Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena poistettu ja oireet mitä oudoimmat??

Vierailija
26.09.2017 |

Oon yrittänyt etsiä tietoa ja kyselly täälläkin, mutta edelleen epätoivoinen olo:/
Hormonikierukka oli 10 vuotta, vaihto toki välissä. Poistettiin 6 viikkoa sitten. Vuotoa tuli 2,5 vk. Eka niukkaa ja sit ihan julmetonta vuotoa vk. Ei meinannut siteet pitää.

Nyt kaksi viikkoa jotain ihmeen valeraskaus/hormonihäiriö oireita. Rintoihin nousee maitoa, rinnat tosi kipeät sivuilta. Mahassa välillä kipua vasemmalla puolella ja kohdun kohdalla polttelua. Palelee ja muutaman päivän oli etova olo. Menkkamaisia nippailuja. En saa nukuttua kunnolla, päätä särkee välillä. Raskaustestejä olen tehnyt useita ja kaikki näyttää negaa.

Soitin lääkärille ja sain labralähetteet kilpirauhastestiin, prolaktiinitestiin ja pieneen verenkuvaan. Kuinkahan kauan testien tuloksia joutuu odottamaan? Vkl olis kaverin synttärit ja haluisin lähteä juhlimaan ja ottaa kuoharia, mutta missä vaiheessa voi luottaa siihen ettei raskaana ole. Piinaavaa odotella epätietoisuudessa.

Onko sulla ollut vastaavia oireita ilman raskautta? Kuulisin mielelläni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään poistettiin mirena, kauhulla odotan jos alkaa tollanen! Alotan tosin e-pillerit heti putkeen eikä raskaus siis olisi toiveissa. Voin infoilla myöhemmin tuleeko jotain, nyt ei ainakaan oo ollu mitään ihmeellistä, vähän tiputtelua poiston takia. Millon sulla alko ne oireet? Heti vai parin päivän päästä?

Vierailija
2/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että maito nousi rintoihin vk oviksen jälkeen. Sitä tulee, kun puristaa rintaa. Seksin aikana, jos mies koskee rintoihin oikein tuntee, kun maito nousee, niin kun joskus silloin kun imetti. Niin ja viimeisestä synnytyksestä on aikaa 11 vuotta. Maidon tulo, yhdistettynä päänsärkyyn on asia joka kieltämättä pelottaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon päästä poistosta alkoi oireita tulla. Alkoi just tuolla maidon tulolla ja rintojen arkuudella. Ap

Vierailija
4/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on pian poisto edessä. Taidan perua koko jutun. Mulla jo kolmas Mirena menossa yhtä soittoa, enkä tiedä tuleeko enää edes kuukautisia. Toivottavasti ei. N41

Vierailija
5/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tänään poistettiin mirena, kauhulla odotan jos alkaa tollanen! Alotan tosin e-pillerit heti putkeen eikä raskaus siis olisi toiveissa. Voin infoilla myöhemmin tuleeko jotain, nyt ei ainakaan oo ollu mitään ihmeellistä, vähän tiputtelua poiston takia. Millon sulla alko ne oireet? Heti vai parin päivän päästä?

Sulla voi olla, että vuodotkin pysyy kurissa, kun aloitit pillerit. Mulla se viikon vuoto oli jotain kamalaa. Ei viitsinyt paljoa liikkua missään, kun tuli semmoinen hulaus ja tampooni+ extra yöside petti.

Tuu vaan kertomaan kuulumisia, kun aikaa kuluu:)

Vierailija
6/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kanssa vähän vastaavia oireita. Tosin nopeammin kierukan poiston jälkeen. Mutta eipä kierukat kauaa kerenneet ollakaan, joten sekin varmaan vaikuttaa. Lisäksi itkin ihan tyhjästä ja muutenkin mielialat heilahteli ihan järkyttävän nopeasti. Meni ohi muutamassa viikossa. Onneksi.

Vierailija
7/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kanssa vähän vastaavia oireita. Tosin nopeammin kierukan poiston jälkeen. Mutta eipä kierukat kauaa kerenneet ollakaan, joten sekin varmaan vaikuttaa. Lisäksi itkin ihan tyhjästä ja muutenkin mielialat heilahteli ihan järkyttävän nopeasti. Meni ohi muutamassa viikossa. Onneksi.

Tuliko sullekkin rintaoireita? Ap

Vierailija
8/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mulla on pian poisto edessä. Taidan perua koko jutun. Mulla jo kolmas Mirena menossa yhtä soittoa, enkä tiedä tuleeko enää edes kuukautisia. Toivottavasti ei. N41

Mullakin on ikää jo 44v. Vuoto alkoi kierukan aikana ja oli säännöllinen, joten jotenkin odottaisin vuotoa nytkin itselle? Tuliko sulla vuotoa kierukan kanssa? Ap

Vierailija
9/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ikää jo 44v. Vuoto alkoi kierukan aikana ja oli säännöllinen, joten jotenkin odottaisin vuotoa nytkin itselle? Tuliko sulla vuotoa kierukan kanssa? Ap

Mulla ei ole ollut menkkoja lainkaan viimeiseen 15 vuoteen. En niitä enää kyllä kaipaakaan, varsinkaan tuollaisessa Niagara-muodossa kuten oli ennen Mirenaa.

Vierailija
10/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut menkkoja lainkaan viimeiseen 15 vuoteen. En niitä enää kyllä kaipaakaan, varsinkaan tuollaisessa Niagara-muodossa kuten oli ennen Mirenaa.

Määkin toivon, että tuo vuoto mitä tuli oli jotain tyhjennysvuotoa eikä normi menkat:/ Ap

Vierailija
11/11 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut kasvainta aivolisäkkeessä, mikä on aiheuttanut maidontuloa? Tuo on pelottava ajatus, vaikka hyvänlaatuisia kasvaimia ne taitaa olla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä