Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Zaran valikoimalle?

Vierailija
24.09.2017 |

Ennen löysin Zarasta helposti vaatteita arkeen, töihin ja juhlaankin, mutta nykyään valikoima on outo enkä yleensä löydä mitään :( Oletteko huomanneet samaa? Mietin että testaavatkohan eri tyyppistä valikoimaa esim. Bershkan mahdollista Suomeen tuloa ajatellen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin monta vuotta talvitakin ja kevät/syystakin Zarasta. Se oli varma paikka, mistä tiesin että löytyy mulle kohtuuhinnalla sopiva, kun Helsinkiin tulen (Tampereella, jossa asun, ei ole Zaraa, joten pitää viljellä vähät euronsa pääkaupunkiin).

Viimeisen kerran jonkinlaisen siedettävän takin löysin syksyllä 2014. Sen jälkeen en ole Zarasta enää sopivia takkeja itselleni löytänyt. Tänä syksynä en ole enää edes tulossa käymään ja katsomaan valikoimaa, tähän saakka joka kevät ja syksy olen reissun Helsinkiin ihan vain Zaran takia tehnyt.

Vierailija
22/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarassa muuten sovituskopeilla ei osata suomea. Siellä on joku tyttö antamassa niitä numeroläpysköitä, ja kysyy huonolla englannillaan montako vaatetta. Sen jälkeen en ole Zarassa asioinut kun tuon huomasin. Kyllä Suomessa pitää palvella suomeksi. Kyse ei ole siitä, osaavatko asiakkaat englantia, vaan siitä, että Suomessa ollaan ja palvelua pitää saada suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että monessa kaupassa on tällä hetkellä sama tilanne. Tosi outoja epäkäytännöllisiä vaatteita. Mutta ehkä mäkin olen tullut vanhaksi? Tuntuu vaan epäuskottavalta että oma maku/tyyli olisi muuttunut 1-2 vuodessa niin dramaattisesti että ei löydä enää kaupoista vaatetta. N30

Vierailija
24/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan Zara on nykyisin ihan sekaisin eikä mikään ole järjestyksessä. Liikaa perus neulepaitoja ja sitten noita ihme rytkyjä nykyään!

Vierailija
25/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelin tänään, että mitä on tapahtunut Nansolle! Niiden paulakukkien ja muiden tätikuosien jälkeen ensimmäistä kertaa ihastuin mallistoon ja tilasin heti kolme paitaa! Ja oli vielä vaikea valita, mitä ottaa, kun ei budjetti kestänyt ihan kaikkea mitä olisin halunnut.

Vierailija
26/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toki röyhelöt ja muu koristeellisuus ovat nyt muodissa, mutta Zarassa on tätä nykyä röyhelöjä, paljetteja, helmiä, pitsiä ja vielä joku ommeltu kuvio yhdessä ja samassa paidassa. Ei mun mielestä muut kaupat ole täynnä tällaisia virityksiä.

Vierailija
27/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin Massimo Duttia, jolla on nykyään liike myös Helsingissä.

Vierailija
28/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista en tiedä kun en ole käynyt katsomassa kaupoissa, mutta mainoksiin on tullut takaisin vähän sitä iloa ja huolettomuutta, jota 80-luvulla oli. Yhtenä tulee mieleen se Prisman mainos lasten tennareista, joissa on vilkkuvat valot. Toinen yllätys oli H & M:n mainos, jonka näin just äsken. Typerä seksismi on viimein väistynyt ja tilalle tullut nuoruuden riemu. Kukahan/ketkä mahtavat olla remmissä? Suunnittelemassa näitä mainoksia?

Vierailija
29/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä otetaan vastaan, minne kannattaa suunnata ostoksille jos haluaa sen tyylistä vaatetta kuin Zarassa ja Mangossa oli ennen? :)

Suosittelen aikakonetta. Muoti on muuttunut.

Voi rakkaani, täällä ei nyt kirjottele mitkään mummelit kaivaten jotain 70-luvun kamaa, vaan ihan tavalliset nuorekkaat ihmiset jotka tarvii esim. töihin klassista mutta muodikasta vaatetta. Ja ei, et voi mennä esim. mun työpaikkaan niillä mom jeanseillä ja pussicollegepaidoillasi ;)

Sä et  tajua että  oikeasti muoti on muuttunut. Se mikä on in päätetään ihan jossain muualla kuin Zaran Hesan-liikkeessä. Ei kyse ole mummeleista vaan trendeistä.

Itse ostin työvaatteeni Ranskasta, enkä omista farkkuja tai collegepaitoja tai käy Zarassa.Sen sijaan tiedän Pariisista parikymmenta kivaa  putiikkia joista vaatteeni ostan.

Oman nilkkaasi meni pilkka.

Hesassa juu :DD Ei mun tarkoitus ollut pilkata, mutta sulla oli aika ikävä tapa kommentoida. Et voi oikein odottaa ystävällistä vastausta sellaiseen kommenttiin. Hyvä jos tiedät Pariisista hyviä ostospaikkoja! Mä en ole viime reissuilla löytänyt sieltä oikein mitään, en vaan oo osunut oikeisiin paikkoihin selvästikään.

Vierailija
30/30 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisin Massimo Duttia, jolla on nykyään liike myös Helsingissä.

Massimo on kyllä kiva. Mut jotenkin sielläkään ei oo viime aikoina ollut niin hyvä valikoima kuin ennen. Ehkä tää röyhelö, cropped ja laatikkomalli -tyyli ei vaan sovi tällaselle pitkälle normaalivartaloiselle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan