Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä siitä että tatska hankitaan alaikäiselle?

Vierailija
24.09.2017 |

Mitä oikeasti liikkuu sellaisten vanhempien mielessä jotka antavat jopa 12-vuotiaiden ottaa tatuoinnin? Vaikka wt sana on kärsinyt inflaation ja siihen liitetään vaikka mitä (esim. tällä palstalla oli taannoin hilpeä ketju siitä kuinka varsinaista wt tyyliä on keskiluokkaisuus) niin en voi sille mitään että mielestäni tatuoinnit alaikäiselle ovat aika wt ja ihmettelen vaan syvästi minkälaisten vanhempien mielestä se on ihan ok? Jotenkin alatyylistä ja koska on pysyvää niin harkinta pitäisi jättää lapselle siihen kun täyttää 18 vaikka kuinka mankuisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tatuoija tee alle 18-vuotiaalle leimaa ja alle 15-vuotiaalle ilman vanhemman suostumusta.

Vierailija
2/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kenelle laitettiin n. 13 vuotiaana. Ulkomailla suostutaan laittamaan. En tiedä kenen suostumus oli mutta tuskin nyt yksin oli liikenteessä. (toivottavasti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ultimaattinen WT. Jööö kato mul on tribaali kaulas ja seitit kyynärpäässä, oon gangsta!

Vierailija
4/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä vähän pihalla, mutta mikä on wt?

Vierailija
5/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän teinille. Ihan älytöntä.

Vierailija
6/6 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä vähän pihalla, mutta mikä on wt?

No white trash tietenkin! Mutta ei nyt mennä siihen. Jos kysyt wt:n määritelmää niin siihen voi tulla aika monenlaisia vastauksia.