Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ MARRASKUISET SE ON TORSTAI ~~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun oli taas kiva lukea pinoa! :D

Meillä oli tänään 4kk neuvola, vaikka poju on jo lähes 4,5kk. Pituutta oli 64,5 ja painoa 7720g. Eli 2 vkossa tullut 1/2 kiloa lisää! Hyvin on kasvanut pelkällä imetyksellä. Pääsiäisenä ajattelin aloittaa soseet. Th suositteli peruna-porkkanavelliä, kun me olimme sen mahavaivan takia sairaalassa. On lempeä vatsalle. Joten sitä tuli jo ostettua :)

Täällä myös yksi HP-fani. Uusin kirja odottaa pöydällä... Mulla on vielä toinen kirja kesken. Se on kyllä aika tylsä, mutta jotenki en osaa jättää kirjaa kesken...

Mä päätin, että me pärjätään myös äp-pakkauksen vanuhaalarilla, kunnes tulee lämmin, eikä tarvita kuin body :)

Kiva kuulla, että Pulsen matkarattaita pystyy työntämään yhdelläkin kädellä. Ovat siis edelleen meilläkin vaihtoehtona. Täytyy käydä koeajamassa.

Joku kysyi harrastuksista: mä luen, seuraan joitain tv-sarjoja kuten Siskoni on noita (kehtaanko tunnustaa - en tiedä ketään muuta, joka katsoo ko. sarjaa), Kotikatua, LOSTia (!!!!). Sitten mulla on jonkun verran kirjekamuja ulkomailla & kotimaassa (osasta tullut meilikamuja). Tykkään tehdä ruokaa ja leipoa. Keräilen postikortteja ja KoKo -astioita.

Painopino: sopii laittaa meilillä. Mulla junnaa nyt siinä 78,3 kg:ssa.

Olikohan jotain muuta... Löysittekö päivitetyn kasvulistan? Se on jo hukkunut jonnekin...

Kivaa lost-torstaita!

- Näätä77

Vierailija
22/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kiitos kirjavinkeistä!!! Aionkin käydä kirjaston nettisivuilla varailemassa teidän mainitsemia opuksia.

Hyvä hyvä 10kaks, kun mainitsit tosta vanhempainraha-jutusta. Siitä meinaan tuli mieleeni, että meidänhän on aika hakea kuntalisää (täytyy hakea neljää kk aikaisemmin)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipas luettavaa taas pinossa. Kiva homma! Ehdin tässä itsekkin muutaman rivin laittaa ennenkuin täytyy rientää jumppaan.

Tänään piti hakea nuhatippoja ja niistäjä apteekista, oli sen verran tukkonen tyttö yöllä. Kuumetta ei onneksi ole. Kyllä tipat ja imeminen ehkä hiukan helpottivat vauvan oloa.

Mä taidan olla erilainen, kuin aika moni teistä; en lue pottereita, enkä katso lostia.. Ei tule luettua tällähetkellä kirjoja, viimeksi luin da vinci koodin, kun sen joulupukki toi jouluna 2004. En taida olla mikään lukutoukka :) Eikä sellainen taida tytöstäkään tulla; kävin hänen kanssaan kirjakaupassa ja kun ovesta päästiin sisään niin alkoi kauhea huuto! Äkkiä pois sieltä vaan. Jäi sitten ostamatta lapselle kirja.

No, harrastan jumppaa ja leffoja tulee jonkun verran katsottua. Ennen raskautumista harrastin aktiivisesti pyöräilyä ja muutakin liikuntaa reilusti. Enää ei ole mahdollista harrastaa monena päivänä viikossa.

Meidän tyttö on kalju, samanlainen tukkamuoti kuin isällään tällähetkellä. Tai on siellä päässä vaaleaa haiventa. Varmaan suloinen on pitkätukkanen vauveli!

Jaahas, täytyy lopetella.

Vilma

Vierailija
24/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulin piipahtamaan. Kovin vaativainen on ollut tänään tuo meidän sälli, mutta oon yrittänyt olla myötätuntoinen kun eihän se kivaa ole jos ikeniä särkee ja kutkuttaa. Tai mikä lie sitten onkin kitinöiden syy.

Hiuksista: Pojalla oli aika pitkät, tummat hiukset syntyessään, mutta ne haihtuivat jonnekin kun se pään pyörittely alkoi n.2kk iässä. Nyt on alkanut kasvaa uutta, hentoista tukkaa tilalle, sävyltään paljon vaaleamman ruskeaa kuin syntymätukka. Odottelija76:n tytön tukka kuulostaa tosi söpölle! :-)

Lukemisesta: Olin aiemmin kova ahmimaan kaikennäköisiä romaaneja, mutta nykyään tulee lähinnä luettua vauva- ja naistenlehtiä. En jaksa jotenkin keskittyä...

Harrastuksista: Oon urheiluhullu, etenkin tykkään kaikenlaisista pallopeleistä, pyöräilystä ja lenkkeilystä. Sählyä ja sulkkista oon pelaillut säännöllisesti paitsi alkuraskauden jälkeen nuo jäi tauolle. Viimeistään kesällä haluaisin taas aktivoitua, nyt liikunta on jäänyt lähinnä päivittäisiin vaunulenkkeihin.

Nyt pitää mennä katsomaan mitä poika puuhaa. On pinniksessä katsomassa mobileaan ja taas alkaa kuulua sellaisia ääniä ettei vaan sais rysäytettyä sitä kohta taas päälleen. Ihan käsittämättömät voimat tuolla pojalla. :-)

Vierailija
25/25 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiireitä ollu koko viikon, tuntuu ettei aika riitä millään kaikkeen mitä pitäs tehä. Oma flunssa on helpottamaan päin ja onneksi poika ei vielä ole nukaa saanut!!! Mietinkin vain että jokohan voin alkaa huokaisemaan helpotuksesta vai onkohan tässä taudissa extrapitkä itämisaika...

Teemu on oppinut karjumaan ja sitä se harrastaa melkein koko hereillä oloajan, alkaa olla omat korvat ihan hajalla ja voi kamala me lähetään la aamusta ajeleen pohjos-suomeen ja matkaa kertyy se 600km että jos innostuu kovinkin paljon autossa karjumaan, niin menee kyllä hermo meiltä kaikilta. hieman jännittää tuleva matka ku ei me olla tommosia reissuja tehty ja 2vk ollaan mummolassa niin kuinkakohan menee pojalla rytmit sekasin...

Ja en oo tämän sairastamisen ja matkakuumeilun keskellä edes muistanut koko puntarilla käyntiä, luulen vaan ettei muutosta kovinkaan paljoo oo tullu...

Jotain piti kommentoida mutta ei tuu nyt just mieleen, niin aprempi lähteä kylvettään tota vekaraa :)