Tämä nainen isokokoinen?
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201702022200064146_iq.shtml?_ga=2.186307…
Onko todella? Minä olen tuon kokoinen ihan "luonnostaan". Vyötäröllä ei ole yhtään läskiä mutta eihän se normaalit vaatteet päällä näy.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä enemmän ulkonäön kuin painon perusteella. Nainen on varmasti pitkä, koska on missi. Minulla ei edes ole ylipainoa, mutta vaatteet päällä näytän mielestäni ihan samalta kuin hän. Kuvien perusteella olisin arvioinut painon väh. 10 kg alakanttiin ja varmaan osa onkin lihasta. -ap
No onhan tuo ulkonäönkin perusteella vaikka läski normaalia esteettisemmin onkin jakaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ihan on naisen näköinen. Ei ylimääräistä läskiä missään.
Paitsi esim reisissä, käsivarsissa jne.
Riippuu toki miten määrittelee ylimääräisen, onko se joku jolla maha roikkuu maassa, vai joku jolla on enemmän rasvakerrosta kuin esim biologian puolesta tarvitsee.
Kyllä ilman tuollaisia tukkireisiäkin naisen keho toimii normaalisti = kyse on siis ylimääräisestä rasvasta.
Tukkireidet ja paksu perse on itse asiassa hyväksi terveydelle. Minäkin elän ikuisesti.
Heh, mutkat suoriksi. Ylipainon kertyminen alavartaloon on terveellisempää kuin ylipainon kertyminen vatsan ympärille, mutta ylipaino missään (edes reisissä) ei silti edistä terveyttä.
Linkin nainen on kaunis, mutta silti ylipainoinen.
Mä olen 177cm/70kg ja tunnen itseni täysin sotanorsuksi.
http://www.terve.fi/diabetes-tyyppi-2/paksut-reidet-hyvaksi-sydamelle
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä enemmän ulkonäön kuin painon perusteella. Nainen on varmasti pitkä, koska on missi. Minulla ei edes ole ylipainoa, mutta vaatteet päällä näytän mielestäni ihan samalta kuin hän. Kuvien perusteella olisin arvioinut painon väh. 10 kg alakanttiin ja varmaan osa onkin lihasta. -ap
No ei varmaan kovin montaa kiloa ole lihasta, ja ylipainoa on kuitenkin pitkälti toistakymmentä kiloa. Ei tuollaista n. 30:n painoindeksiä millään lihaksilla selitetä, ellei kyseessä ole roinaaja.
Marjaanan mitat 93 kg ja 177 cm, painoindeksi 30, eli ylipainoinen.
Osan mielestä ei ole ylipainoinen, kun olette itse vähintäänkin samaa kokoa.
Aika outo aloitus. Tuo kuvassa oleva nainenhan on HUGE ihan millä tahansa mittarilla. Mutta toki normaali voi olla monen mielestä, se mikä on normaalia varmasti vaihtelee itse kullekkin...
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on reippaasti ylipainoinen.
Ap, kerrot ettei sinulla ole vyötäröllä yhtään läskiä. Itse painan 52kg, urheilen viisi kertaa viikossa ja minulla on silti läskiä kyljissäni. Voisitko kertoa miten olet päässyt eroon jenkkakahvoista?
Ei se nyt ole niin ihme juttu että ei ole ylimääräistä missään. En ole ap mutta minulla ei ole jenkkakahvoja, ei ole koskaan ollutkaan niin en osaa auttaa pääsemään niistä eroon. Tosin olen sinua 5 kiloa kevyempi, ehkä se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli huomattavan ylipainoinen, kun painoindeksi on tuo. Niinhän sen jo ulkonäöstä huomasi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä taitavat lisäksi olla itse ilmoitetut mitat?
t. 24-senttisen peniksen omaava mies
Vierailija kirjoitti:
Onko todella? Minä olen tuon kokoinen ihan "luonnostaan". Vyötäröllä ei ole yhtään läskiä mutta eihän se normaalit vaatteet päällä näy.
Haha, "kurvikas nainen voi olla timmi"...
No niin voi, mutta tuo nyt ei ole kumpaakaan.
Tässä on kurvikas, timmi nainen: https://www.instagram.com/anacheri/?hl=en
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt sama logiikka kuin naisten hokemasta "tykkään kun miehellä on vatsalihakset!"
Siis eipä taida sellaista ihmistä olla, jolla ei lihaksia olisi.
Vai pelkkää luuta, läskiä, nahkaako luulette että ollaan?
Sanokaa täsmällisemmin "tykkään kun erottuu vatsalihakset/on tuolla kohtalainen lihasmassa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan kovin montaa kiloa ole lihasta, ja ylipainoa on kuitenkin pitkälti toistakymmentä kiloa. Ei tuollaista n. 30:n painoindeksiä millään lihaksilla selitetä, ellei kyseessä ole roinaaja.
Ei edes roinaamisella, jos kyseessä on nainen.
Tuolta naisen kuuluukin näyttää
M25
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu on täynnä alapeukuttajia jotka ei kestä totuutta :D
Artikkelin nainenhan itse sanoo olevansa 93-kiloinen. 93-kiloinen on ylipainoinen pituudesta riippumatta.
Eli vastaus on kyllä. Tuo nainen on isokokoinen, koska hän on objektiivisesti reippaasti ylipainoinen.
Ylipainoinen on eri asia kuin isokokoinen. Siitä varmaan alapeukut. Nainen on kuitenkin ihan normaalin kokoinen. Minä olen isokokoinen.
Miksi edes kysyt tätä? Katso jalkoja, käsivarsia, ylimääräistä löytyy. Sinulta löytyy sama siis ihan "luonnostaan" eli rasva on samalla tavalla jakaantunut. Kaunis voi olla tästä huolimatta.
Kookas on mutta sopusuhtainen, ei näy sellaista hyllyvää vatsan röllykkää. Pitkä nainen täytyy olla noilla kiloilla
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on reippaasti ylipainoinen.
Ap, kerrot ettei sinulla ole vyötäröllä yhtään läskiä. Itse painan 52kg, urheilen viisi kertaa viikossa ja minulla on silti läskiä kyljissäni. Voisitko kertoa miten olet päässyt eroon jenkkakahvoista?
Ei ole koskaan ollut jenkkiksiä, vaikka painoa 10 kiloa enemmän. Voi johtua geeneistä tai sitten elintavoista. Tasapainoinen syöminen ilman kitudieettejä, ja rasvojen laatuun huomion kiinnittäminen. Riittävä unensaanti. -ap
Kuuluu ikäryhmässään painavimpaan 5 %:iin. Kyllä minä sellaista isokokoiseksi sanoisin.
Pituus pelastaa, ja se että läski näyttää jakautuvan tasaisesti. Jos ylimääräinen läski on vain vyötärollä tai vain lantiolla + reisissä niin näyttää paljon pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, "kurvikas nainen voi olla timmi"...
No niin voi, mutta tuo nyt ei ole kumpaakaan.
Tässä on kurvikas, timmi nainen: https://www.instagram.com/anacheri/?hl=en
Ei tollakaan ollut omat tissit, joten ei voi kurvikkaasta puhua, jos ne pitää kirurgin teettää. Marilyn Monroe oli kurvikas.