Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri kirjoitti kannassa ,että pitää terveyskeskuksessa käydä mittaamassa verenpaine, ennenkuin uusii reseptin

Vierailija
26.09.2017 |

Terveyskuksessa itsepalvelupiste, jossa voi mitata verenpaineen. Otanko tuloksen paperille ja käsken hoitajan kirjaamaan kantaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mulla on ollut vuosia verenpainelääkitys ja lääkäri uusii sen vuosittain kannan kautta mitään paineita kyselemättä.

Vierailija
2/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti juuri niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 7 vuotta lääkäri uusinut reseptin omakannassa. Koskaan ei kukaan kysellyt mitään. Seuraan satunnaisesti verenpainettani kotona.

Vierailija
4/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mulla on ollut vuosia verenpainelääkitys ja lääkäri uusii sen vuosittain kannan kautta mitään paineita kyselemättä.

Olis varmaan suotavaa välillä olla yhteydessä lääkäriin, että onko se verenpaine oikeasti sopivalla tasolla ja tarvisko verikokeita tarkistella jne.

Vierailija
5/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole verenpaine lääkitys. Thyroxin ja estrorogeeni.

Ap.

Vierailija
6/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan suotavaa välillä olla yhteydessä lääkäriin, että onko se verenpaine oikeasti sopivalla tasolla ja tarvisko verikokeita tarkistella jne.

En siellä turhaan hyppää, kai lääkäri vois sitä painetta kysyä jos kiinnostaa.

Vierailija
7/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovittiin että mittaan kuukausittain itse ja ilmoitan lääkärille heti jos on muutoksia.

Vierailija
8/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta sitten otettu kokeita.

Ap.

Vierailija
9/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Oli tai ei, nuokin vaikuttavat verenpaineeseen.

Menepä tk:hon ja kysy, kelpaako automaatin lukema. Ihan siitä luukulta rohkeasti

Vierailija
10/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sovittiin että mittaan kuukausittain itse ja ilmoitan lääkärille heti jos on muutoksia.

Mä käyn mittaamassa siellä terveyskeskuksessa ja ilmoitan hoitajalle, kun ei ole omaa verenpaine mittaria.

Ap.

Vierailija
11/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Oli tai ei, nuokin vaikuttavat verenpaineeseen.

Menepä tk:hon ja kysy, kelpaako automaatin lukema. Ihan siitä luukulta rohkeasti

Aamulla menen käymään. Perjantaina kokeisiin.

Ap.

Vierailija
12/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se lääke alentaa verenpainetta. Mitä se mittaustulos on lääkityksen aikana?

Vierailija
13/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EGK koe perjantaina

Ap.

Vierailija
14/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EGK koe perjantaina

Ap.

Ei EGK vaan EKG

Ap.

Vierailija
15/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin lääkäri vaati sen e-pillereitä varten. Lisäksi piti käydä papassa 2 vuoden välein. Vaihdoin ehkäisymenetelmää niin ei enää tarvi.

Vierailija
16/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittari maksaa n. 50e.

Osta oma.

Vierailija
17/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minullakin. Kotimittausta harrastan.

Verikokeet ja sydänfilmi kahden vuoden välein.

Näin menty jo kohta 10 vuotta. En ymmärrä noita saamiasi alapeukkuja.

Vierailija
18/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt lääkärissä 7vuoteen. Mitä siellä ravata, jos ei ole mitään vaivaa. Parempi kuolla saappaat jalassa, kuin kitua jossain hoitopaikassa kidutettuna, nykypäivän suomessa.

Vierailija
19/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinullahan on kontakti lääkäriin, jos käyt verikokeissa ja sydänfilmissä säännöllisin väliajoin eli ihan eri tilanne kuin että lääkettä uusittaisiin mitään kyselemättä.

Vierailija
20/23 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt missään verikokeessa tai filmissä neljään vuoteen, mutta kaipa se hyvä lääke on kun hengissä vielä olen. Ei minkäänlaista seurantaa siis.