Paljonko rahaa kuluu lasten synttärijuhliin -- noin suunnilleen kun pk-ikäisiä juhlijoita on n.8-10?
Kommentit (10)
mutta kysyn nyt tyhmänä, että kuinka kukaan voi kuitenkaan selvitä 20 eurolla?????? Mitä te tarjoatte??? Meillä menee aina 20 euroa melkein kun joku tuttavapari tulee iltakahville - se on tosi pieni raha kun menee kauppaan.
Teen kaiken itse ja kummallisempia koristeita ei ole. Lähtöpussukoitakaan en ole antanut. Pk-ikäiset syövät muuten tosi vähän eli ei kannata kamalasti varata. Kakunkin sijasta jäätelö voi mennä paremmin...
Meillä on ollut jotain pikkusuolaista, limua ja kakku. Se on riittänyt. Koska lapset ovat syntyneet vapun tienoilla, niin koristeluun ilmapalloja ja serpentiiniä.
Ovella vielä karkit mukaan ja se on siinä.
Kakut ja muut makeat ja suolaiset leipomukset (tilattiin kaikki konditoriasta). Karkit, suklaat, limsat, sipsit, popparit, pähkinät, jäätelöt yms herkut.
Ilmapallot, serpentiinit, kaikenlaiset koristeet, kertakäyttöastiat (Prinsessa aiheiset), pillit, kertakäyttöpöytäliina (Prinsessa aiheinen), kukat.
Tilattiin taikuri esittämään temppuja.
Ongintaan kaikenlaisia pieniä tavaroita ja lähtöpussukoihin jotain juttuja.
Noin 350e + taikurin palkka (mummi tilasi sen).
kakku, suolaiset, ruoka pitkänmatkalaisille, kertakäyttöastioita, pillit lapsille. kaikki ruoat tein itse. yllättävän paljon meni.
Ettekö luota enää lastenne kykyyn keksiä itse leikkejä????? Amerikkamenoa.
ja lasku oli jotain 70¿!
Tarjoiluun meni ainakin saman verran, vaikka tein kaiken itse. Meillä oli kakku, keksejä, jogurtti- ja suklaarusinoita, kasviksia ja sipsejä + dippikastikkeita, kolmioleipiä ja hedelmätarjotin. Juomana mehua, vettä ja maitoa.
Ai niin, kertakäyttöastiat, pillit, servetit, ym.
Tuo 200¿ vois olla ihan realistinen luku...
Tarjoiluun menee varmaan toi 100¿, sitten lisäksi koristeet, lasten läksiäispussukat, onginta tms. ohjelma jne.
Toki voit selvitä vähemmälläkin, mutta meillä menee aina melkein toi 200¿ kaikkinensa...
saat tollasen summan menemään???????? Meillä just kemut tulossa eikä rahaa varmaan mee 50 euroo enempää. Kävis vähän kukkarolle tollaset summat vielä kun meillä on kolme lasta.