Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pienen lapsen 40+v yh löytää mukavan kumppanin?

Vierailija
26.09.2017 |

Mitään treffipalveluita en halua käyttää. Eikä minulla ole kiire asialla. Mutta olisi mukava llytää vielä elämänkumppani, mieluiten tällä kertaa sellainen, joka oikeasti haluaa sitoutua loppuelämäksi.

Minulla on elämän muut peruspalikat kunnossa. Velaton oma koti, koulutus, työ, harrastuksia, oma auto, jne. En.siis etsi miehestä taloudellista turvaa vaan todellakin elämänkumppania. Rinnalla kulkijaa.

Onkohan se mahdotonta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa eniten lapsen kannalta. Entä jos mies lähteekin, tai ei kohtele lasta hyvin.

Vierailija
2/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri löysi, mutta heitti jostain syystä ukon pihalle aika nopeasti. Uusperheet kai erittäin harvoin toimivat ja tämä ei tapahtunut Korsossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa eniten lapsen kannalta. Entä jos mies lähteekin, tai ei kohtele lasta hyvin.

Niin. Siksipä en pitäisikään asialla kiirettä. Mieheen pitäisi tutustua pitkään ennen lapselle esittelyä. Ja kummankin olla suhteesta varsin varma.

Vierailija
4/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole mahdotonta. Lukemattomat yksinhuoltajat löytävät uuden elämänkumppanin.

Vierailija
5/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri löysi, mutta heitti jostain syystä ukon pihalle aika nopeasti. Uusperheet kai erittäin harvoin toimivat ja tämä ei tapahtunut Korsossa.

Onko pakko muodostaa uusperhettä? Eikö kumppanuutta voi olla vaikka olisi omat kodit?

Vierailija
6/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuinka pieni se sinun lapsesi on? Usein 40+ ne lapset ovat jo vähän isompia, eikä monikaan jaksa lähteä kovin pienten kanssa aloittamaan alusta. Mutta joka tapauksessa, mahdollisuudet löytää uutta kumppania ilman että aktiivisesti sellaista etsit, ovat aika pienet. Todennäköisyys törmätä tällaiseen ruokakaupassa tai lenkkipolulla on aika pieni. Luulen, että kun kohdallasi aika on kypsä, joudut "nöyrtymään" ja kokeilemaan onneasi nettideittien maailmassa.

Ei siis mahdotonta, mutta tänäkin päivänä aika harva haetaan kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan