Oletko koskaan ollut sekasaunassa selvinpäin?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Saunon aina yksin! En jaksa olla sosiaalinen kun rentoudun saunassa. Hiljaisuus, vain veden sihinä välillä, lempeät höyryt, lämpö, joskus jotain saunatuoksua veteen, saunamyssy ettei korvat pala, pikku saunatyyny pään alle ja siinä kun puoli tuntia loikolee niin olo on kuin uudestisyntyneellä..aah! Pitäisiköhän lämmittää sauna ❤
Sama täällä, yksin parasta!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut uikkarit päällä lukemattomia kertoja lapsesta saakka. Alasti aloin sekasaunoa joskus 25 v.:nä. Olen sekasaunonut mm. harrastustapahtumissa ja talonyhtiön sekavuorolla. Toisinaan tuttujen kanssa, mutta yleensä tuntemattomien. Ei kiinnosta kenenkään mielipiteet vartalostani tai toisten vartalot. Ei ole ollut kiusallisia tilanteita, ihan luonnikkaasti on sujunut.
t. N32
Juu, kiusallisia tilanteita ei yleensä tule. Ja vielä kun mukana on fiksuja naisia, jotka ymmärtävät, että miehelle voi tulla erektion milloin vain ja se ei ole sen kummempaa tai vaarallista kenellekkään.
Opiskeluaikana useinkin, ja aina kaikki oli alasti, ja kaikki osasi käyttäytyä aivan sivistyneesti. Fyysinen kontakti otettiin sitten myöhemmin ja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluaikana useinkin, ja aina kaikki oli alasti, ja kaikki osasi käyttäytyä aivan sivistyneesti. Fyysinen kontakti otettiin sitten myöhemmin ja muualla.
Jep, se kannattaakin tehdä myöhemmin ja muualla.
Yhen kerran päällekäin ja väärinpäin olin. Mutta pikku kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tämäkin pitäisi ymmärtää.
Sekasaunassa on AINA eroottista jännitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tämäkin pitäisi ymmärtää.
Oisko tuo pikku kännissä kuusysissä ollu. Pikku kännissä yritti sitä tuohon todentaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kyllä sitä vaan aina jollain tasolla on. Ellei kyseessä ole perheen kesken suoritettu saunominen. Miksi muuten monet eivät mene kuin huppelissa sekasaunaan, jos jännitettä ei ole?
Olen ollut useita kertoja. Olen valitettavasti harrastusporukkamme ainut nainen ja siksi saunon miesten kanssa. Voisin kyllä saunoa yksinäni mutta siinä vaiheessa kun kaikki muut ovat saunassa niin on todella tylsää. Miehet yleensä vielä tykkäävät saunoa pitkään.
Sen verran siveellinen olen että käytän itse aina uikkareita, miehet saavat olla minun puolestani alasti tai uikkarit päällä, mua ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, huvittavaa joskus kun jotkin eivät tätä kykene myöntämään. Tai sitten ovat seksuaalisesti kuolleita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useita kertoja. Olen valitettavasti harrastusporukkamme ainut nainen ja siksi saunon miesten kanssa. Voisin kyllä saunoa yksinäni mutta siinä vaiheessa kun kaikki muut ovat saunassa niin on todella tylsää. Miehet yleensä vielä tykkäävät saunoa pitkään.
Sen verran siveellinen olen että käytän itse aina uikkareita, miehet saavat olla minun puolestani alasti tai uikkarit päällä, mua ei haittaa.
Ovatko he sitten yleensä alasti vai uikkarit päällä? Kummin suurin osa valitsee olla?
En ole missään seurassa eläessäni nähnyt naisen haluavan sekasaunaan. Pidän tätä rasismina. Olen kyllä kylpylän saunassa ollut höyrusaunassa missä on naisiakin. Joskus pienenpänä olin kaverin äidin kanssa myös saunomassa ja totesin että siinä on tissit kuten uimahallinkin saunassa. Minä muistan toki saaneeni erilaisia rasistisia katseita. Ei ihme että tänne on tullut muukalaisia kuin niitä itse tilataan. Eräs simpanssi on ollut mukana myös ihmiskaupassa.
Kyllä olen. Saksassa ja Itävallasta ihan tavallista alppihotelleissa hiihtopäivän päätteeksi.
Olen, ihan normaalia meidän porukassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole missään seurassa eläessäni nähnyt naisen haluavan sekasaunaan. Pidän tätä rasismina. Olen kyllä kylpylän saunassa ollut höyrusaunassa missä on naisiakin. Joskus pienenpänä olin kaverin äidin kanssa myös saunomassa ja totesin että siinä on tissit kuten uimahallinkin saunassa. Minä muistan toki saaneeni erilaisia rasistisia katseita. Ei ihme että tänne on tullut muukalaisia kuin niitä itse tilataan. Eräs simpanssi on ollut mukana myös ihmiskaupassa.
Minä olen nähnyt sen että nainen ehdottomasti haluaa miesten kanssa sekasaunaan. Luultavasti tsekkailemaan kroppia, ja ei siinä mitään pahaa mielestäni olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Hyviä muistoja niistä jäänyt, tänäkin päivänä runkkailen niille kuville mitä tallensin aivojeni muistiin. Ihania pimppejä ja peppuja ja tissejä siellä näkyi.
Juhani
Sama täällä=)
Ei siinä mitään ihmeellistä ole, mutta kyllä aina bobs and vegana tsekataan. Bitch lasagna!
Vaikka kuinka monta kertaa. No big deal.
Olen ollut uikkarit päällä lukemattomia kertoja lapsesta saakka. Alasti aloin sekasaunoa joskus 25 v.:nä. Olen sekasaunonut mm. harrastustapahtumissa ja talonyhtiön sekavuorolla. Toisinaan tuttujen kanssa, mutta yleensä tuntemattomien. Ei kiinnosta kenenkään mielipiteet vartalostani tai toisten vartalot. Ei ole ollut kiusallisia tilanteita, ihan luonnikkaasti on sujunut.
t. N32