Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako alkoholi muka oikeasti paljon?

Vierailija
24.09.2017 |

Kaverini mielestä onnistuneeseen painonpudotukseen ei kuulu alkoholi kun se lihottaa kuulemma paljon? Itse olen sitä mieltä että esim kossuvissyt,GT:t tai kuiva valkkari eivät ole niin huono juttu jos välillä haluaa nollailla ja relata. Toki ne baarisafkat ja darramätöt pitää unohtaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kohtuudella! Onko pakko vetää "nollaukseen" saakka gin tonicia? Yksi/kaksi riittää?

Alkoholissa on paljon kaloreita ja rasva ei pala niin kauan kun alkoholia on veressä. Kaikki mitä krapulaan mätät on myös suuri lihottavat tekijä.

Laihduttajana jättäisin tai vähentäisin edes,pari vkl ilman saattaa tehdä ihmeitä painolle (tietty muu syöminen pitää olla kohdillaan). Ja pysyä kirkkaissa sekä light-juomissa. Tai kuiva viini.

Vierailija
22/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottaa ne. Vissyssä ei ole kaloreita, mutta kossua on kai paukussa se 4cl, siinä on jo 220kcal, GT:ssä on noin 150kcal, oikein kuivassa valkkarissakin on jo 10-12cl:ssä vajaat 100kcal, eli siitä voit laskea oman juomisesi mukaan kaloreita yhden baari-illan aikana. Hiukan konkretiaa kumminkin vielä varuilta: 5 kossuvissyä illan aikana tekee lisää noin puolet normaalista kulutuksestasi, ja vastaa noin 200g suklaalevyä tai isoa mättöpizzaa.

Ei taatusti ole neljässä sentissä kossua 220 kcal. Tarkistapa tietosi. Vertaa esim. viiniin, pullollisessa on n. 600 kaloria, ja sokeria on enemmän kuin kossussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei lihota. Pahimmat spurgutkin ovat laihoja. Mutta eihän sen käyttö terveellistäkään ole.

Vierailija
24/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihottaa ne. Vissyssä ei ole kaloreita, mutta kossua on kai paukussa se 4cl, siinä on jo 220kcal, GT:ssä on noin 150kcal, oikein kuivassa valkkarissakin on jo 10-12cl:ssä vajaat 100kcal, eli siitä voit laskea oman juomisesi mukaan kaloreita yhden baari-illan aikana. Hiukan konkretiaa kumminkin vielä varuilta: 5 kossuvissyä illan aikana tekee lisää noin puolet normaalista kulutuksestasi, ja vastaa noin 200g suklaalevyä tai isoa mättöpizzaa.

Minun laskuopillani kossussa on karkeasti 7000*0.4*0.04 = 112kcal / 4cl. Miten siinä edes voisi olla enemmän kuin GT:ssä.

Eli pienen kossupullon saa vetää, ja jää vielä kalorit alle 200g suklaalevyn.

Vierailija
25/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea kohtuudella! Onko pakko vetää "nollaukseen" saakka gin tonicia? Yksi/kaksi riittää?

Alkoholissa on paljon kaloreita ja rasva ei pala niin kauan kun alkoholia on veressä. Kaikki mitä krapulaan mätät on myös suuri lihottavat tekijä.

Laihduttajana jättäisin tai vähentäisin edes,pari vkl ilman saattaa tehdä ihmeitä painolle (tietty muu syöminen pitää olla kohdillaan). Ja pysyä kirkkaissa sekä light-juomissa. Tai kuiva viini.

Ei kyllä kiinnostaa juoda yhtä/kahta gin tonicia, tulee vaan vihaiseksi. Ennemmin nupit kaakkoon muttei liian usein.

Vierailija
26/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kaikista hoikimmillani nimenomaan sillon kun ryyppäsin 1-2 kertaa viikossa. Olin todella hoikka.

Vierailija
27/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit on kaikki aina tosi laihoja. Ei lihota.

Yleensä ne treenaamisesta ja terveydestä hössättävät on itse ylipainoisia.

Vierailija
28/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan viini lihota. Juon melkein joka vklp viiniä, joskus vedän pullon yksin. Olen 175cm/59kg

Vierailija
29/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extra dry siideri 30 kaloria/desi eli 100 kaloria pieni tölkki. Sixpack 600 kaloria, mikä on jo huomattava määrä ekstraa. Vertailun vuoksi teholiikunnalla kulutat 600-800 kaloria tunnissa.  Kevyimmät oluet eivät ole tuosta paljoa enemmän. Sokerilitkuissa on puolestaan kaloreita huomattavasti enemmän. 

Joopa joo, että ihan 0.6 kcal sixpäkissä?

Kannattaako puhua asioista jos et osaa edes yksikköjä?

Vai sanotko "joo ajoin autolla sata metriä tunnissa, kun piti ajaa lappiin neljän sadan metrin päähän"?

Vierailija
30/34 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Extra dry siideri 30 kaloria/desi eli 100 kaloria pieni tölkki. Sixpack 600 kaloria, mikä on jo huomattava määrä ekstraa. Vertailun vuoksi teholiikunnalla kulutat 600-800 kaloria tunnissa.  Kevyimmät oluet eivät ole tuosta paljoa enemmän. Sokerilitkuissa on puolestaan kaloreita huomattavasti enemmän. 

Joopa joo, että ihan 0.6 kcal sixpäkissä?

Kannattaako puhua asioista jos et osaa edes yksikköjä?

Vai sanotko "joo ajoin autolla sata metriä tunnissa, kun piti ajaa lappiin neljän sadan metrin päähän"?

Ihan turhaa nillitystä, puhekielessä yleisesti käytetään sanaa kalori tarkoittaessa kilokaloria ja kyllä sinäkin sen tiedät.

Vierailija
31/34 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että lihottaa jos syö suht normaalisti. Jos on syömättä, niin voi olla toisin päin. Terveys kyllä kärsii kummassakin tapauksessa.

Vierailija
32/34 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei lihota. En ole milloinkaan nähnyt lihavaa juoppoa.

Vierailija
33/34 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappioalkoholistit on laihoja, koska ne ei syö, juovat vain. Energia tulee pelkästään alkoholista.

Muut runsaasti juovat syövät yleensä normaalisti. Kaikki alkoholi tuo lisää kaloreita ja lihottaa. 

Vierailija
34/34 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tutkimus, että oluessa ja omenamehussa on saman verran kaloreita. Valitsen oluen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi