Tinderissä mies lopetti vastaamisen kun tuli puhetta että minulla on lapsia
Kommentit (28)
Minulle kävi samoin. Silloin ei profiilista käynyt ilmi, että olen äiti. En halunnut laittaa siihen sitä siksi, että en ollut hakemassa ketään tutustumaan lapsiini, vaan minuun. Sitten kuitenkin muokkasin profiilini säästääkseni aikaa niin itseltäni, kuin niiltäkin, jotka eivät halua tavata ihmistä, jolla on lapsia. Vähän aikaa jaksoin sovellusta käyttää, mutta vastaan tuli niin epätasapainoista sakkia, että päätin palata elämään ennen Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma.
Eräältä tutulta mies lähti yllättäen kesken treffienkin kun kuuli että tällä on useampi lapsi eri miehille.
Ei mikään tyhmä tuo lähtijä! Tuollainen nainen on syytäkin kiertää kaukaa, jos on useampi lapsi eri miehille! Niin se jäisi minultakin haarukka pihviin pystyyn, ja maito lasiin, heti kuin tuon kuulisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuollanen sais lukea jo profiilissa ellei sitten etsi selkeästi vain panoseuraa.
Oletko sinä kirjoittanut profiiliin kaikki mahdolliset deal breakerit? Tinder on siitä hieno sovellus että siellä voi puhua ennen tapaamista jolloin ne kaikki voi myös selvittää
Kyllä tuo lapsiasia on sen verran iso dealbreaker, että sen itse olen profiiliin laittanut. Miksi tuhlasin aikaa miehiin, jotka eivät hyväksy naista jolla on lapsia? Mä haen kuitenkin ihan parisuhdetta ja oletusarvo on, että jossain vaiheessa sellaista miehen pitäisi tutustua lapsiini. Ja kävi miten kävi, niin lapset ovat aina elämäni ykkösasia, sekin miehen pitäisi hyväksyä ja ymmärtää.
Olen nainen ja itse teen melkein samoin miehille jotka eivät joko profiilissa tai ensimmäisessä lauseessa kerro että heillä on lapsia. Asia on niin iso että en tykkää sen "piilottelusta" yhtään. Ja usein se nimenomaan tuntuu piilottelulta, toinen osapuoli haluaisi että se ei vaikuta mihinkään mutta todellakin vaikuttaa - olen monta kertaa seurustellut lapsellisten miesten kanssa. Tosin kyllä kerron miehille miksi lopetan keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuollanen sais lukea jo profiilissa ellei sitten etsi selkeästi vain panoseuraa.
Oletko sinä kirjoittanut profiiliin kaikki mahdolliset deal breakerit? Tinder on siitä hieno sovellus että siellä voi puhua ennen tapaamista jolloin ne kaikki voi myös selvittää
Tai sitten voi halutessaan skipata suoraan sellaisen tyypin jolla on lapsia. Tuo on kuitenkin sen verran iso asia, että kannattais mainita heti. Muita mahdollisia deal breakereita voi sitten puida matkan varrella.
Minulle lapset ei ole mutta monia muita on niin silloin samoin pitäisi muiden kirjoittaa ne? Esim työttömyys tai päihteet on useille enemmän kuin lapset.
Aika monihan tuolla poseeraakin jonkun kaljapullon tai drinkin kanssa. Työttömyys voi myös päättyä, mutta lapset on messissä vuosikaudet. Joku voi myös haluta just sellasen jolla on lapsia joten siksikin kannattaa laittaa se näkyviin.
Edelleenkin se Tinder on vain panosovellus.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma.
Eräältä tutulta mies lähti yllättäen kesken treffienkin kun kuuli että tällä on useampi lapsi eri miehille.Ei mikään tyhmä tuo lähtijä! Tuollainen nainen on syytäkin kiertää kaukaa, jos on useampi lapsi eri miehille! Niin se jäisi minultakin haarukka pihviin pystyyn, ja maito lasiin, heti kuin tuon kuulisin!
Kannattaa varmaan käyttää aikaa siihen juttelin ennen kuin juoksee treffeille niin ei jää ruoka kesken.
Minulle lapset ei ole mutta monia muita on niin silloin samoin pitäisi muiden kirjoittaa ne? Esim työttömyys tai päihteet on useille enemmän kuin lapset.