Työkaverillani ei ole koskaan ollut tyttöystävää
Sitä mulle melkein aina valittelee, että miten yksinäinen on. Eilen hän kävi mun luona kaljalla ja sanoi aikovansa ottaa miehen ''ystäväkseen'' kenen kanssa poistaa paineita. No minä kysyin, että onko hän bii sitten ja hän sanoi ''ei ei, tämä on vain väliaikainen ratkaisu''. Sanoi ottavansa heti naisen kun tulee vastaan. Minä vain mietin, että voiko tolleen tehdä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joo, työkaverisi on homo ja pitää sua samanlaisena, oman kerhon jäsenenä ja muutenkin hintsin hyvänä dyybbinä ja unelmien boigamiehenä, sulle,rakas ystävä, aukes just baradiisin bortti.
Juu kyllä näin on näpsyttimet. Portti paradiseen voi nykyisin olla tiukempi ja joissakin tapauksissa karvaisempi kuin ennalta odotti. Älä anna onnesi karata ap. vaan tartu tiukasti tilaisuuteen.
Raketti laukaistu muttei Venukseen vaan rusevakarvaisten avaruushamsterien asuttamaan Uranukseen.
Joo, työkaverisi on homo ja pitää sua samanlaisena, oman kerhon jäsenenä ja muutenkin hintsin hyvänä dyybbinä ja unelmien boigamiehenä, sulle,rakas ystävä, aukes just baradiisin bortti.