Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Eloisten torstai-turinat***

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hermostuko minuun, vaikka täällä tänään alati häiriköin...

Lymfa on pehmeä hoitomuoto, joka perustuu kevyeen paineluun, jonka avulla elvytetään, kiihdytetään ja ylläpidetään aineenvaihduntaa, siten että kuona-aineet poistuvat kehosta tehokkaammin. Hoito rentouttaa ja tuntuu erittäin mielyttävältä. Hoidon jälkeen suositellaan runsasta veden juontia, jotta vaikutus tehostuu. Minulla hoito parantaa verenkiertoa (suonikohjut) ja vähentää turvotusta nesteiden lähtiessä liikenteeseen. Vessassa saa juosta hoidon jälkeen. Suolisto toimii huomattavasti paremmin. Hoidon aikana saattaa kuulla kuinka suolistossa lähtee tavara liikkeelle.

Lymfaamiselle ei juurikaan ole esteitä raskauden aikana.Sitä voi antaa vain henkilö, jolla on koulutus kyseiseen hoitomuotoon. Minä käyn aluksi kolmen viikon välein, mutta loppua kohden hoitojakso tiivistyy.

Vierailija
22/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi voimia ja tiukkaa uskoa hyviin uutisiin Calathea ja muutkin, joilla on ollut vähän epävarmoja tuloksia. Odottelu on rassaavaa, kun varmasti ehtii miettiä asioita laidasta laitaan...

Onnea synttärisankarille ; RTiina, siehän olet kova kokkaamaan (tämän oli tarkoitus olla " hauska" heitto). Sori vähän naurattaa, oman siipan lahjatkin ovat yleensä aivan katastrofeja.

Ja omasta ukosta lisää. Ei ole ollut täälläkään ihan iisiä. Kun mulla oli viime viikolla niitä ihme tuntemuksia ja huoli tietty kova, ukko ei muka ymmärtänyt yhtään mikä mulla on. En jaksanut olla ihan iloisuuden perikuva ja miehen hoito kaikkeen pahaan mieleen näyttää olevan petipuuhat. Joopa -kyllä ihan hemmetisti kiinnosti, kun tuolla alapäässähän kaikki vaivat olivat muutenkin. Meni vähän huutamisen puolelle, kun valaisin asiaa, että riittää, kun tuolla alhaalla on karva poikittain, niin sekin vie innostuksen. Saatika kun siellä ihan varmasti on suurempaakin vialla. Hoh-hoijaa!

Ooottekos käyneet Hulluilla päivillä? Onko siellä mitään vauvajuttuja tms kivaa?

Lauantaiaamuna lähetään ajamaan pohjoiseen. Saapa nähdä, miten esikoinen jaksaa istuskella, kun siitä on tullut vähän villimmän puoleinen tapaus. Täytyy kyllä varata reilusti aikaa pysähdyksiin; kyllähän ne mullekin tarpeeseen tulee, ettei mitään tulppia saa...

Eipä tässä kummempia. Vielä kerran myötätuulta sitä tarvitseville!

20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala kiire töissä, enkä ehdi edes kirjoittelemaan tänne. Nyt pikaisesti kahlasin eilisen ja tämän päivän pinot läpi. Ollaan lähdössä tänään reissuun pohjoiseen, joten olen vielä nettipimennossa pääsiäiseen saakka.

Täällä on ollut sekä hyviä että huonoja uutisia. CALATHEA: tsemppiä, mitä muuta voi sanoa? Se pitää kyllä mainita, että kysyin minut ultranneelta kätilöltä, miten usein sikiöistä löytyy jotain: hän sanoi että viikottain löydetään jotain! Musta se on aika paljon ja varsinkin kun ottaa huomioon, että viikottain ei kuitenkaan synny sairaita lapsia (luulisin ainakin - tämä siis EKKS:ssa), niin monet hälärit on turhia. Kukas se sanoikaan, että vaikka ultra onkin hyvä keksintö, se myös antaa usein aihetta turhaankin huoleen. Totta...

Mintulle onnittelut hyvin menneestä ultrasta, toivottavasti saat Calathea tästä toivoa.

Sitten arkisempiin asioihin. MAHANYMPÄRYS: mä olen myös mittaillut aika ajoin masunympärystä. Lähtötilannetta en tiedä, mutta mitat on 161/52 eli suht hoikka olen. Ekan kerran mittasin masun joskus rv13, jolloin se oli 80cm navan kohdalta ja nyt se on kivunnut 90senttiin. Kyllähän se jo pömpöttää ja vasta eilen tuskailin miehelle, että miten jaksan kesään saakka, kun nyt olen jo näin " valas" . Kyse ei ole vain vatsan koosta, mutta myös supistuksista ja mahanrepimistunteesta. Tuon jälkimmäisen olen liittänyt siihen, että sikiö kasvaa nyt melkoista vauhtia ja mahanahka+elimet ei pysy ihan vauhdissa ja siksi välillä on niin ahdistava olo ja tuntuu että ratkean.

MiniK:lle pitää antaa kiitokset asiantuntevista kommenteista vitamiineihin ym. liittyen. Mulla ei ole esim. d-vitskuista mitään puhetta viime neuvolassa ja seuraava kerta on vasta parin viikon päästä, joten ajattelin jatkaa d:n syömistä ihan vain neuvostasi vaikka muistelin hämärästi, että sääntö on maaliskuun loppuun.

Nyt täytyy jatkaa duunia. Oikein hyvää loppuviikkoa & pääsiäisviikkoa kaikille masuille :)

KK ja Onni rv20+2

Vierailija
24/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaiskohan nyt ihan sitten kuulumisia niin ku ennen tätä ultrausta oli tapana.....

eli nyt mennään jo aika pitkällä! on se kivaa...mekin tätä kolmatta tosiaan yritettiin 2,5v...se on pitkä aika!!!!

miehen kanssa riitelystä ollut puhetta täällä...me ollaan aika tulinen pariskunta muutenkin että no joo kyllähän me ollaan tulistuttu aika lailla! tai minä....

täällä elämme remontin keskellä....kaiken hajun ja pölyn kansssa samassa sovussa vaikka kaksi meistä on astmaatikkoja ...hermot on ihan täys näitä remonttijuttujakin jo...me siis asumme yh-asuntojen vuokra asunnoissa joten itse emme tee remonttia vaan tänne lampsii remontti äijät ennen ku on kerenny aamulla edes yöpaitaa vaihtaa kunnon vaatteisiin...todella kivaa!!! pienempi kiukuttelee koska ei saa nukkua päivä unia!!!!kun työmiehet kolisee ja on just tuolla missä meijän makkarit on yläkerrassa...ja kaiken huippu nyt ne ilmotti just ku lähtivät ettei 2h saa mennä yläkertaa...just millä mä haen sieltä lapsille vaatteita tai pidän lapset omista huoneistaan poissa....ihme juttu kyllä tekis mieli taas karjua taas oikein olan takaa.

nyt pikkanen on tuol ulkoon isän kaa .....ja ihan nukuksissa. tiedättehän te mitä se on huutoa ja kiukkua!!!

mä lähin aamulla 9 mais kävelee kaverille joka asuu tuol lähel keskustaa ku en vaa enää voinu olla täällä noitten remppa miesten keskel...täää on tosi kivaa!!!

jep...no huomeen se homma taas jatkuu!

juu mulle on tullu painoa jo 8kg lisää, muttei haittaa menoa yhtään. eli nyt painoni on 64kg. mahaa on ja yksiä äitiys houhuja en keren käyttää ollenkaan kun ne olivatkin jo pienet...asusteiden kanssa on hieman hankaluuksia! telttoja vain päälle....ainakin kesällä sitten!!!

minä pesen vauvan pyykit erikseen ja vähän aikaa ja muutamia kuukausia....ja meillä käytetään sensitiveä muutenkin kun pojilla herkät ihot!!!!!

suonikohjut ovat suurenmoiset::::oikein pullottaa tossa oikeas jalan plven sivustassa ja usein on kipeäkin...näitä asioita ei ole kerennyt miettimään kun meni kolmatta viikkoa ihan jossain muissa maailmoissa!!!

mutta nyt tuo huutava poikani tuli väsyksissä sisään joten on lopetettava.....

heippa

MINTTU rv 21+3

Vierailija
25/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks emali: mulle neuvolan täti sanoi että nyt on aika lopettaa d-vitamiini kun alkaa kesä!!

ultra: kaikki on hyvin,vastaa viikkoja ja oli oikeen poseeraja,saatiin vähän viitettä kumpi tulee,mutta sanoi että 100% varmaa ei ole,mut että jos hänen pitäisi sanoa niin sanoi tämän sukupuolen ;) jääkööt salaisuudeks..hihi

oli niin liikuttavaa nähdä toinen molskimassa :' )

palailen myöhemmin nyt pitää syödä..:D

onnellinen k.h.p ja tärppi 19+4

Vierailija
26/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kuulu mitään erityistä, mutta kirjoitetaan nyt sen verran, että hengissä ollaan...

KATTILAT: Meillä mies kyllä ilahtuisi, jos saisi kattilan synttärilahjaksi. Ja aivan varmasti taas uudesta keittiöveitsestä! Hän kun nuo ruokahommat meillä hoitaa ihan suvereenisti. Olen sanonut, että haluan sitten ekana äitienpäivänä aamutakin lahjaksi. Vielä on reilu vuosi odotusta siihen...

ULTRAT: Voimia koitoksiin! Kun lukee teidän järkytyksiä, ei enää harmita niin paljon, ettei ole itsellä sitä rakenneultraa ollenkaan. Voi uskoa kaiken olevan hyvin ja olla ihan rauhassa vaan.

SÄNKYELÄMÄ: Mies on *suostunut* seksiin raskauden aikana 3 kertaa. Mulla kyllä tekisi mieli vähän useammin, mutta maha ei taida miestä erityisemmin kiinnostaa. " Kyllä sä olit mun mielestä kauniimpi hoikempana." Just joo, nostaa kivasti vaimon itsetuntoa...

MAHAN KOKO: Painoa on tullut 3 kg ja mahan ympärys on nyt jotain 95 cm. Normaalisti olen 167/57: laiha, rinnaton, mutta persevä. No, onpa ainakin lantiossa varmaan tarpeeksi tilaa, ja synnytystä vartenhan se naisella onkin.

LIINAT: Kantoliinatilauksen panin eilen vetämään. En lopultakaan päässyt selvyyteen, kumpi olisi parempi - kudottu vai trikoinen - mutta trikoisen tilasin. Toivottavasti ei ole aivan susi kuitenkaan.

Hyvää kaikille!

t. Picapica ja Peukaloinen 21+1

Vierailija
27/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä, ettei vaan unohdu!!!

CALATHEA: Paljon voimia jaksaa odottaa lisätietoa!!!

RTiina: Paljon Onnea synttärisankarille ja myötätunnot lahjan johdosta, ei ne tääläkään aina ihan nappiin osu! =)

Mintulle: Onnea paremmista ultrauutisista!!! =)

MIEHISTÄ/RIITELYSTÄ: Sitä on liikkeellä myös täälä! Mykkäkoulua oli myös meillä tossa muutama päivä, kun mies ei millään meinannu tajuta mikä mua vaivaa ja ihmetteli vaan kun oon kiukkunen(hän kun oli ensin minua ärsyttänyt!)! Täytyy tosin myöntää se, että nykyään tuppaan ärsyyntymään hiukan liian helposti, mutta olen sitäkin miehelle yrittänyt toitottaa! Mutta nyt on onneksi taas välit selvitetty! =) Ja meillä mies osallistuu kyllä ihan pyytämättä kaikkiin kotitöihin! =) Hän on jopa meillä se joka pesee pyykit ja yleensä tiskaa!!! =) Minä sitten imuroin ja moppaan ja hoidan ruoan laiton yms.! Mutta aikas tasapuolisesti täälä kotihommat hoituu! =)

LIIKKEISTÄ: Meillä ei noi liikkeet seksiä häiritse, kun sitä ei ihan hirveästi juuri nyt ole...! =( Minä oisin kyllä innokas, mutta miestä ilmeisesti hieman häiritsee ajatus siitä, että on tosiaan se ns. kolmaspyörä mukana...! Mutta eiköhän tää tästä! =)

Nyt ei taas muistu mieleen, että mitä muuta piti kommentoida...! =) Joten jätän sepustukset tältä erää tähän ja palailen taas myöhemmin! =)

-Mömmeli06 rv22+6-

Vierailija
28/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PICAPICA: Mun miehelle eka raskaus oli aikamoinen " järkytys" muodonmuutoksineen. Selvästi ihmetteli ja mietti muuttuvaa vartaloani ja oli jotenkin hämmentynyt. Nyt tokan kohdalla on ollut aivan ihastunut vatsaan ja haluaa vain, että se kasvaisi suuremmaksi. Yksi päivä jopa sanoi, että haluaa mun posket pyöreämmiksi... Luulen, että miehelle voi olla yllätys ekassa raskaudessa, miten keho muokkaantuu ja oma puoliso muuttuu ihan eri näköiseksi. Älä huolehdi miehesi aatoksista. Varmasti hyväksyy olomuotosi juuri sellaisena kuin olet vaikka onkin ihmeissään. Kyllä se kroppa siitä taas palautuu aikanaan.

Vierailija
29/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CALATHEAlle toivotan jaksamista odottaa huomista ultraa. Myös minä toivon, että kaikki on hyvin. Tuo koon heitto ei kyllä kuulosta kovin isolta. meille sanottiin rakenneultrassa että heittoa voi viikon 20:nen tuntumissa olla jopa 12 päivää.

RTIINA mahtaako meidän miehillä olla samantyyppinen ajatusmaailma?? itse täytin 30v tammikuussa ja sanoin etten halua juhlia. Miehelle tuumasin etten niin lahjaakaan tarvitse (kukkia olisin mielelläni ottanut...). Niinpä niin käytännön miehenä hän toi minulle lahjaksi sellaisen pumpatttavan öljypullon jolla saa vuoat ym helposti öljyttyä. Jossain vaiheessa sitä paljon tv:ssä mainostettiin. Tuumasi vaan, että eikös tällaisesta ollut puhetta. Mitäpä mä siihen muuta saatoin sanoa kuin juu olihan siitä. " Ajatus on tärkein" lausahdusta hoin mielessäni kuin jotain mantraa...

MINTTU: Remontin keskellä eläminen on todella ikävää mutta siitä lopputuloksesta kun vihdoin pääsee nauttimaan niin se toivottavasti korvaa kaikki ikävyydet.

Minä syön monivitamiini tabletteja. Niissä on d-vitamiinia ja monta muuta hivenainetta :)

Tänään on ollut kyllä takkuinen päivä. Esikoinen heräsi jo klo 4. No eipä tarvinnut päiväkotiin herätellä. Vauvan möyrintä on tuntunut hieman voimakkaammalta ja toivottavasti ne potkutkin pian tuntuvat :)

Palailen illalla uudelleen :)

pubu ja Unski rv20+6

Vierailija
30/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

MIEHEN RAHANKÄYTTÖ:

Meilläkin mies on tosi ihastunut ostamaan kaikkea pientä elektroniikka,

kuten älypuhelimia, mp3 soittimia joita ostelee kyllä mullekin ihan

pyytämättä. Mutta musta tuntuu, että tällä hetkellä mun pitää olla

tosi iloinen sen ostoksista, koska on kuulemma ostanut työmatkalta

ulkomailta vauvalle ja mulle jotain kivaa. Olin tosi pahalla mielellä

kun se lähti työmatkalle ja mä en olisi halunnut jäädä tänne

yksin sairastamaan. Niin niinpä eihän mulla mitään hätää ole yksin

ollessa tietty. On vaan ehkä pikkasen tylsää...hormonien aiheuttamana

vaan kaikki fiilikset tuntuu joskus menevän överiksi ;)

RTiinalle onnittelut synttäreiden johdosta!

PAINONNOUSUSTA:

Mulla tuntuu löhöily vaikuttavan painoa alentavasti. Nyt on tullut yhteensä

3 kiloa painoa lisää. Mutta rasvaprosentti on tasan varmasti noussut...

Opemamma: Hauska, jos tuollaisella hoidolla voi aineenvaihduntaa vilkastaa.

Mä vieroitin itseni levolac:sta ja käytän nyt kuituvalmistetta siis

laiskaan suolistoon. Ihan kiva, koska levolac oli tosi pahaa ja enemmän

" lääkkeen" oloista.

Minttu:

Jaksamista remontin keskelle, ihan hirveä fiilis jos on jotain työäijiä

omassa kotona! Meilläkin joskus jotain seinien tasausta ja sähkötöitä

käyty tekemässä ja muistan fiiliksen.

k.h.p: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :)

Pia rv:lla 24

Vierailija
31/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ODE!!! Minne päin pohjoista olette lähdössä? Me lähdetään lauantaiaamuna neljän aikoihin Leville ajelemaan.

Kerttukasperikin oli pohjoiseen menossa, meinaatteko uskaltautua LASKETTELURINTEESEEN? Tekis kyllä kovasti mieli, varsinkin jos on vielä oikein aurinkoiset päivät... Jos sitä olis sit loivissa rinteissä pojan kanssa joka vasta opettelee laskettelmaan. Piti käydä ostamassa trikooputkiloa toppahousujen päälle kun eivät mene kiinni enää ollenkaan, ihan hyvä patentti tuli siitä ;)

Peeveli

Vierailija
32/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora ja uusi kattila....mä voisin vaikka kääntää sen miehen päähän jos saisin. Olen saanut opettaa miestä aluksi että jätä kokonaan ostamatta jos meinaat kodinkoneita ostaa.On mennyt onneksi jakeluun. Olen aina ollut innokas lahjojen ostelija ja harmittaa jos joku ei näe yhtään vaivaa mutta hankkii jotain ihan turhaa. Olisi ostamatta kokonaan tai kokkaisi vaikka kivan illallisen.

D-vitamiinista vielä......

Tiedättekö miksi se maaliskuu on monella neuvollasakin päässä? No auringon valon takia. Mutta kun se ei auta että se paistaa ulkona.Aurinkoa tarvitsee saada 20-30 minuuttia 4 kertaa viikossa niin että kädet, jalat ja kasvot ovat paljaina ilman aurinkovoiteita jotta normaali ihminen saa tarvittavan määrän D-vitamiinia. Mitä luulette, onnistuu kaikilta ja onko tuo ulkosää nyt tarpeeksi aurinkoinen että viitsitte t-paidalla mennä sinne vitamiineja keräämään? Raskaana olevat tarvitsevat 200 KY/vrk enemmän kuin normiväestö (norm 400 KY).

Itse keskustelen asiasta usein lääkäreiden kanssa ja heistäkin suurin osa on tietämättömiä riittävistä määristä ja vallalla on ihme pelko liiasta saannista johon ei oikeasti ole mikään pelkoa. Lisä D:tä saisi vetää kymmeniä pillereitä päivässä viikko tolkulla jos meinaa ottaa yliannostuksen. Sen sijan puutos on vakava tila.

Ruuasta on käytännössä mahdoton saada tasaisesti tuo 400 KY jos ei syö kalaa tai suppilovahveroita tuhottomasti joka päivää. Kun neuvolassa sanovat että lopettakaa ottaminen niin kyseenalaistakaa hiukan sitä lopettamista, miksi pitää lopettaa?Miksi sitten lapsille annetaan ympäri vuoden lisää?

Ja tiedoksi vielä, iho ei generoi d-vitamiinia auringosta mikäli sitä on elimistössä tarpeeksi, eli liikaa ei voi sitten auringosta saada.

Nyt lupaan etten enää paasaa vitamiineista tai niiden puutteesta. Suippaa välillä tuo neuvolan tätien puhuminen tärkestä asiasta väärin perustein. Tuntuu että heillä menee välillä puurot ja vellit sekaisin.

IHANAA että muillakin on välillä känkkäränkkä päiviä. Mulla voi kuohahtaa välillä ihan pienistäkin kuppi yli. Itkenyt en ole mutta käyn päälle kun yleinen syyttäjä ja jälkikäteen saa hävetä...

Meillä oli töissä juuri iso kokous ja taivas kun mun mahaa ihmeteltiin.Puolitututkin tulivat koskettemaan ja mua inhotti, olo oli kun koiralla jota kaikki taputtelee. Ja kun ainakin 10 ihmistä kutsua mua palleroksi, paksuksi ja mammaksi niin eipä ollut ylen virkeä olo. Kuulemma niin ihana maha. Joo, kiva kiva mutta että pallero......Taas keitti yli.

Nyt pitää illalla mitata se uusi strateginen mitta.Painoa on tullut niin etten edes viitsi punnita.Onneksi ei ole neuvolassa kommentoitu, voisin päätyä kuristamaan neuvolan tädin :)

Vierailija
33/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calathealle iso jaksamishali täältäkin, kuten tuolla aiemmin jo sanottiinkin niin tuo neljän päivän koko heitto ei kuulosta ollenkaan hälyttävältä. Toivon ja uskon että sinunkin vauvallasi kaikki on kunnossa!

Meidän eilinen ultra Brunolla oli aivan mahtava kokemus, viikot täsmäsi päivälleen siihen alkuraskauden ultraan joka Brunonkin mielestä varmin lasketun ajan määrittämisessä niin ainakin itse nyt ajattelen että LA olis 12.8 vaikka papereissa lukee tällä hetkellä 6.8.

Sikiö on keskivertoa pienempi joka tapauksessa, oli La sitten mikä tahansa noista meille " tarjotuista" vaihtoehdoista mutta koska itse olen ollut syntyessäni alle kolme kiloa ja pojat olleet 3,2 ja 3,5kg niin ei ole mitään syytä huoleen. Tälle tulevalle Bruno laski arvio syntymäpainon joka tulee olemaan hiukan päälle kolme kiloa. Sanoi vielä että tottakai tämä on pienempi kuin edelliset koska on sirorakenteinen TYTTÖ!!!

Tää äippä on kulkenut eilisillasta lähtien vaaleanpunaisissa unelmissa, ja oli se LA sit oikeasti ihan mikä vaan niin eipä paljon väliä ole kun kuitenkin saatiin vauvalle terveen paperit.

Syntyy sitten kun on valmis ja hyvä niin.

Noista Miesten lahjoista niin mä sain viime jouluna rikkalapion ja harjan sekä lihanuijan... Olin tosi otettu...=)

Mut nyt taas joutuu menee tappelua selvittää...

Vierailija
34/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas iltapäivä. Ultrassa käytiin aamupäivällä ja sen jälkeen onkin koko päivä ollut yhtä juoksua. iltapäivällä kun muksut olvat kaikki kotiutuneet. Lähdettiin auringon paisteen innoittamana hakemaan pajunkissoja virpomisvitsoja varten. Keli oli ihan hirvee. Sohjoa joka paikassa ja rattaiden pyörät upposivat ja upposivat. Nyt on kyllä maha ja kädet vähän kipeitä rattaiden työntämisestä. Äsken syötiin ja nyt lapset katsovat lasten ohjelmia. Nyt sataakin taas lunta että se siitä auringon paisteesta.

Nyt niihin ultra kuulumisiin. Kaikki oli niinkuin pitää. Vauva oli oikein jumppa tuulella ja potkiskeli anturia mahan päältä vähän väliä pois. Mitat vastasivat viikkoja. Painoa oli 390g. Muita mittoja en muistakkaan kun kätilö ei kirjoittanut niitä ylös. Lapset olivat mukana ja keskimmäinen ihmettili miten vauva on niin pieni siinä kuvaruudulla. Niin ja kyseli kovasti mistä se vauva saa ruokaa.

Sukupuolikin saatiin tietää tai kätilö kirjoittisen mulle lapulle kun en halunnut lasten saavan tietää sitä. Mutta jätän sen paljastamatta kun tiedän että osa kavereistani tietää että palstailen tällä ja tietävät nimimerkkini ja vähemmästäkin tän lauman kanssa paljastuu.

Muillekin ultrassa käyneille onnittelut hyvistä kuulumisista. Nyt meen keittää kahvit kun ruoka on hieman laskeutunut. Illan jatkot kaikille.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masukirppu 21+0

Vierailija
35/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHAN koosta vielä. Ihanaa, että en siis ole ainoa isomahainen. Ja ketä oli vatsalle taputeltu? Voi hitsit, että se voi olla ärsyttävää!!! En anna yleensä edes miehen tai lasten koskea mun mahaa. Saati sitten vieraiden. Juu, tiedän, olen julma ;)

ULTRA-jutut: mukavaa, että olitte saanut hyviä uutisia ultrista. Ja Calathealle edelleen tsemppiä. Mun mielestä toi vauvelin koko ei kyllä vaikuta ollenkaan oudolta. Jos siis muutaman päivän vain eroa. Onneksi huomenna saatte lisätietoa.

NE MIEHET! Mä tykkään kaikista käytännön lahjoista, joten mua ei kattilat haittaa, mutta mä JÄRKYTYIN kun pari viikkoa sitten mies oli ostanut mulle kukkakimpun. Mä luulin, että se aikoo jättää mut ja vaan pehmentää sitä kimpulla. Oli nimittäin eka kerta koko meidän 13 ja risat -vuotisella taipaleella, kun tuo mies on tuonut kotiin kukkasia. Onhan se toki niinkin, että jos odottaa jotain hemmottelulahjaa ja saa sitten jotain kotitöihin viittaavaa, niin kyllä se tietenkin harmittaa... Mutta pitää ajatella, että pääasiahan on se muistaminen ;)

RIITELYSTÄ: kukas se sanoikaan, että mies on hiljaa ja itse nalkuttaa. Meillä on ihan samalla tavalla. Ja sitten kun mä alan leppyä, niin mies vasta sitten suuttuu. Ja sitten sitä ei lepyttele moneen aikaan.

Mutta nyt, ER:n pariin

Jamssa rv21+5

Vierailija
36/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi kuitenkin päiväseltään ( tai ehkä olla yön yli)käväistä just siellä Levillä, kunhan vaan tuo villikkotytär pärjäilis mummolassa. Mie oon aika katastrofi rinteessä niin että en ole ihan varma uskallanko tällä kertaa...

Meettekö mökkeileen? Toivottavasti sattuu hyvät ajokelit, eikä mitään rätin kokosta räntäsadetta!

Vierailija
37/37 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä ollaan. En vain ole kerennyt kirjoittamaan...Nyt ihan lyhyesti:

Myötätuntoni saat Calathea! Onneksi kohta on pe. ja saat varmasti hyviä uutisia. Melkein kaikissa " hälytapauksissa" uutiset ovat loppujen lopuksi hyviä. Näin uskon!

Onnea kaikille hyviä uutisa saaneille ja jaksuja ultraa odottaville.

Synttärionnittelut RTIINA:lle (meniko nimim. oikein?)

MIEHET: Meilläkin räiskyy toisinaa. Eniten mua nyppii, kun mies ei tunnu tajuavan ollenkaan (!), että raskaus tosiaan vaikuttaa mielialaan ja jaksamiseen!! Enkä viitsisi jatkuvasti muistuttaa häntä olevani raskautettu ihan yhteisestä päätöksestä ja että hän on osa" syynä" tähän tilaani.... Miten hän siis ei tajua sanomattakin, että välillä vaan hermoa kiristää ilman sen kummenpaa syytä... (hänenhän KUULUISI tajuta, eikö??)

MASU on isona, en ole mitannut, mutta iso se on :)

4D-ultraan ollaan päätetty mennä, aikaa en ole vaan vielä tilannut. Onko Femedessä paras vaihtoehto juuri Bruno? Tai onko kukaan yleensäkään käynyt jonkun muun vastaanotolla? Onko Brunolle vaikea saada aikaa?

YÖT vaihtelee. Toisinaan menee pyöriessä....sinänsä lohduttavaa kuulla, että syynä voi olla homroonit (tässäkin tapauksessa, niitä on hyvä syyttää kaisesta :) )

SAAKO D-VITAMIINIA pillerien muodossa? Itse en noita tippoja ehkä tule syöneeksi...

No, niin, punkka taitaa tätä mammaa kutsua, koitan taas kirjoittaa jossain välissä. Luen kyllä monesti näin illalla pinon läpi. Ihanan aktiivisia ihmisiä täällä. Ja kiva kun voi ajatella, että jos itsellä ilmenee jotain häikkää tässä raskaudessa, niin todennäköisesti täältä saa tukea ja kannustusta!!!