112 ja idiootti nainen
Sama nainen soitti monta kertaa hätäkeskukseen kun taloyhtiön parkkipaikalla oli auto väärällä paikalla.
Kommentit (12)
Ja yksi kuvitteli soittavansa numerotiedusteluun ja kysyi ravintolan puhnumeroa.
Mikä on poliisin kiireetön numero?
mikset yksinkertaisesti mennyt siirtämään autoasi, niin sunhan autosta soitti vai mistä muuten tiedät?
Toivottavasti sitä edes hävettää nyt kun se tuli julki! Ja ei enää soittele tollasen asian takia että poliisit muka hinaamaan :D
Poliisilla ei ole kiireetöntä numeroa. Ja vaikka olisikin, niin taloyhtiön vieraspaikalla yliaikaa oleva auto ei kuulu poliisille, vaan pysäköinninvalvonnalle. Joko yksityiselle tai kunnalliselle siitä riippuen, miten taloyhtiö on asian järjestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla ei ole kiireetöntä numeroa. Ja vaikka olisikin, niin taloyhtiön vieraspaikalla yliaikaa oleva auto ei kuulu poliisille, vaan pysäköinninvalvonnalle. Joko yksityiselle tai kunnalliselle siitä riippuen, miten taloyhtiö on asian järjestänyt.
Tottakai on kiireetön numero,löytyy kyllä netistä ovat 0295 alkuisia.
Myötähäpeä oli kyllä suuri, kun kuuli tuon naisen puhelun. Kolme kertaa taisi soittaa ja kuormittaa hätäkeskusta turhaan.
Tää oli siis 112-ohjelmassa.
Olis soittanu muutamalle kaverilleen ja työntänyt auton pois,tai hinanneet kaverin autolla.
Vaikutti aika kädettömältä touhulta jota voi olla vain isoissa kaupungeissa.
Näitähän riittää.
Poliisi oli MULLE vihanen, kun mun naapurini oli soitellut hätänumeroon turhaan mun koirasta, jonka haukkuminen ärsytti sitä omakotitaloalueella. Mä en edes aluksi tiennyt, kuka naapuri oli noin idiootti. Selvisihän se sitten , kun hullu teki vielä rikosilmoituksenkin. Hulluksi uskallan sanoa, koska se oli poliisin arvio kys. henkilöstä. Poliisi pyysi että juttelisin rauhallisesti naisen kanssa, mutta eihän siitä tule mitään, kun toinen kommunikoi vain räyhäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän riittää.
Poliisi oli MULLE vihanen, kun mun naapurini oli soitellut hätänumeroon turhaan mun koirasta, jonka haukkuminen ärsytti sitä omakotitaloalueella. Mä en edes aluksi tiennyt, kuka naapuri oli noin idiootti. Selvisihän se sitten , kun hullu teki vielä rikosilmoituksenkin. Hulluksi uskallan sanoa, koska se oli poliisin arvio kys. henkilöstä. Poliisi pyysi että juttelisin rauhallisesti naisen kanssa, mutta eihän siitä tule mitään, kun toinen kommunikoi vain räyhäämällä.
No kenelle sen olis pitänyt olla vihainen?
Kyllä räköttävät koirat on tosi ärsyttäviä asuinpaikasta riippumatta.
Aivan uskomattomia nää soittajat. Tän päiväb jaksossa joku aivan hysteerinen nainen soitti parvekkeen edessä olleesta loukkaantuneesta lokista. Ensin ei saanut mitään selvää mitä ihmettä on tapahtunut, ajattelin, että in löytänyt jonkun pahoinpidellyn ihmisen tai jopa ruumiin. Mutta ei, parvekkeen edesdä oli loukkaantunut lokki. "Nyt heti äkkiä poliisi tänne, mä en voi enää katsoa!". No mene pois siitä parvekkeelta.
Kerran soitti nainen itku kurkussa, että kaverit pääsi baariin, mutta häntä ei päästetty. Nyt on hätä ihan hirmuinen, kyllä poliisin tai jonkun pitää tulla sanomaan portsarille, että päästää hänetkin sisälle, eihän noin voi jättää humalaista ihmistä yksin ulos. (facepalm)
Ok