Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsähdän ulkoilusta ihan tajuttomasti. Onko muita?

Vierailija
24.09.2017 |

Ihan kuin joku löisi puulla päähän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu. Ennen olen saanut lisää energiaa mutta nyt alkaa jo ulkona niin väsyttää ja tulee jotenkin outo hidas olo. Mulla varmaan onkin jotain vialla. Myös jatkuvat flunssat päällä:(

Vierailija
2/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piristyn ja tykkään ulkoilusta! En jaksa olla sisällä,tarvitsen raitista ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kaikki liikunta alkaa väsyttää. Näin on ollut kyllä aina. Ei tule sitä sellaista energiapiikkiä ja hyvää fiilistä, minkä jotkut ilmeisesti saavat. Minulla on matala hemoglobiini ja verenpaine. En tiedä, vaikuttavatko nämä asiaan jotenkin.

Vierailija
4/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kaikki liikunta alkaa väsyttää. Näin on ollut kyllä aina. Ei tule sitä sellaista energiapiikkiä ja hyvää fiilistä, minkä jotkut ilmeisesti saavat. Minulla on matala hemoglobiini ja verenpaine. En tiedä, vaikuttavatko nämä asiaan jotenkin.

Matala hb väsyttää. Ap Sitä mulla ei kyllä ole.

Vierailija
5/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Pitää mennä ulkoilun jälkeen pariksi tunniksi sohvaan tai sänkyyn makaamaan, kun on niin poikki. Kuntosalin tai jumpan jälkeen väsymystä ei tule, mutta jo kevyt kävelylenkki vie voimat. Mistä voi johtua?

Vierailija
6/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä piristyn ja tykkään ulkoilusta! En jaksa olla sisällä,tarvitsen raitista ilmaa.

Liikunnan ajan mullakin hyvä olo. Mutta sen jälkeen on voimat ihan pois.

Vierailija
7/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on flunssaa liikkeellä. Matalaan hemoglobiiniin rautatablettikuuri.

Kaikille riittävä nestetankkaus.

Vierailija
8/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Siksi tykkään tehdä iltaisin pitkän kävelylenkin, uni tulee hyvin. Voitte vaan kuvitella, kuinka poikki olin kesällä, kun olin kesätöissä, jotka olivat fyysisiä ulkotöitä! :D

Vierailija
9/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies väsähtää, harrastaa pyöräilyä ja oikeasti ei voi sen jälkeen tehdä mitään muuta kuin maata sängyssä. Siinä mielessä pehvasta, että kaikki kotihommat jää minulle plus koirien lenkkeilys, kaupassakäynti, auton peseminen, nurmikon leikkuu jne jne.

Vierailija
10/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono hapenottokyky. Vaikka muuten ulkoilmassa oleminen piristää, en jaksa touhuta. Kun tulen sisään, väsähdän heti.

Vierailija
11/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies väsähtää, harrastaa pyöräilyä ja oikeasti ei voi sen jälkeen tehdä mitään muuta kuin maata sängyssä. Siinä mielessä pehvasta, että kaikki kotihommat jää minulle plus koirien lenkkeilys, kaupassakäynti, auton peseminen, nurmikon leikkuu jne jne.

Sano että tekee hommat ennen lenkkiä.

Vierailija
12/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Tunnin kävelylenkki on tosi kivaa, mutta sen jälkeen en jaksa pahemmin tehdä enää mitään. Kuntosali- yms. liikunnasta minulla ei ole kokemusta, niin en osaa verrata.

Vierailija
13/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsikaa radikaalisti kotitöiden määrää. Meillä ei tehdä kotitöitä välttämättä edes joka päivä.

Vierailija
14/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa tulee usein tuota että liikkuminen väsyttää eikä piristä. Kannattaa tutkituttaa arvot!

Vierailija
15/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli tolkuttoman paha olo ulkoilusta ja liikunnasta ennen. Sitten tajusin kohtuuden. Jos joka kertaa kävelee jalkansa kipeiksi, niin eihän se hyvältä tunnu. Nyt olen aloittanut pyöräilyn ja tehnyt 8 - 20 km lenkkejä, ja yllättäen ne eivät rasitakaan kohtuuttomasti. Eilen kävelin maastossa kuutisen kilsaa, ja sen jälkeen kyllä torkuin. Perzeestä sekin reissu olisi ollut, ellei seura olisi ollut mukavaa ja lisäksi valokuvannut kaikkea pientä siinä matkalla.

Kehtaan arvella, että kun kunto paranee, ulkoilun väsyttävyys vähenee.

Vierailija
16/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karsikaa radikaalisti kotitöiden määrää. Meillä ei tehdä kotitöitä välttämättä edes joka päivä.

Ok, ilmoitan koirille, että tästä lähtien ulkoillaan kerran viikossa. Ruokaa on tarjolla perheelle joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo 16.

Vierailija
17/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto on alkuun vie pari viikkoa säännöllisellä kävelyllä toipua lähes täydellisestä sohvailusta. Ja siihen saat jo todella rehkiä. Elimistö tottuu muutamassa viikossa lisähapoeen kyllä kunhan vaan lyötte parsaa puolukkaa ja persiljaa ja pinaattia ruokiinne , eli rautaa. Myös b ryhmää pitää saada jos ulkoilee.

Vierailija
18/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitisilmamyrkytys

Vierailija
19/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisähappi tekee elimistölle etäänlaisen shokkitilan koska se pitää kuljettaa aivoille älkää ihmetelkö jos ette totuttele ja ota sitä huomioon. On ihan eri asia kölliä sisällä sohvalla kuin laittaa liikettä niveliin ulkona :)! Oikeastaan tämä kertoo söpösti miten alamme vieraantua jo kehoistamme ja ymmärtää miten sekin toimii. Tietotekniikka on kyllä hallussa. Heh!

Vierailija
20/21 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen vajaatoiminnassa tulee usein tuota että liikkuminen väsyttää eikä piristä. Kannattaa tutkituttaa arvot!

Komppaan. Mulla on diagnosoitu vajaatoiminta. Lääkityksestä huolimatta olo ulkoilun (kevyt liikunta, puistoilu lasten kanssa tms.) jälkeen on täysin vetämätön. Paino on normaali, joten ylimääräiset kilotkaan eivät väsähtämiseen ole selityksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän