Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverillani ei ole koskaan ollut tyttöystävää

Vierailija
23.09.2017 |

Sitä mulle melkein aina valittelee, että miten yksinäinen on. Eilen hän kävi mun luona kaljalla ja sanoi aikovansa ottaa miehen ''ystäväkseen'' kenen kanssa poistaa paineita. No minä kysyin, että onko hän bii sitten ja hän sanoi ''ei ei, tämä on vain väliaikainen ratkaisu''. Sanoi ottavansa heti naisen kun tulee vastaan. Minä vain mietin, että voiko tolleen tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työkaverisi on homo ja pitää sua samanlaisena, oman kerhon jäsenenä ja muutenkin hintsin hyvänä dyybbinä ja unelmien boigamiehenä, sulle,rakas ystävä, aukes just baradiisin bortti.

Vierailija
22/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, työkaverisi on homo ja pitää sua samanlaisena, oman kerhon jäsenenä ja muutenkin hintsin hyvänä dyybbinä ja unelmien boigamiehenä, sulle,rakas ystävä, aukes just baradiisin bortti.

Juu kyllä näin on näpsyttimet. Portti paradiseen voi nykyisin olla tiukempi ja joissakin tapauksissa karvaisempi kuin ennalta odotti. Älä anna onnesi karata ap. vaan tartu tiukasti tilaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raketti laukaistu muttei Venukseen vaan rusevakarvaisten avaruushamsterien asuttamaan Uranukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi