Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun en laihdu? Vyötäröltä pois 20 senttiä, paino vaan junnaa

Torso
23.09.2017 |

Taivas, mulla lähtee järki! En laihdu vaikka mitä teen. On jo vuosikausia ollut paino 62,5 ja pituutta on sen verran vähän, että tuohon muutama gramma lisää, niin olen indeksin mukaan ylipainoinen. Olen parissa vuodessa saanut makkaran pois ja kun vyötärö oli ennen melkein 90 senttiä, niin nyt se on 70 senttiä, mutta tuo vitun lukema vaan on ja pysyy samana.

Pelkästään karppaamalla (tiukasti) sain parissa kuukaudessa säälittävät kolme kiloa pois, mutta tulivat heti takaisin, kun lopetin karppaamisen ja nyt ei karppaaminenkaan enää tepsi. Oon ketoillut kk ja paino on tuo 62,5.

Ja nyt on turha sanoa, että vaa'alla ei ole mitään väliä. On sillä. Kyllä se lukema jostakin tulee ja mun kaksi siskoa on kumpikin mua melkein 10 kiloa hoikempia, vaikka muuten ollaan ihan samoilla geeneillä varustettuja.

Aivan järjettömän turhautunut olo.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi

Vierailija
2/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä painotan, että nuo pysyvät kilot eivät todellakaan ole lihasta. T: Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että 161-senttinen. Ei sen pitusianoo tarkotettu laihtumaan.

Vierailija
4/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko nestettä.

Vierailija
5/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten niin ei oo? :D Ja olenhan mä laihtunut, kun on vyötäröltä lähtenyt noin reippaasti senttejä, mutta miksi hemmetissä se ei näy vaa'alla? Pahoittelen tätä agrea, mutta kun hermo menee jo ja turhauttaa aivan vietävästi. 

Ap. 

Vierailija
6/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitta kirjoitti:

Jaa miten niin ei oo? :D Ja olenhan mä laihtunut, kun on vyötäröltä lähtenyt noin reippaasti senttejä, mutta miksi hemmetissä se ei näy vaa'alla? Pahoittelen tätä agrea, mutta kun hermo menee jo ja turhauttaa aivan vietävästi. 

Ap. 

Mikä väli sillä lukemalla jos laihdutus oli onnistunut?

Vierailija
7/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa kilpirauhasessa?

Vierailija
8/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on rikki. Usko mittanauhaa, se kertoo oleellisen.

Vierailija
9/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkastettu ja ovat ihan ok. 

Vierailija
10/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vyötärö on 70cm, olet hoikka, joten lopeta tuo vaa'an lukeman tuijotus!!!

Onnellisuutesi ei ole mitenkään kiinni kahdesta kilosta! 

Vierailija
11/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehusta ittes. Kokeile 28 päivän mehudiettiä. Juice joku löytyy kirja. Ainakin minä laihduin

Vierailija
12/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakakin on vaihtunut välissä. Eihän sillä periaatteessa ole mitään väliä, mutta on sitten kuitenkin pään sisällä. Jos pääsisin 55 kiloon, niin siihen lukema saisi rauhassa tyssähtää. 

Vierailija
13/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile keskitysleirin ruokavaliota. Enkä nyt tarkoita sitä Juicen biisiä.

Vierailija
14/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vaakakin on vaihtunut välissä. Eihän sillä periaatteessa ole mitään väliä, mutta on sitten kuitenkin pään sisällä. Jos pääsisin 55 kiloon, niin siihen lukema saisi rauhassa tyssähtää. 

Stressaatko? Stressin vuoksi laihtuminen voi jymähtää. Pidä tauko aktiivisesta laihdutuksesta (mutta älä kuitenkaan repsahda herkkuihin) ja keskitä ajatukset vähäksi aikaa muualle.

Vierailija
15/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos <3. Tuo on varmasti ihan hyvä neuvo. Pitäs varmaan luopua koko vaa'asta. 

Vierailija
16/16 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi rasvaa? Rasvaa pitää syödä, hyvää rasvaa. Ota tavaksi juoda oliiviöljypullo aamulla. Silleen karppaajat laihtuu. Kaloreita ei lasketa...