Lue keskustelun säännöt.
Kynsien lakkaamisessa monta ohutta kerrosta on parempi kuin yksi paksu
23.09.2017 |
Päteekö sama myös miehiin, onko monta ohutta parempi kuin yksi paksu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla