te vaaleakulmakarvaiset...
värjäättekö kulmakarvoja ja millä sävyllä. Itse värjäsin aiemmin ja nyt lopetin aînakin toistaiseksi, hirveä homma kynällä ja värillä laittaa aamuisin kulmat.
Kommentit (32)
Käyn hyvällä kosmetologilla värjäyttämässä ja nypittämässä. Tummanruskean ja vaaleanruskean seoksella värjätään. Kynällä vahvistan nopsaa meikkausen yhteydessä.
Älä vain mieti kestopigmentointeja. Siinä on koko naama pilalla vaalealla ihmisellä, ja sitten viimeistään saat meikillä muokkailla joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Käyn hyvällä kosmetologilla värjäyttämässä ja nypittämässä. Tummanruskean ja vaaleanruskean seoksella värjätään. Kynällä vahvistan nopsaa meikkausen yhteydessä.
Älä vain mieti kestopigmentointeja. Siinä on koko naama pilalla vaalealla ihmisellä, ja sitten viimeistään saat meikillä muokkailla joka aamu.
Luuletko että vaalealle tehdään tummat pigmentoinnit?
Ne tehdään vähän tummemmiksi kun omat kulmat mutta pysyvät silti vaaleina.
Talvella laitettiin pigmentointi. Aivan huippuhyvä.
paljon tuo pigmentointi maksaa ja kauan kestää
Ikävä totuus on se, että kulmakarvat ovat tärkeä osa kauneutta. Ilman niitä näyttää kananmunalta.
-ap
Minulla maksoi 400€. Kestää ihotyypistä riippuen n. kaksi vuotta.
Värjään kotona tummanruskealla sävyllä. Hyvin on toiminut
Itse värjään mustan ja tummanruskean sekoituksella. Ja aamuisin tasaan ne vielä kynällä. Hiuksetkin on purkista tummanruskeat, joten tykkään että kulmatkin on tummat.
En mulla on pitkä hunajanvärinen tukka ja kulmat natural. Ei kiinnosta värjätä kulmia, ripsien kestoväri saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä totuus on se, että kulmakarvat ovat tärkeä osa kauneutta. Ilman niitä näyttää kananmunalta.
-ap
Sä et nyt varmaan usko tätä, mutta mä olen aidosti vaalea ja kulmatkin ovat vaaleat ja vaikka en kulmilleni tee satunnaista nyppimistä kummempaa, en siltitiedä näytä kananmunalta! Olen ihan nätti! Ja sinäkin varmasti olet, silmäsi on vain tottunut tummempiin kulmiin, joten sopeutumisessa menee hetki. Nyt en sano, että kulmien värjäämisessä olisi mitään pahaa, jos se omaa silmää miellyttää. Mutta kauneuskäsitystään ei kannata nojauttaa sellaiseen tekijään, jota pitää lisätä. Katsokaa mitä Suvi Pitkäselle ja muille kävi, ovathan hekin omasta mielestään ihan nättejä nyt.
Hiukset oon värjänny punertaviksi ja hennot, supervaaleat kulmakarvat ei oikein sovi niiden kanssa yhteen. Siksi kulmakynällä vahvistan niitä johonkin lähtiessä vähän ja meikin yhteydessä enemmän, kauniin muotoisiksi. Löytyy myös iso, poikittainen arpi muistona lapsuudesta keskeltä toista kulmakarvaa, joka pakottaa nyppimään kulmat ohuemmaksi kuin haluaisin. Mä kyllä näytän ilman kulmien värillä vahvistamista aivan kananmunalta.
Värjäytin nuorena pari kertaa, mutta niistä tuli aina liian tummat. Mulla on siis ihan värittömät kulmat luonnostaan, joka aamu vaan kynää ja geeliä naamariin, ei tässä muu auta :)
Vierailija kirjoitti:
-ap
Vaaleat ripset ja vaaleat kulmat ovat todella kauniita.
En kestovärjää. Puuterimaisella kulmavärillä (nyt on joku Makeup storen) sudin ja se on niin helppoa ja nopeaa. 30 sekuntia ja tulos on luonnollinen sekä kestävä. Käytän vaaleinta väriä eli se tuo kulmat esiin, mutta jos vaikka sormella pyyhkäisee niin ei tule sotkua tai jää mitään lovia. Halpaakin tuo on. En edes muista milloin olen tuon ostanut.
Mulla on tosi vaaleat ja harvat kulmat, meikkaan ne lähes joka aamu, meikatut kulmat kehystää kasvoja ja katsetta paremmin.
Pari kertaa oon käynyt kosmetologilla värjäämässä, mutta silloinkin joudun vähän meikkaamaan kynällä päälle karvattomien kohtien päälle. Väri myös haalistuu viikoissa pois.
En uskalla ottaa pigmentoituja kulmakarvoja.
No ei minusta ole hirveä homma meikata kulmat joka aamu, vaikken muuten meikkaamisesta tykkääkään. Pari siveltimen vetoa ja siinä se.
Värjään kerran viikossa kestovärillä (Depend ruskea)
Piirrän kulmakarvat vain silloin kun olen menossa johonkin esim. baariin.