Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus vauhtiin! Haluan kokeilla jotain uutta: nutraus vai karppaus?

Vierailija
23.09.2017 |

Kumpi? Tiedän, että kalorivaje on se joka ratkaisee, mutta haluan nyt aloittaa tän laihisproggiksen, jota oon lykännyt ja ihan uteliaisuudesta tahdon testata jompaa kumpaa. Aiemmin kokeillut superdieettejä ym. rahkaakanaaparsakaaliaruokavalioita. Nutrauksessa houkuttaa nopeat (?) tulokset ja karppauksessa se, että ei ainakaan nälästä tarvitse kärsiä. Ja juu, ennen kuin joku muistuttaa niin kilot palaavat, jos ei pysyvää elämäntapamuutosta, tiedostan tämän ;) Mutta joku alkupotku olis hyvä! Positiivisin mielin :D Ja ne ihanat speksit 170/89...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus ehdottomasti noista kahdesta, se on terve tapa laihtua ja saa syödä puhdasta, aitoa ruokaa.  Nutriletit ovat täynnä lisäaineita ja sekoittavat elimistön.

Vierailija
2/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamisen alin BMI-lähtöpainorajoitus taitaa olla 30? Kannattaa varautua siihen, että kuurin aikana ja ansiosta perusaineenvaihdunta voi laskea jopa 60% eli et laihdu yhtä paljon kuten kynällä ja paperilla laskemalla voisi kuvitella. Ensimmäiset 3-4 pudotettua kiloa ovat nesteitä, joista pääsee eroon muutenkin jättämällä suolan ja syömällä meloneita ja kurkkua niin paljon kuin ikinä pystyt.

Karppaamisesta en osaa sanoa mitään koska siitä vaikuttaa jokaisella olevan oma näkemyksensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. myönnän, että itsekin olen ton karppauksen puolella just sen takia, että on the oikeaa ruokaa. Mutta oon uteliaisuudesta miettinyt myös muita vaihtoehtoja. Nutrilettin "nopeus" ei ehkä oon sivuvaikutusten väärti, hmm. Onko cambridget ym. ihan sitä samaa tavaraa?

ap

Vierailija
4/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.. myönnän, että itsekin olen ton karppauksen puolella just sen takia, että on the oikeaa ruokaa. Mutta oon uteliaisuudesta miettinyt myös muita vaihtoehtoja. Nutrilettin "nopeus" ei ehkä oon sivuvaikutusten väärti, hmm. Onko cambridget ym. ihan sitä samaa tavaraa?

ap

Pussikuurihan tuo mainitsemasikin on. Samaa sontaa erivärisissä pusseissa :)

Vierailija
5/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus. Ei tarvitse laskea kaloreita kunhan laskee hiilarit. Laihdutin normaalipainon sisällä ja parin viikon totuttelujakson jälkeen paino tippui hurjaa tahtia (4-6kg/kk). Eikä ole tullut takaisin kun sokerinhimo katosi samalla.

Vierailija
6/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppaus. Ei tarvitse laskea kaloreita kunhan laskee hiilarit. Laihdutin normaalipainon sisällä ja parin viikon totuttelujakson jälkeen paino tippui hurjaa tahtia (4-6kg/kk). Eikä ole tullut takaisin kun sokerinhimo katosi samalla.[/quote

En ole Ap, mutta viititkö antaa ihan konkreettisen esimerkin päivän eväistä. Mieluummin viikon eväistä. Olen lukenut ja kokeillut, mutta ei siitä tule oikeen mitään. Tulee syötyä jotain nakkeja nälkään ja salaattia juustolla. Repsahduksia tulee kokoajan, niin kuin nytkin. Just otin makaronilaatikon uunista. Ne määrätkin ovat mulle ihan hakusessa. Jos ei proteiinia saa syödä, pitäisi kuulemma rasvaa syödä, ja se ei kyllä yhtään innosta sitä alkaa lusikalla kauhoa. Kerrotko jotain konkreettista. Samalla, jos tiedät kerrotko miksi sitä kookosrasvaa syödään karppauksessa. Iso kiitos.

Vierailija
7/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karppaus. Ei tarvitse laskea kaloreita kunhan laskee hiilarit. Laihdutin normaalipainon sisällä ja parin viikon totuttelujakson jälkeen paino tippui hurjaa tahtia (4-6kg/kk). Eikä ole tullut takaisin kun sokerinhimo katosi samalla.[/quote

En ole Ap, mutta viititkö antaa ihan konkreettisen esimerkin päivän eväistä. Mieluummin viikon eväistä. Olen lukenut ja kokeillut, mutta ei siitä tule oikeen mitään. Tulee syötyä jotain nakkeja nälkään ja salaattia juustolla. Repsahduksia tulee kokoajan, niin kuin nytkin. Just otin makaronilaatikon uunista. Ne määrätkin ovat mulle ihan hakusessa. Jos ei proteiinia saa syödä, pitäisi kuulemma rasvaa syödä, ja se ei kyllä yhtään innosta sitä alkaa lusikalla kauhoa. Kerrotko jotain konkreettista. Samalla, jos tiedät kerrotko miksi sitä kookosrasvaa syödään karppauksessa. Iso kiitos.

Ihan ekaksi, karppauksessa ei syödä kookosrasvaa, se on huonoa rasvaa. Sitä vastoin kookosöljy on hyvää rasvaa ihan kaikille.

Mitään konkreettisia eväitä ei voi antaa, koska makro- ja kalorirajat on yksilöllisiä.

Jos haluat alkaa noudattaa karppaus-ruokavaliota, hanki ensin hyvät tiedot asiasta. Näin tiedät mitä ja miten syödään ja miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme