Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis pitänyt pysyä sinkkuna.

33 sälli
24.09.2017 |

Nykyään olen suhteessa ja lapsikin löytyy.
Koko homma on ruvennut suivauttamaan. Toinen osapuoli ei oikeastaan tee mitään kodin hyväs.
Normi päivä menee näin: Lähen kuudelta töihin, yleensä vaihtelen vaipat kun valmistaudun. Töistä tulen neljän jälkeen, en kerkiä oikein vaatteita vaihtaa kun vauva tyrkätään mulle hoitettavaksi. Sittenpä onkin ruuan aika, senkin yleensä käyn meille pikaseen hakemassa raflasta. Syönnin jälkeen onkin sit muuta hommaa, meidän taloudessa poikkeuksetta siivoon, tiskaan.. plus kaikki omakotitalon pihatyöt. Muuten ne jäis hoitamata jos en itse tekis. Emännän tiukka päivä ohjelma on antaa tissiä vauvalle ja vaihtaa tarvittaessa vaippa ja katsella televisiota. Laps on jo 7 kuukautta.Pilluakin saa aina kerjätä. Onneksi omistan kaiken, kohta viskaan emännän pellolle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella on jo sen verran ikää että pitäs pystyä naisenkin kotihommiin. Kohtahan hän on jo siinä iässä että voi laittaa hoitoon ja pärjää pelkästään isän kanssa.

Naistakun ei näy kodin pyörritäminen kiinnostavan. Kokeileppä jättää ne kotityöt tekemättä, jos vaikka rupeis nainenkin tekemään jotain.

Tuon ikäisen lapsen kanssa nimenomaan menee Enemmän aikaa kun pitää katsoa ettei se telo itseään ja se nukkuu paljon vähemmän myös päivisin kuin alussa.

Vierailija
22/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska satu. Tuplamaisteri ei ota maalaistolloa..

Unta olet nähnyt.

Äitisi teillä ne kotityöt tekee...

Taas yks toditus siitä että koulutetuille ei kelpaa tavan mies. Aloittajan koulutusta ei tiedetäkkään.

Kyllä sen tuosta tekstistä lukee aivan selkeästi. Varastomies. Haaveilee naisesta ja perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

33sälli kirjoitti:

Äitillä on kyllä aikaa kahvitella ja nähdä ksvereita, harraakkin. Mut meikäläinen, jos en ole töissä niin teen kotitöitä tai olen vauvan kanssa. Omiin harrastuksiin en ole kerinnyt koko aikana. Olen vähän suunnitellut sitä että palkkaan jonkun neitosen kotihommiin...

Sinähän elät tyypillistä perheellisen naisen elämää. Tosin tuo viimeinen lause paljasti, että koko juttu on keksitty.

Vierailija
24/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unta olet nähnyt.

Taas yks toditus siitä että koulutetuille ei kelpaa tavan mies. Aloittajan koulutusta ei tiedetäkkään.[/quote

Tavan...tiedetäkkkään. Taitaa olla ap.

Mietis miksi ei kelpaa 😂😂😂

Vierailija
25/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Emännän tiukka päivä ohjelma on antaa tissiä vauvalle ja vaihtaa tarvittaessa vaippa ja katsella televisiota."

Huomaat varmaan aina kotiin tullessa, että lapsen hoitaminen on ikävää ja tympeää puuhaa. Siksi tämä viestikin tänne tuli. Se 10 tuntia töissä on sinulle helpompaa kuin naisellesi 10 tuntia kotona lapsen kanssa.

T: Siskon lasta pari päivää yksin hoitanut, hyi helvetti ei ikinä omia lapsia, töissä sen sijaan ihan mukavaa

LOL, sama! Oon hoitanut pari kertaa koko päivän 6kk veljenpoikaani minun luonani ja kiitän luojaa siinä vaiheessa, kun hänet vihdoin haetaan kotiin. Vaikka yritän tiskailla ja keräillä tavaroita paikoilleen silloin, kun vauva nukkuu, ettei olisi ihan totaalinen kaaos päivän päätteeksi, niin sen jäljiltä kaikki paikat ovat tahmaisia, kämppä haisee ummehtuneelle ja oon aivan totaalisen uupunut. Vauvan ollessa hoidossa ja hereillä en edes pystyisi samalla keskittymään telkkarin katseluun. En todellakaan itse halua ikinä omia lapsia ja satunnaiset hoitopäivät ovat aina loistava muistutus siitä!

Vierailija
26/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unta olet nähnyt.

Taas yks toditus siitä että koulutetuille ei kelpaa tavan mies. Aloittajan koulutusta ei tiedetäkkään.

vielä kun näkisi naisen, joka tekisi sillä koulutuksellaan jotain hyödyllistä.

Vierailija
27/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa ratkaista kyrsiinnyttävä liitto on lopettaa se. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
28/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
29/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet ruoat ravintolasta -kohta hämmästytti minua. Sinulla on ilmeisesti todella hyvät tulot.

Vierailija
30/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unta olet nähnyt.

vielä kun näkisi naisen, joka tekisi sillä koulutuksellaan jotain hyödyllistä.

Ei sitä siellä maalla peräkammarissa näekään kuin korkeintaan uutisissa.

Vierailija
31/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet ruoat ravintolasta -kohta hämmästytti minua. Sinulla on ilmeisesti todella hyvät tulot.

Kantaa pizzaa itselleen peräkammariin ja kehittelee erikoisia ajatusmalleja joissa on vaimona dosentti ja hän itse on sankari joka käy päivän ajan hanttihommissa ja tekee kotityöt päälle. Hän on varmaan synnyttänyt lapsenkin noissa houreissaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän