Mitä aiotte katsoa nyt illalla telkkarista?
Itse en juuri koskaan katso telkkaria, mutta tänään ajattelin repäistä!
Kommentit (17)
Katson X Factor UK:n netin kautta.
Etsijät, Teemalta. John Wayne (imdb 8,0)
Millanen se fifty shades of grey on? Kovasti ainaki sitä mainostettu? Onko se mikään?
Ei kukaan katso nykyään tv:tä. Minä käytän vain suoratoistopalveluja. Tv... pelkkiä mainoksia ja surkeaa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan katso nykyään tv:tä. Minä käytän vain suoratoistopalveluja. Tv... pelkkiä mainoksia ja surkeaa sisältöä.
En usko että tv olisi enää olemassa jos kukaan ei sitä katsoisi.
Tuleeko sieltä jotain? Katson vain atlantin yli ja muuten netflixii..
Vierailija kirjoitti:
Millanen se fifty shades of grey on? Kovasti ainaki sitä mainostettu? Onko se mikään?
Seksikohtaukset olivat suuri pettymys. Se mies oli joku kilttimies lähestulkoon. Tylsä ja ylipitkä leffa.
Pohjanmaa-elokuvan dvd:ltä. Sorry...
Vera Stanhope tutkii, Siskonpeti ja Haluatko miljönääriksi. Miljönäärin katson tallennuksena, niin saan kelattua mainokset, samoin Siskonpedin kun menee päällekkäin Veran kanssa. Lisäksi parit uutiset.
Mies on katsonut jo snookeria eurosportilta ja luonto-ohjelmia NatGeoWild-kanavalta sekä Avaran luonnon ( jonka aikana minä siis palstailen täällä). Rentoa ja viihdyttävää; välillä jutellaan!
Ai että fifty shades of grey on pettymys? Voi vitsi kun aattelin et se on hyvä,kun siitä nousi kohu aikoinaan... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että tv olisi enää olemassa jos kukaan ei sitä katsoisi.
Av-argumentaatiota: koska minä en katso tv:tä, ei kukaan katso tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut elokuvaa enkä aiokaan. Tuskin mikään erikoinen.
Ei sieltä oikein tule mitään katsottavaa. Jos ei oltais Filmtownissa käyty niin tallennuksesta katsoisin Master Chef Australia-jakson.
Pitääkö olla huolissaan ja Poliisit.
Ei launtaisin tule kuin uusintoja.