Kade, kun muiden vaimot käy salilla ja ...
mun ei. Mässää vain herkuilla. En kestä. Itse yritän pitää kroppaani kunnossa. mies 35
Kommentit (45)
Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vasta havahduit tähän vai kävikö se naisesi salilla siihen asti kunnes menitte naimisiin?
Kävi
Jätä se nauta. Ja anna kostokroppa Khloen tyyliin eka kausi -dvd viimeisen muuttokassin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vasta havahduit tähän vai kävikö se naisesi salilla siihen asti kunnes menitte naimisiin?
Kävi
ehkä sille iski naimisiinmenon jälkeinen masennus
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies valitti samaa. Seuraavana päivänä, kun hän tuli töistä kotiin, olin ovella vastassa ja puikahdin samantien ulos. Huikkasin mennessäni, että en ole tehnyt ruokaa, valmista sinä jotain. Ja siitä eteenpäin olin joka ilta salilla, mies lasten kanssa kotona. Jostain syystä miehen mielestä systeemi ei ollut reilu, joten oli pakko kysyä, että mitä ihmettä sinä sitten haluat, kun mikään ei kelpaa
Aikuiset ihmiset aikatauluttaa. Herkkujen syöntiin ei normaali ihminen edes varaa aikaa. Myös kotona voi treenata.
Meillä mies valitti samaa. Sitten minäkin liityin niiden "muiden vaimojen" kimppaan ja aloin kulkea salilla. Jäin siihen koukkuun ja nyt salilla 5x viikko ja mies nurisee, kun joutuu vahtimaan lapsia ja tekemään ruokaa. Mutta ei auta, en voi jättää salia väliin. Kiitos miehelle, että patisti minut sinne. Kyllä ap se sinunkin vaimo varmaan taas jossain vaiheessa innostuu salista, varsinkin kun on siellä ennen naimisiin menoakin käynyt. Viimeistään siinä vaiheessa kun kotona alkaa olla liikaa hommia. Salille niitä pääsee kivasti pakoon, etkä sinäkään voi valittaa. kun itse hänet olet sinne patistanut.
Jos ei meno miellytä, niin vaihda vaimoa. Palvelus molemmille.
Yritän houkutella vaimooni, mutta ei hän halua lähteä. Ei löydy itsekuria. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset aikatauluttaa. Herkkujen syöntiin ei normaali ihminen edes varaa aikaa. Myös kotona voi treenata.
Mutku ap on kade siit salilla käynnistä ei treenamisesta
Nolottaa nää aikuiset ihmiset, jotka esittää että se on joko sali tai lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai työpäivän jälkeen, kun lapset kärttää ruokaa, tiskit odottaa ja pyykit? Kuule, on paljon tehokkaampaa lähteä salille kuin treenata kotona ja kun mies nimenomaan kysyi, että miksi en käy salilla, niin ei sille olisi kotijumppa kelvannut.
Aika harvassa on naiset, jotka oikeasti pitävät huolta kropastaan. Ymmärrän yskän. m27
Ehkä sä et ole naisen näkökulmasta niin tasokas, että pitäisi kovasti ponnistella.
Mä käyn salilla ahkeraan. Tosin siksi, että himoitsen yhtä miestä siellä. Mieheni luulee, että treenaan häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa on naiset, jotka oikeasti pitävät huolta kropastaan. Ymmärrän yskän. m27
Ei se salillakäynti takaa kuumaa kroppaa. Minun kropastani et näkisi salillakäyntiä kuin ryhdistä ja ehkä tietynlaisesta voimantunnosta ja energiasta.
En todellakaan tarkoita mitään fitnesskorppaa, vaan ihan normaalipainoista naista toivoisin. Mutta on liikaa vaadittu. Helppoa olisi lähteä salille yhdessä. Maksan ja kuljetan, kun ei kelpaa. Lapset pärjää sen aikaa kotona. Autan kotitöissä. Aikaa tähän kyllä on.ap
Yritän houkutella vaimooni, mutta ei hän halua lähteä. Ei löydy itsekuria. ap
Suurin osa salilla käyvistä ihmisistä on ylipainoisia - valitettavasti tämä on totuus. Syodään sitten 3 kertaa enemmän kun vähän käydään rehkimässä laitteissa. Juorutaan puolet ajasta ja hikikään ei ehdi tulla. Aika suuri ihme kyllä. Vain nuoret on normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tarkoita mitään fitnesskorppaa, vaan ihan normaalipainoista naista toivoisin. Mutta on liikaa vaadittu. Helppoa olisi lähteä salille yhdessä. Maksan ja kuljetan, kun ei kelpaa. Lapset pärjää sen aikaa kotona. Autan kotitöissä. Aikaa tähän kyllä on.ap
Nuorena ootte kyllä lapset tehneet, jos ne voi jo yksin kotiin jättää. Ja jos se vaimo on ennen naimisiin menoa käynytkin siellä salilla, niin siitä täytyy olla jo aika kauan, koska lapsetkin on jo noin isoja, että pärjäävät kotona. ja pakko sanoa, ettei ne kaikkien muidenkaan vaimot käy salilla. Vaan vain ihan joidenkin. Ihmisillä kun on nääs muitakin harrastuksia. Itsekään en salilla käy, mutta lenkitän koiraa joka päivä, käyn ihan normaali jumpissa 3x viikko ja uimassa 1x viikko (1,5 km kerralla uin) ja talvisin hiihdän satoja kilometrejä. Ei se sali ole ainoa autuaaksi tekevä.