Voinko realistisesti enää löytää hyvää miestä? Useamman lapsen yh
Olen 29-vuotias kolmen lapsen äiti. Elämäni ei ole ollut helppoa, ja perhetilanteeni on sellainen, että minulla on kolme lasta eikä miestä. Ensimmäisen lapsen sain alaikäisenä vaikean teini-iän jälkeen ja tultuani huostaanotetuksi. Toisen lapsen isän tapasin saatuani elämää hiukan raiteilleen, ja menimme naimisiin. Liitto päättyi lapsemme ollessa taaperoikäinen, miehen petettyä ja jätettyä minut. Nyt olen ollut monta vuotta yksin. Kolmannen lapsen sain ehkäisyn petettyä tapailukumppanin kanssa. Ei ollut sydäntä aborttiin. Vain keskimmäisen lapsen isä on enää kuvioissa mukana, joten aika yksin olen.
Kuten arvata saattaa, jäivät myös koulut käymättä nuorena. Opiskelin kyllä erästä alaa ammattikoulussa, ja haaveilen opintojen käymisestä loppuun sillä ala kiinnostaa edelleen.
Suurin suruni ei ole koulu, rahojen niukkuus yms. (vanhemmat kyllä tukevat rahallisesti), vaan yksin olo. Kolmen lapsen kanssa en tietenkään ole koskaan yksin, mutta olen silti yksinäinen ja kaipaan toisen aikuisen seuraa.
Olen useamman vuoden yrittänyt tapailla ihmisiä, käyttänyt Tinderiä ja deittisivustoja. Olen luonteeltani iloinen ja sosiaalinen, joten siinä mielessä seuran löytäminen ei ole vaikeaa. Ei vain löydy ketään kunnollista, jota ei haittaisi lapseni. En haluakaan painostaa ketään, kenelle lapset eivät jo lähtökohtaisesti ole OK. Ihaninta olisi löytää joku, jolla itselläänkin olisi lapsia, ja joka sen takia ymmärtäisi ehkä minunkin tilannettani paremmin.
Rehellisesti, luuletteko minulla olevan mitään mahdollisuuksia?
Kommentit (166)
Lapset ei ole este kunnollisen miehen löytämiseen, vaan se ettet ilmeisesti osaa elää "yksin".
En oo ikinä tinderiä käyttänyt, enkä muitakaan treffipalveluita. Baareissa käyn korkeintaan juomassa. Mitään erityistä minussa ei ole.
Pidemmän aikaa tosin on ollut sellainen tilanne, ettei elämän mahdu miestä. Kinnostuneita ja ihan mukavia tapauksia on silti elämässä pyörinyt.
Ehkä joskus koittaa aika, jolloin joku mies tarttuu mukaan, mutta voipa tuota ilmankin elää.
Tuskin saman katon alle ainakaan niin kauan kun lapset asuu kotona
Kauheita miehiä. Käyneet lykkimässä silloin psyykkisesti ehkä epätasapainoissa olevan naisen raskaaksi, ja jättäneet lapsensa. Mistä vetoa, niin näillä miehillä kyllä on uusia kumppaneita ollut kierroksissa. Naiset..
Et.Liian monta lasta eri miesten kanssa.
Mä olin 34v 3 lapsen yh kun tapasin nykyisen mieheni töissä (oli mua nuorempi lapseton esimieheni). Mies rakastui minuun ja halusi koko paketin. On ollut ihana isä lapsilleni - enemmän kuin bioisä koskaan. Yhteinen lapsemme syntyi 6v yhdessäolon jälkeen erittäin toivottuna.
21v takana ja yhdessä vieläkin:)
Todellakin voi löytää!
#10, mikä tekee minusta huonon naisen jos 1. mieheni ei vaan osannut rakastaa eikä arvostaa minua ja perhettämme? Parempi ilman kuin huonon kanssa!
Kolme lasta kolmelle eri iskälle taitaa kertoa ihan tarpeeksi.
Kuvittele tilanne toisinpäin, alkaisitko suhteeseen miehen kanssa jolla ei ole koulutusta tai työtä ja sen lisäksi on kolme lasta joista jokainen eri naisen kanssa...
Yksin pärjää ihan kivasti ja varmasti jostakin löytyy jotakin juttuseuraa jos kovasti yrittää mutta vakavampaa tuskin.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Itse eronneena olen miettinyt monen moista.
Suhteita on monenlaisia on ydinperhettä, uusioperhettä, panokavereita, tapailua, seurustelua, avointa suhdetta, yhdenillan juttuja.
Läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä kaipaa ja niitä ilman en halua elää.
Kannattaa miettiä paljonko on aikaa, mitä haluaa, mitä haluaa antaa toiselle ja mitä ei.
Varmasti löytyy sellaisiakin joille lapset eivät este. Itse en kuitenkaan toisten lapsista jaksaisi huolehtia, koska jos niitä ei ole itse hankkinut, niin miksi ottaa huonoja puolia, kuten aikaisia aamuherätyksiä yms.
Mutta sellaisiakin miehiä löytyy, jotka eivät halua itse lapsia, mutta toisen lapset ok.
Sinkkumies
Etuna valmiissa paketissa miehelle mm.
-Ei elatusmaksuja kun tulee ero
-Ei velvoitteita pitää yhteyttä jos ei kiinnosta
-Ei tarvetta osallistua mm. juhliin jossa joutuu näkemään eksän
Haittoja:
-Luultavasti joutuu makselemaan jotain juttuja myös lapsille
-Lapsenvahtina oleminen, mahdollisesti myös kun nainen pettää baarissa toisen miehen kanssa
-Kuskina toimiminen (oletettavasti suurperheen äiti ei ottaisi autotonta miestä)
-Ajan käyttäminen lapsiin, joita ei tule näkemään eron jälkeen ehkä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Et saa. Ehkä sitten kuin törmäät plus 50v eronneeseen mieheen jolla on lapsia
Oletko 50+ mies joka odottaa tilaisuuttaan nuorten yh-äitien kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani nainen oli juuri samassa tilanteessa kuin sinä, ap, mutta löysi uuden ihanan miehen joka hyväksyi hänen lapsensa ja lisäksi otti heistä 2 omille nimilleen! On hyvä aviomies ja perheenisä, nyt on yhteisiäkin lapsia.
Haa! Niinsanottu kilttimies löydetty! Ei kukaan normaali mies ottaisi yh:tä millä on 3 lasta eri miehen kanssa. Ei koskaan. Jo se yksi on liikaa.
Jonne ei osaa edes määritellä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koulutusta eikä mitään. Kolme lasta joilla kaikilla eri isä. Just joo.
Haluatko kannustusta vai realistisen arvion?
Realistisen arvion. Ja tähän mennessä tulleet vastaukset ovat jo olleet hyviä, asiallisempia kuin odotin. En minä oletakaan ettei minua tuomittaisi, siitä huolimatta että kirjoitin auki miten minulla meni elämä niin kuin meni. Luuletteko etten ole kuullut jo yllin kyllin ilkeitä sanoja? Olen niille immuuni. Lapsistani olen aina huolehtinut ja pyrkinyt olemaan ensiluokkainen äiti - se on elämässäni kaikkein tärkeintä. Koulutuksen aion käydä loppuun ja toivon että nykyisestä työmarkkinoiden tilanteesta huolimatta voisin vielä työllistyä.
ap
Ensiluokkainen äiti ei todellakaan tee lapsia kolmelle eri isälle joista vain yksi on kuvioissa mukana!
Kunnolliset miehet yleensä haluaa että nainenkin on likipitäen kunnollinen ja vastuullinen ihminen. Yksi "nuoruuden hairahdus" -lapsi ehkä vielä menisi mutta kolme lasta kolmelle eri miehelle jotka eivät ole olleet kunnon miehiä (koska eivät pysy kuvioissa mukana) -no, se kertoo että olet vastuuton, huolimaton tavarasi suhteen ja miesmakusi on huono.
Miehen täytyy olla todella epätoivoinen tyytyäkseen sinuun. Ei sinulla ole mitään annettavaa parisuhteessa, ei se että on "iloinen ja puhelias" riitä mihinkään.
Keskity järjestämään elämäsi raiteilleen ja mieti sitten vasta pariutumista.
Vaikutat psykopaatilta.
Etsit "hyvää ja kunnollista" miestä, mutta et itse ole "hyvä ja kunnollinen". Aika mahdoton yhtälö. Muutama yh kertoi löytäneensä hyvän miehen, mutta tilanne on ihan eri, jos lapsia on vain yksi tai lapset edes saman miehen kanssa tehtyjä. Tai jos edes kävisit töissä.
Oletko tähänkään mennessä löytänyt hyvää miestä? Tottakai se todennäköisyys heikkenee, kun alkaa hyvät miehet olla järestään varattuja.
Niin, kyllä ap:lle varmaan sellanen kilttimies löytyisi. Mutta olisko hänessä sellaista jännyyttä, johon ap on tottunut?
Eikö naispuoliset ystävät käy? Pitääkö sen olla joku mies?
Käy se koulu loppuun ja älä oleta että aikuiselle ihmiselle vanhemmat maksaa elämisen. Hanki se ns. oma elämä ensin, tee niitä juttuja mistä tykkäät, niin kyllä voi mies kiinnostua kun näkee että olet intohimoinen ja tavoitteellinen ihminen joka on saanut käytyä koulut, käy töissä ja hoitaa vielä lapsiansa hyvin.
Jos keskityt vain kotiäitinä olemiseen, mikä on naimattomalle naiselle aikamoisen huono "ura", kun ei ole sitä toista huoltajaa ja tienaajaa perheessä.
Keskity siihen että saat kokemuksia, luet paljon kirjallisuutta niin maailmankuva avautuu ja opiskele opiskele opiskele! Näin myös lapsesi saavat mallia siitä että koskaan ei ole liian myöhässä ja kouluttautuminen kannattaa.
Ihan varmasti miehet tykkäävät naisesta jolla on muutakin meriittiä kuin tiukka pylly urheilutrikoot jalassa ja liuta isättömiä lapsia.
Jos olisin mies ja seuraa etsivä, juoksisin kohdallasi nopeasti karkuun!
Vierailija kirjoitti:
Etuna valmiissa paketissa miehelle mm.
-Ei elatusmaksuja kun tulee ero
-Ei velvoitteita pitää yhteyttä jos ei kiinnosta
-Ei tarvetta osallistua mm. juhliin jossa joutuu näkemään eksän
Samat edut saa lapsettomankin kanssa, ilman niitä haittapuolia.
Sinkkumies
Voit sä löytää miehen jolla on vähintään kolmelle eri naiselle lapsia ja on työtön/kouluttamaton. On tällaisiakin miehiä ja tiedät varmasti itsekin ettet voi rimaa miehen suhteen pitää liian korkealla.
"Ei sinulla ole mitään annettavaa parisuhteeseen." Siis täh? Tekö sen täällä tiedätte tuntematta koko henkilöä?