Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä nainen isokokoinen?

Vierailija
25.09.2017 |

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201702022200064146_iq.shtml?_ga=2.186307…

Onko todella? Minä olen tuon kokoinen ihan "luonnostaan". Vyötäröllä ei ole yhtään läskiä mutta eihän se normaalit vaatteet päällä näy.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvästi ylipainoinen, mitä sitä kaunistelemaan. Nätti nainen kyllä muuten!

Vierailija
42/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isokokoinen ja ylipainoinen. Hatun nosto hänelle kuitenkin reippaasta painon pudotuksesta. Marjaana painoi vielä 2014 huimat 169 kiloa ja nyt 93 kiloa. Laihduttanut pois 76 kiloa. Kaunis kasvoiltaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/201702022200064146_iq.shtml?_ga=2.186307…

Onko todella? Minä olen tuon kokoinen ihan "luonnostaan". Vyötäröllä ei ole yhtään läskiä mutta eihän se normaalit vaatteet päällä näy.

Haha, "kurvikas nainen voi olla timmi"...

No niin voi, mutta tuo nyt ei ole kumpaakaan.

Tässä on kurvikas, timmi nainen: https://www.instagram.com/anacheri/?hl=en

.

Ei tollakaan ollut omat tissit, joten ei voi kurvikkaasta puhua, jos ne pitää kirurgin teettää. Marilyn Monroe oli kurvikas.

Lantio/vyötärö on kaiken a ja o, siitä kurvikkuus tulee. 

Vierailija
44/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap kysyy tosissaan, onko lähes 100-kiloinen nainen isokokoinen?

Paskooko paavi metsään? Onko ruoho vihreää?

Kyllä, kyllä ja kyllä.

Vierailija
45/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mammojen itsepetos kyllä noussut ihan uudelle tasolle :D Tämä nainenhan on vaarallisen ylipainoinen! Saa varmasti diabeteksen myöhemmin. Harmi että kun läskejä alkaa olla niin paljon että siitä tulee uusi normaali.

Vierailija
46/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjaana näyttää kasvoistaan reippaasti ikäistään vanhemmalta, ei ikinä uskoisi että on vasta 34-vuotias. Ja kyllä, kun painoa on yli 90 kg ja painoindeksi yli 30, niin silloin on ylipainoinen eli lihava, läski jne.

Vierailija
47/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eroa. Lapsena olin hoikka mutta silti huomattavasti isompi kuin siro kaverini. Silloin ei kokoa paljoa mietitty, mutta jäi mieleen kun kaveri siitä aina puhui. Itse kasvoin ja pysyin hoikkana. Kaverista tuli pullukka ja silti tavallaan pienempi kuin minä.  

Vierailija
48/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän iso ja ylipainoinen kaikin puolin, mutta tuskin häntä naamatusten läskiksi sanoisin. Nätti nainen hän on ja kantaa itsensä kauniisti. Mutta een ihmisten mahdolliset ylipaino eivät ole minua juuri kauhistumaan saaneet ja en mieti todellakaan kenenkään mittoja. Minulla on ystäviä, joilla on ainakin tuon verran painoa ja kun pituutta on 10-15 cm vähemmän, niin paino näkyy kauas, mutta ei se ole meidän ystävyyttämme häirinnyt. Jos taas joku alkaa ap:n tavoin miettimään ja itkemään ulkonäköään, niin en jaksa sitä itkua kuunnella minuuttiakaan. Sisäinen kauneus ratkaisee tässäkin asiassa paljon.

Vierailija
49/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista näkee että nykyään ainakin miesten mielestä nainen joka ei ole hoikka=suunnattoman lihava.

Kun siinä välissäkin on jotain. Katsoin itse hänen kuvaansa, en tiennyt painoa. Ei ole hoikka mutta ei myöskään mikään superlihava millaisena täällä häntä pidetään. Ok, sanoitte että painoindeksin mukaan ylipainoa on. Niin on, mutta sitä ylipainoakin on eri asteista. Te ette ole todella valtavan kokoista ihmistä nähnytkään jos tämä nainen on teille jo joku jättimäinen. Tajuattekohan te yhtään paljonko ne oikeasti sairaalloisen lihavat painavat ja miltä he näyttävät?

Vierailija
50/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä superlihavaksi sanoi? Onhan tuo nyt sellainen tankki etten uskaltaisi painimatsiin lähteä. Eli liian isokoinen makuuni, vaikka paino onkin sopusuhtaisemmin jakaantunut kuin yleensä.

Vierailija
51/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä superlihavaksi sanoi? Onhan tuo nyt sellainen tankki etten uskaltaisi painimatsiin lähteä. Eli liian isokoinen makuuni, vaikka paino onkin sopusuhtaisemmin jakaantunut kuin yleensä.

Tankki on kovin halventava sana ihmisestä ja kertoo kyllä jotain sinusta että tätä naista sellaiseksi nimittelet vaikka et hänen ulkonäöstään pitäisikään. Mutta jos tuon näköinen nainen on tankki niin kiinnostaisi tietää saavatko naiset vastaavasti pitää yli puolta suomalaisista miehistä tankkeina? Kun ihan samaa vartalotyyppiä edustaa jo keskiverto työikäinen suomimies. Tosin sillä erotuksella että tämä nainenhan on huoliteltu ja ylipainosta huolimatta vielä sopusuhtainen, toisin kuin useimmat mies"tankit".

Vierailija
52/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa enemmän kuin minä ja itsellänikin on turhan korkea rasvaprosentti. Kunnon meridieseli, vaikka pituus ja hyvät kuvat pelastaakin paljon. M185/90

Vierailija
53/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla ei ole minkäänlaista vyötäröä. Yrittää peitellä keskikroppaa vaatetuksella.

Vierailija
54/54 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isokokoinen, vaan tässä on av-mammojen käsitys urheilullisesta vartalosta. Ja jos joku mies julkeaa olla eri mieltä, niin alkaa vimmattu jalan polkeminen ja nälviminen.