Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan vanhuksia!Kaupassakin tukkivat kassat ja käytävät!

Vierailija
26.09.2017 |

Kalman hajuiset mummelit joilla on se vähäkin järki lähtenyt päästä eivätkä tajua että ostokset pitää maksaakkin kassalla.Kortilla maksaminenkin tuntuu olevan näille puupäille liian haastavaa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä, en minä ole koskaan edes törmännyt moiseen ongelmaan tai ei se ole tullut edes mieleeni.

Nykyisten markettien käytävät ovat kyllä väh. kolmen metrin levyisiä, joten luulisi kyllä helposti mahtuvan kulkemaan niissä kärrin kanssa ihan  mistä vaan - lihavammankin tytön...

Juu, kaikki ihmisethän asioivat samoissa hypermarketeissa, samoilla paikkakunnilla. Pienempiä kauppoja ei ole olemassakaan kuin Prisma ja Cittari. Vanhuksilla muuten aikamoista pyylevyyttä ja kakkostyypin diabetesta näyttää olevan ja silti ladataan pullaa kärriin kaksin käsin.

Vierailija
22/28 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siedä sellaisia henkilöitä, joka tukkii käytävät, hyllyt, tai kylmäaltaan edustan niin, ettei muut pääse. Ihan sama, onko tällainen itsekeskeinen sitten nuori, vai vanha.

Viimeksi eilen noin kolmekymppinen naisihminen seisoi ostoskärryineen puhelin korvallaan kylmäaltaan edessä ja sain kurotella hänen ahterinsa takaa tarvitsemani juustot. Huutaa vaan puhelimeensa, eikä elettäkään, että voisi siirtyä estämästä muiden ostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en siedä sellaisia henkilöitä, joka tukkii käytävät, hyllyt, tai kylmäaltaan edustan niin, ettei muut pääse. Ihan sama, onko tällainen itsekeskeinen sitten nuori, vai vanha.

Viimeksi eilen noin kolmekymppinen naisihminen seisoi ostoskärryineen puhelin korvallaan kylmäaltaan edessä ja sain kurotella hänen ahterinsa takaa tarvitsemani juustot. Huutaa vaan puhelimeensa, eikä elettäkään, että voisi siirtyä estämästä muiden ostoksia.

Itse törmäsin viimeksi neljään noin neli-viisikymppiseen naisihmiseen, jotka olivat perustaneet juoruringin pienehkön marketin ahtaimpaan kohtaan. Kaksi nojaili perseitään pakastealtaaseen ja kaksi seisoi heitä vastapäätä, niin että kulku koko pakasteallaskäytävälle oli todella hankalaa. Minulla oli vedettävä kärry, jonka kanssa yritin ahtautua heidän välitseen, mutta se tarttui yhden naisen isoon kassiin, jota hän ei edes yrittänyt siirtää pois tieltä, ja kaatui koko p*ska niin, että ostokseni levisivät pitkin lattiaa. Tiuskaisin siinä, että "ette sitten ahtaampaa seurustelupaikkaa löytäneet", johon tämä kassinainen vain tokaisi, että "ei löydetty ei". Ja juoruilu jatkuu, minun kontatessani akkalauman jaloissa yrittäen koota ostoksiani.

Vierailija
24/28 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä 'yhteisöllisyyttä' sitten vielä kaivataan ?

Sitähän sitä olisi pitänyt vielä pari päivää sitten olla enemmän kun täällä  valitettiin sen katoamista . . .

Kaikki taitaa silti ollakin vain sitä , 'mulle kaikki vaan nyt ja heti'

(. . .ja muista viis' ) -linjaa.

Yhteisöllisyyteen kuuluu kylläkin  arvona sosiaalisuus, joka täällä nyt tuntuu ihan kokonaan unohtuneen.

Vierailija
25/28 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosikymmen lisää ja olet itse se hidas, dementoitunut ja kalmanhajuinen mummeli/pappa tukkimassa kaupan käytäviä..

Vierailija
26/28 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa nuo kärrykaupalla tavaraa ostavat luuserit. Mätetään romua hihnat täyteen ja jono seisoo. Pysykää kotonanne!!

Vierailija
27/28 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäynti on kyllä raivostuttavaa. Vähemmästäkin nousee ihmisviha pintaan. Eikä sellaista aikaa olekkaan milloin Prisma ei olisi täynnä työntekijöitä täyttämässä hyllyjä ja tukkimassa niillä valkoisilla laatikoilla joka käytävää ja siellä seassa sitten helvetin rumat ryppyiset kalmamummot hidastelee rollaattorilla eikä oo kiire mihnään. Pakollinen eutanasia kaikille kun tulee 70v täyteen.

Vierailija
28/28 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksi mummoa sai kärryillän tukittua vinakaupan niin, ettei sinne päässyt kukaan sisään eikä kukaan myymälässä asioiva päässyt kassalle. Myyjä sai onneksi tilanteen laukeamaan. Tasapuolisuuden nimissä totean myöskin erään kerran kun olin menossa samaan kauppaan, oli vahempi herra onnistunut tukkimaan parkkipaikan. Ukko seisoi toisella laidalla ja karvalakin kokoinen koira pitkän narun päässä toisella laidalla kaikessa rauhassa vääntämässä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme