Miksi tehdä lapsia ihmiselle, josta ei ole takuita pysyykö hän siinä elin-iän.
Kommentit (55)
En minä ainakaan ole lapsia täytyy kenellekään en edes itselleni. Minun tai isänsä he eivät ole vaikka meillä asuvat ja me heitä huollamme.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä maailmassa ole mistään takuita. Joskus pitää vaan riskeerata.
Mikä parisuhde sellainen on, jossa ei voi toiseen luottaa? Lapset siitä kärsii, jos vanhemmat jatkuvasti toisiaan kyttää.
Koska muuten kukaan ei koskaan tekisi lapsia. Koskaan ei ole takuita että toinen pysyy.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole lapsia täytyy kenellekään en edes itselleni. Minun tai isänsä he eivät ole vaikka meillä asuvat ja me heitä huollamme.
Pysytäänpä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhde sellainen on, jossa ei voi toiseen luottaa? Lapset siitä kärsii, jos vanhemmat jatkuvasti toisiaan kyttää.
Kyllä toiseen voi luottaa mutta mikään ei silti estä häntä lähtemästä.
Ihminen ei luota kumppaniinsa, jos on itse epäluotettava. Itseä on kustu silmille paljon jo lapsena. Silti en lakkaa luottamasta ihmisiin. Riippuu vaan, että keihin. Luotan itseeni, luotan muihin. Jos en luottaisi, en voisi elää.
Ei mikään ole varmaa tässä elämässä. Toinen voi vaikka kuolla pois, joten ei siihen kuitenkaan voi koskaan luottaa, että toinen on paikalla jakamassa vastuun.
Lapsiaan ei silloin kannata hankkia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei myöskään estä häntä jäämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ole varmaa tässä elämässä. Toinen voi vaikka kuolla pois, joten ei siihen kuitenkaan voi koskaan luottaa, että toinen on paikalla jakamassa vastuun.
Voithan sä itsekin kuolla pois, mut pysytäänpä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
ap
Onko siinä joku ongelma vai miksi haluat siitä keskustella/asian todeta (vieläpä mietteitä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
ap
Onko siinä joku ongelma vai miksi haluat siitä keskustella/asian todeta (vieläpä mietteitä)?
Ei mulla ole, mut monilla on. Miksi käytät tuota älytöntä kauttaviivaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estäkään, mutta se ei ollut tässä aiheena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei estäkään, mutta se ei ollut tässä aiheena.
Toisin kun tyypillinen heikkoitsetuntoinen suomalainen, vastaan että olet oikeassa. Eipä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
ap
Ei mulla ole, mut monilla on. Miksi käytät tuota älytöntä kauttaviivaa?
ap
Eikai monikaan tee lapsia joilla on jotakin ongelmaa sen suhteen että eivät ole varmoja haluavatko suhteeseen lapsia?
Eipä niitä takuita pysty saamaan, vaikkei lapsia tekiskään.
En minä tehnyt lasta jolleKIN, so miehelle. Halusimme ja saimme lapsen ihan sen lapsen itsensä takia.
Mikä on se asia missä tässä keskustelussa pitäis pysyä? Tietenkään lapsia ei tehdä jollekin toiselle ihmiselle. Kukaan ei ole kenekään omaisuutta. Mitä vaan voi tapahtua. Jos ei luota siihen että elämä kantaa tavalla tai toisella, ei kannata tehdä ylipäätään yhtään mitään. Lapsiakaan.