Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä nainen isokokoinen?

Vierailija
25.09.2017 |

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201702022200064146_iq.shtml?_ga=2.186307…

Onko todella? Minä olen tuon kokoinen ihan "luonnostaan". Vyötäröllä ei ole yhtään läskiä mutta eihän se normaalit vaatteet päällä näy.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Todellakin.

Vierailija
2/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo, ei ole siro eikä hoikkakaan = mitä muuta jää jäljelle, kuin isokokoinen?

Eipä ne vaatteet sitä isokokoisuutta piilota. Vaikka jonkun siron vaatettaisi xxl vaatteisiin niin vaikea sitäkään on piilotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on  kyllä. Reidet on kuin tukit.

Vierailija
4/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi huomattavan ylipainoinen eli kaipa sitä voi "isokokoiseksi" kutsua. Mieluummin kannattaisi kyllä puhua asioista niiden oikeilla nimillä. 

Vierailija
5/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, ei mitenkään "huomattavan iso", mutta huomaa että osaa pukeutua, nimittäin monella ton kokosella on just se ongelma että huonosti istuvat vaatteet saa näyttämään isommalta ja jotenkin homssuiselta.

Vierailija
6/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ihan on naisen näköinen. Ei ylimääräistä läskiä missään.

Vierailija
7/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ylipainoinen.

Vierailija
8/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi esim reisissä, käsivarsissa jne.

Riippuu toki miten määrittelee ylimääräisen, onko se joku jolla maha roikkuu maassa, vai joku jolla on enemmän rasvakerrosta kuin esim biologian puolesta tarvitsee.

Kyllä ilman tuollaisia tukkireisiäkin naisen keho toimii normaalisti = kyse on siis ylimääräisestä rasvasta.

Vierailija
9/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä tuo on?

P@nisin varmasti jos saisin.

Vierailija
10/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 93-kiloinen nainen isokokoinen? Aika monen mielestä on.

Vierailija
11/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu toki miten määrittelee ylimääräisen, onko se joku jolla maha roikkuu maassa, vai joku jolla on enemmän rasvakerrosta kuin esim biologian puolesta tarvitsee.

Kyllä ilman tuollaisia tukkireisiäkin naisen keho toimii normaalisti = kyse on siis ylimääräisestä rasvasta.

Tukkireidet ja paksu perse on itse asiassa hyväksi terveydelle. Minäkin elän ikuisesti.

Vierailija
12/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuis, mutta nätti naama parsii kiloja pljon. Tohon kymppi lisää, niin game over. Vastaavasti kymppi pois, niin olis jo matkalla normaalipainoon.

Vierailija
13/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on! Yök. En ikinä haluaisi olla noin iso.

Vierailija
14/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukkireidet ja paksu perse on itse asiassa hyväksi terveydelle. Minäkin elän ikuisesti.

Heh, mutkat suoriksi. Ylipainon kertyminen alavartaloon on terveellisempää kuin ylipainon kertyminen vatsan ympärille, mutta ylipaino missään (edes reisissä) ei silti edistä terveyttä.

Linkin nainen on kaunis, mutta silti ylipainoinen.

Mä olen 177cm/70kg ja tunnen itseni täysin sotanorsuksi.

Vierailija
15/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon ahdistuneita, ylipainoisia mammoja kun ylipainoisen naisen ylipainoiseksi kutsuminen saa aikaan alapeukkujen myrskyn. Lenkille siitä! :D

Vierailija
16/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on täynnä alapeukuttajia jotka ei kestä totuutta :D

Artikkelin nainenhan itse sanoo olevansa 93-kiloinen. 93-kiloinen on ylipainoinen pituudesta riippumatta.

Eli vastaus on kyllä. Tuo nainen on isokokoinen, koska hän on objektiivisesti reippaasti ylipainoinen.

Vierailija
17/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on reippaasti ylipainoinen.

Ap, kerrot ettei sinulla ole vyötäröllä yhtään läskiä. Itse painan 52kg, urheilen viisi kertaa viikossa ja minulla on silti läskiä kyljissäni. Voisitko kertoa miten olet päässyt eroon jenkkakahvoista?

Vierailija
18/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon ahdistuneita, ylipainoisia mammoja kun ylipainoisen naisen ylipainoiseksi kutsuminen saa aikaan alapeukkujen myrskyn. Lenkille siitä! :D

Onkohan sulla ees tissejä? lerpattaa tuulessa ja ruippaperse roikkuu

Olen normaalipainoinen, joten tissejä ei löydy. Ellei halua rintalihaksia sellaisiksi kutsua.

Vierailija
19/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss plus size mallia 93 kg ei saa sanoa ylipainoiseksi, muuten nämä paksukaiset pahoittavat mielensä!

Vierailija
20/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla ees tissejä? lerpattaa tuulessa ja ruippaperse roikkuu

Ei suinkaan kuulosta katkeralta.