Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla siro, jos hänellä on tukkireidet?

Vierailija
26.09.2017 |

Vai ovatko toisensa pois sulkevia asioita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omasta mielestäni paksut reidet mutta muuten mulla on tosi hentoinen vyötärö, pienet tissit ja kylkiluut paistaa. Reidet ja peppu on vaan ne paikat johon rasva kertyy!

Vierailija
2/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tukkireidet ja mielestäni on poissulkevia, vaikka yläosasta olen pienempi. Voi miten onnellinen olin joskus kun lääkäri oli kirjoittanut että olen sirorakenteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla siro. Hentorakenteisella naisella ei ole jalat kuin pianolla.

Vierailija
4/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Muita kysymyksiä?

Vierailija
5/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ovatko toisensa pois sulkevia asioita?

Eivät sulje toisiaan pois. Siro luusto näkyy ylipainoisellakin esim. hoikkana tai normaalina kaulana ja hoikkina ranteina ja nilkkoina.

Vierailija
6/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Hoikka on hoikka ja paksu jalkainen on paksujalkainen.

Vierailija
7/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkijalkaisella naisella voi toki olla siro yläkroppa, mutta ei häntä kokonaisuudessaan siroksi voi kutsua.

Vierailija
8/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on tukkireidet? Tukkijaloista yleensä puhutaan ja se tarkoittaa että on muuhun kroppaan nähden tuhdit ja tasapaksut jalat ihan jalkaterästä jalkoväliin asti.

Ja tukkijalkainen ei kyllä ole siro.

Vierailija
9/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Sama jos kysyisit että voiko varis näyttää papukaijalta.

Vierailija
10/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ainakin monesti kutsutaan siroksi ja hentoiseksi yms., vaikka minulla on tukkijalat. Olen huomannut, että moni tuijottaa vain yläkroppaa, ja tekee sen perusteella johtopäätöksen "siroudesta".

Vierailija
11/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on peppu ja reidet. Minua sanotaan pieneksi mutta ei siroksi. Siro tarkoittaa kauttaaltaan lankkulautaa.

Vierailija
12/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies olla atleettinen, jos hänellä on ohuet ja veltot käsivarret ja hartiat?

Vierailija
13/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on peppu ja reidet. Minua sanotaan pieneksi mutta ei siroksi. Siro tarkoittaa kauttaaltaan lankkulautaa.

Siro ei tarkoita lankkulautaa 😂

Se tarkoittaa siroja raajoja ja hentoista ruumiinrakennetta, pyöreä pylly ja tissit eivät poista siroutta.

Vierailija
14/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimutkainen kysymys. Minua usein kuvaillaan siroksi, mutta itse en voi pitää itseäni sirona juuri noiden reisien vuoksi. Olen siis todella lyhyt, ylävartalo on siro, sormet on kapeat, kengänkoko pieni, nilkat kapeat, pohkeet kapeat, ranteet kapeat jne. Mutta jotenkin nuo pökkelöreidet ei vaan sovi kokonaisuuteen. Tietenkään en osaa itseäni katsoa yhtä objektiivisesti kuin joku ulkopuolinen.

Vierailija
15/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monimutkainen kysymys. Minua usein kuvaillaan siroksi, mutta itse en voi pitää itseäni sirona juuri noiden reisien vuoksi. Olen siis todella lyhyt, ylävartalo on siro, sormet on kapeat, kengänkoko pieni, nilkat kapeat, pohkeet kapeat, ranteet kapeat jne. Mutta jotenkin nuo pökkelöreidet ei vaan sovi kokonaisuuteen. Tietenkään en osaa itseäni katsoa yhtä objektiivisesti kuin joku ulkopuolinen.

Nyt kun aloin enemmän ajattelemaan asiaa, niin ehkä juuri se että on pienet kädet, pienet jalkaterät ja pienehköt rinnat tekee minusta yleisesti ottaen siron. Harva kuitenkaan esimerkiksi puhuessaan tai muussa normaalissa arkisessa vuorovaikutustilanteessa katsoo minun reisiäni.

Vierailija
16/16 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle joillakin on siroudesta? Katsopa vaikka fitnessnaisia, ei heistä moni ole kovin siro ruuminrakenteeltaan, ja ovat siitäkin huolimatta kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan