Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te vaaleakulmakarvaiset...

Vierailija
25.09.2017 |

värjäättekö kulmakarvoja ja millä sävyllä. Itse värjäsin aiemmin ja nyt lopetin aînakin toistaiseksi, hirveä homma kynällä ja värillä laittaa aamuisin kulmat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kulmia enää kuin juhliin tms. Ennen aina meikkasin, kun oli värjätyt hiukset ja kulmakarvat piti saada sopimaan hiusväriin. Nyt, kun on oma väri päässä, niin kulmakarvat sointuvat hiusten väriin ihan au naturel ja ihan kaikkeen muuhunkin kasvoissa, vaikka ovatkin hailakat. 

Vierailija
22/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kulmakynää "Isadora Cashmere", koska se on ainut kylmä tuhkan värinen, jonka olen Suomesta löytänyt. Blondeille on yleensäkin hyvin vähän kulmakyniä, ja ne vähäisetkin sopivat lähinnä hunajablondeille niiden punaruskean sävyn vuoksi. Värjäämisestä ei ole minulle mitään iloa, koska karvani ovat myös harvassa sen lisäksi että ovat vaaleat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, koska omaan myös harvahapsiset kulmat, joten kynää tulisi muutenkin käytettyä.

Teen kulmakarvat itse.

Eka harjaan karvat (5 sekunttia), levitän todella kevyesti luomiväriä (asteen tummempi sävy kuin tukassa, 10 sekunti) ja lopulta otan kynän tai siveltimen (jos käytän värigeeliä) ja piirrän muutaman viivan kulmakarvojen kumpaankin päähän. Nopeasti hoituu ja näyttää luonnolliselta.

Vierailija
24/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakynällä vahvistan kulmia, en piirrä niitä

Vierailija
25/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuntemallani naisella ei näy lainkaan kulmakarvoja. On otsatukka. Kovin facessa kehutaan hotiksi.

Vierailija
26/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tuntemallani naisella ei näy lainkaan kulmakarvoja. On otsatukka. Kovin facessa kehutaan hotiksi.

Kiva :) Itse jouduin luopumaan otsatukastani, koska kulmakarvojeni tavoin, hiuslaatu on ohutta, lasimaista ja kasvaa harvassa.

Vierailija
27/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli sävy-sävyyn breznev: leikkaa nätit tupot pillunkarvojasi ja liimaa ajovalojesi yläpuolelle. Olet niin chic ja naturell.

Vierailija
28/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien muotoiluvahalla joka aamu. Hyvin pelittää, ei tule liian tumma mutta väriä kuitenkin.

Vierailija
29/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malli sävy-sävyyn breznev: leikkaa nätit tupot pillunkarvojasi ja liimaa ajovalojesi yläpuolelle. Olet niin chic ja naturell.

Oi!

Ihana idea.

Femakko-vassaripiireissä lyö läpi varmasti.

Ihme ettei guruttaremme Rosa Meriläinen ole jo näin tehnyt.

Vierailija
30/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä totuus on se, että kulmakarvat ovat tärkeä osa kauneutta. Ilman niitä näyttää kananmunalta.

-ap

Mielipide-/tottumisasioita. Itse en ole ikinä laittanut kulmakarvoihini mitään ja silti koen olevani kaunis laittautuneena.

T. Vaaleakulmakarvainen

Vierailija
31/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä totuus on se, että kulmakarvat ovat tärkeä osa kauneutta. Ilman niitä näyttää kananmunalta.

-ap

Ja kulmat pitää olla voimakkaat, ei ainakaan pienet viirut.

Vierailija
32/32 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niin osuvasti ja hauskasti sanottu :D Mieskin nauroi kun lukaisin tän ääneen, ollaan toki höpsöjä ja aika lapsellisia...

Mulla toimii hyvin Essencen kulmamascara, joka korjaa kulmien muotoa ja tuo hiukan väriä (harmahtava ruskea) niihin vaaleampiin haituviin. Olen nyppinyt kulmani nuorena pilalle niin väritän kynällä tuon lisäksi, mutta jos kaipaa vain väriä tuo voisi toimia yksinäänkin.