tietenkin palveltava siinä missä aikuisiakin. Eri asia asiakaspalvelutehtävät jossiain neuvolassa tai tivolin lastenlaitteissa. Suurin osa päiväkoti-ikäisistä lapsista ignooraa kaupan kassan täysin, ei tervehdi tai muutenkaan huomioi, joku ehkä saattaa tuijottaa. Tuollaisia tilanteita on harvoin, että pikkulapsi ottaa kontaktia. Jollain on ehkä enemmän verissä se "voihhh kun on ihuna nuorineiti<3333" -hehkutus, mutta joiltain se ei tule luonnostaan. Minusta tuossa työnkuvassa ei haittaa.

Vierailija
275/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljo kommentteja tullu siihen sen naisen julkaisuun. Ei varmaan osannu odottaa niin suurta huomiota. Ainakaan negatiivista.

Vierailija
276/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kommentoinut:

Turun myymälän kassaneitiä ei voi kyllä kehua hyvästä asiakaspalvelusta. Ellei sitten asia ole niin että humanisteja ei tarvitse huomioida eivätkä he kuulu tähän asiakaspalvelu kohteen piiriin.

Darrainen opiskelija kohta filosofian maisteri yrittää näyttää kassaneidille kuinka hänen kassit heiluu mutta opiskelija on hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät humanisteista pidä mutta haloo hei..edes pieni hymy olisi näyttänyt että huomioit hänet.

Mukavaa syksyä!

Vierailija
277/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, ihan oikeasti?! En minäkään katselisi kenenkään lapsen heiluvaa hammasta, oksettavaa.

Mä katsoisin, olen tosin hammashoitaja. ;)

Syynäisitkö kaupan kassajonossakin?

Vierailija
278/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti joku vihervasemmistolainen kukkahattu kireellä ollut mamma. 

Vierailija
279/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt kyllä ihan ymmärtänyt, että mikä ilkeä asenne pikkulasta kohtaan...? Ei toki ole lapsen vika että äiti on rajoittunut ja reagoi typerästi mutta juuri tällaisten vamumammojen lapsista hyvin todennäköisesti kasvaa samalla tavalla ajattelevia ja käyttäytyviä kuin vanhemmistaan. Se äidin huono käytös on sitä, mitä se lapsi kasvaessaan oppii pitämään normaalina käytöksenä. Jos lapsi sivusta seuraa kuinka äiti käy kierroksilla kuinka nyt kaupan täti oli törkeä eikä meitä huomioinut (yleensä tämmöiset mammat kun ei paljoa mielipiteitään suodattele lasten läsnäollessa) niin miten se lapsi oppii olemaan ystävällinen ja kohtelias jos äiti kiukuttelee jostain pikkuasioista eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää?

Itse pitäisin ihan pätevänä väitettä, että wt-huomiohuora/mielensäpahoittaja kasvattaa todennäköisesti lapsestaan samanlaisen, ikävä kyllä. Syytön se lapsi siihen toki on.

Vierailija
280/519 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaa varmaan oksetti. Minua ainakin olisi oksettanut veriset heiluhampaat.