Miksi nainen laittaa sokkotreffeille topatut push-up-liivit?
Enhän minäkään sinne tule kesäkurpitsa farkkujen sisään jemmattuna.
Kommentit (15)
Siksi koska liivikaupoissa ei paljon muunlaisia liivejä myydäkään. Paljonko sinä tunnet ihmisiä jotka käyttää kasviksia farkkujensa sisällä?
Eihän ne sokkotreffit sitä tarkoita, että nainen riisuu rintaliivit sinun seurassa pois.
Mitäs sillä on väliä jos on silmät sidottuna?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska liivikaupoissa ei paljon muunlaisia liivejä myydäkään. Paljonko sinä tunnet ihmisiä jotka käyttää kasviksia farkkujensa sisällä?
Eikö tosiaan muunlaisia liivejä ole myynnissä? Pitääkö mun auttaa teitä löytämään niitä vaikka nettikauppojen kautta?
Koska en näe mitään syytä, miksi kävisin ne kesken päivän riisumassa pois tai vaihtamassa muunlaisiin. En nimittäin edes omista muita kuin pushuppeja. Tai no urheilurintsikoita joo, mutta ymmärrät kai, että ne on tarkoitettu urheiluun, ei treffeille.
Koska se, että tuntee itsensä kauniiksi, lisää naisen itsevarmuutta ja auttaa näin sokkotreffitilanteessa rentoutumaan paremmin.
Kai jokainen nyt yrittää ensitreffeillä näyttää itsestänsä parhaat puolet. Push-upit ovat kuten ehosteet kosmeettinen keino korostaa parhaita puolia.
Wallah! kirjoitti:
Koska se, että tuntee itsensä kauniiksi, lisää naisen itsevarmuutta ja auttaa näin sokkotreffitilanteessa rentoutumaan paremmin.
Kai jokainen nyt yrittää ensitreffeillä näyttää itsestänsä parhaat puolet. Push-upit ovat kuten ehosteet kosmeettinen keino korostaa parhaita puolia.
Millä tavalla se on hyvien puolien korostamista? Eikös siinä tavallaan luoda ne hyvät puolet valheellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Wallah! kirjoitti:
Millä tavalla se on hyvien puolien korostamista? Eikös siinä tavallaan luoda ne hyvät puolet valheellisesti?
Eli treffeille pitäisi mennä collegehousuissa ja t-paidassa, ilman meikkiä? Minusta on ihan luonnollista korostaa hyviä puoliaan paitsi treffeillä niin myös kaikissa muissa tilanteissa, joissa kohdataan muita ihmisiä. Järkevä mieskin valitsee treffeille vaatteet, joissa näyttää edustavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallah! kirjoitti:
Eli treffeille pitäisi mennä collegehousuissa ja t-paidassa, ilman meikkiä? Minusta on ihan luonnollista korostaa hyviä puoliaan paitsi treffeillä niin myös kaikissa muissa tilanteissa, joissa kohdataan muita ihmisiä. Järkevä mieskin valitsee treffeille vaatteet, joissa näyttää edustavalta.
Mutta ne lerpukkeethan ovat usein pikemminkin huono kuin hyvä puoli, ellei niitä sitten push-upeilla kohoteta. Miehelle vastaava olisi tosiaan etumuksen toppaaminen tai feikkilihakset (jos se olisi mahdollista).
Mulla on kaikissa liiveissä ihan pieni push up. Oma koko on suht iso 70G, joten liivejä on vaikea löytää ja tuo kyseinen malli vaan sattuu istumaan täydellisesti mulla. Kaikki liivini urheiluliivejä lukuunottamatta ovat siis tuota samaa merkkiä/mallia, eri väreissä vaan
Push-upit ovat tämän päivän normaalit, tavalliset rintsikat. Ne ovat yleensä kauneimpia mitä kaupan valikoimissa on. Usein myös ainoita, ellet halua urheiluliivejä tai bandeau-tyyppisiä liivejä jotka eivät tue ollenkaan. Netistä ei liivejä voi ostaa, koska liivit pitää sovittaa joka kerta. Eri valmistajien liivikoot ja mallit eivät todellakaan vastaa toisiaan.
Minä myös puen päälleni ihan mitä tykkään, ja siihen minulla on täysi oikeus. Sinäkin saat laittaa housuihin vaikka kesäkurpitsan jos mieli tekee.
Miten tissien vastine miehillä muka on penis? En ihan tajua, eihän sitä seksiä tisseillä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Push-upit ovat tämän päivän normaalit, tavalliset rintsikat. Ne ovat yleensä kauneimpia mitä kaupan valikoimissa on. Usein myös ainoita, ellet halua urheiluliivejä tai bandeau-tyyppisiä liivejä jotka eivät tue ollenkaan. Netistä ei liivejä voi ostaa, koska liivit pitää sovittaa joka kerta. Eri valmistajien liivikoot ja mallit eivät todellakaan vastaa toisiaan.
Minä myös puen päälleni ihan mitä tykkään, ja siihen minulla on täysi oikeus. Sinäkin saat laittaa housuihin vaikka kesäkurpitsan jos mieli tekee.
Ei kai tällaisesta nyt tarvitse nokkiinsa ottaa. Ap:han vain kysyi syytä asialle, minusta ihan aiheesta.
Rinnat ja peput on miehistä kivoja.
No miksei laittaisi?