Apua! Ikää on kohta 26 v. ja ihoni kaipaisi jo kiristystä. :´(
Kasvoissa on selvät juonteet jo. Varsinkin hymyillessä tulee aivan hirvittävät juonteet silmien ympärille ja huulipielistä nenään menee selvät vanat.
Voi hirvitys!
Kommentit (8)
ei tupakkaa, ei viinaa, kasvispainotteinen ruokavalio, runsaasti vettä ja paaaaaaaljon liikuntaa!
Vielä kun itsekin tajuaisin elää oman ohjeeni mukaan :D
no, itselläni on ollut naururypyt silmien alla jo parikymppisestä jotka tietty vaan syventyvät vuosien myötä..huoh.
Mutta, rupea tekemään joka päivä 5 min kasvojumppaa. Vanhemmiten nääs kasvot veltustuvat eli rasva naamasta valahtaa alaspäin. Silloin rupeaa näyttämään väsyneeltä ja uurteet tulevat esiin.
Eli vanhaa kunnon X Y jumppaa joka päivä. Estää myös samalla kaksoisleuan tulon:)
X Y jumppa on siis sellaista että sanot " liioitellen" isosti sullasi X Y.
rypyt voitoksesi.. älä nyt plastiikkakirurgialle mene.. jopa on nykyihmiselle hankala vanheta!! ottaa niin ottaa itsetunnolle..
jos et halua lisää ryppyjä, älä juo älä polta äläkä meikkaa liian raskaasti! mä olen 25 v, en ole koskaan juonut, tosi harvoin polttanut, enkä meikkaa-- enkä tiedä onko kasvoni muuttuneet miksikään sitten 20-vuotispäivän..?
tsemppaa ittesi sen lopettamiseen..ellet halua kuivaa ruttuista ihoa ja haisevaa hengitystä jatkossa!
odota kun lähentelet 40 vuotta...
Sitäpaitsi aika paljon on geeneistäkin kiinni. Toisilla ei tule ryppyjä vaikka polttavat ja päinvastoin. Toki elämäntavat edesauttavat ryppyjä.
Mun systeri on 24 ja juonteita löytyy vaikka muille jakelis. Syy yksinomaan auringon. Aurinko tunnetusti vanhentaa ihoa :)
Kuori iho säännöllisesti ja käytä naamiota. Kysy tuotteet asiantuntevalta myyjältä.
Unohda saippualla kasvojen pesu ja perusvoiteen käyttö.
Jos kerran äitisi näyttää vanhemmalta kuin on, todennäköisesti sinulle käy samoin jos et ala hoitamaan ihoasi.
lääke..... lihota itseäsi vähintään 10 kg. Jopa nahka kiristyy