Miten yh-äidit pääsee edes suihkuun???
Olen nyt joutunut olemaan lasten kanssa kahdestaan nyt muutaman päivän ja hiivatti kun edes suihkuun ei kerkeä! Aina jotain " tärkeempää" tulee.. Ja illalla kun mies vihdoin tulee kotiin niin olen niin väsynyt etten jaksa enää nousta sängystä.
Eli miten te sen teette?? En näytä enää edes ihmiseltä.. Onneksi tänään mies tulee normaalisti kotiin.. Ei olisi minusta yh:ksi!
Kommentit (45)
Vierailija:
inhottavaa ois lähtee kesken suihkun märkänä shampoot silmissä lohdutteleen vauvaa. käyn siis suihkussa vain kun mies on tullut kotiin.enkä kyllä omasta mielestä oo tuosta asiasta TEHNY hankalaa. se vaan on miten on.
Niin että shampoot vois jäädä pesemättä mullakin (en oo asianomainen kirjoittaja kuitenkaan). Lapsi jo yli 1v mutta hormonit edelleen vissiin heittää...
Minä käyn silloin suihkussa kun huvittaa.
Meillä vauva 6,5kk. 2v, 3,5v ja 6v.
jos vauva ei nuku niin otan sen joko syöttötuoliin kylppäriin tai kaukaloon. mulla ei normaali suihkukäynti kestä kuin 5-10 minuuttia. muut leikkii sillä aikaa.
Tää on just tätä nykyäitien uusavuttomuutta!!
Ja eihän se oo edes hyvä että sinne vauvan luo juostaan heti ku pikkusen inahtaa. Pakkohan se on omasta hygieniastaan huolehtia.
Laitoin lapsen pinnasänkyyn lelujen kanssa ja sanoin, että äiti menee nyt suihkuun ja tulee kohta takaisin. Ei tullut mieleenkään, ettei noin voisi tehdä. Nyt kun lapsi on jo 2-vuotias, niin käyn suihkussa jos isä paikalla tai lapsi nukkuu. Osaa nimittäin avata ovet, joten luultavasti tepastelisi perässä märkään kylppäriin. Muuten en usko, että mitään vaarallisempaa tapahtuisi, mutta mistäs sen tietysti tietää.
Vierailija: