Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan täällä kolhinut jonkun toisen autoa p-paikalla?

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kerinnyt jäädä odottelemaan auton omistajaa paikalle. Tosiaan ehkä joku 1cm pituinen ohut viiru, ei naarmua, ei lommoa... Parkkipaikalla sattuu ja tapahtuu. Toki jos oikeasti saa vahinkoa aikaan, niin pitää kantaa vastuunsa.

Vierailija
2/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika kallis keikka kuitenkin noita naarmuja korjauttaa!

" Parkkipaikalla sattuu..." Toivottavasti et pysäköi samoilla parkkiksilla mun kanssa!

Olisit jättänyt vahingoittamasi auton tuulilasiin vaikka omat yhteystietosi lapulla ja kantanut VASTUUSI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pussitti mut niin pahasti, etten päässyt ulos vaikka kuinka varovainen koetin olla. Tuntui tömähdys kun peruutin. Ei ollut aikaa jäädä odottelemaan että tyyppi tulee pois mihin sitten lieneekin mennyt. Vilkaisin ja siinä puskurin maalipinnassa oli jotain jälkiä. En tiedä oliko ne mun aiheuttamia enkä jäänyt ihmettelmään asiaa.

Vierailija
4/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole meille ainakaan kukaan korvannut sellaisia ja sama linja on pidetty itsekin. Itse en ole myökään niin autoon hurmaantunut, että itku pääsisi moisesta. Käyttöesinehän auto on!

Vierailija
5/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään kirjoitusvälineitä autossa enkä älynnyt ottaa auton rekisterinumeroa kännykkään ylös. Olin menossa viemään valokuvia kehitettäväksi ja sain sieltä kynän ja paperia, mutta kun tulin takaisin, se auto oli jo lähtenyt.

Kotimatkalla kävin poliisilla ja oli vähän noloa selittää, mitä oli tapahtunut, kun en osannut edes kuvailla toista autoa sen tarkemmin, kuin että se oli punainen, tavallisen auton näköinen. Naureskellen sanoivat, että soittavat, jos joku tekee ilmoituksen, mutta mitään ei koskaan kuulunut.

Syy miksi menin poliisille oli niinkin itsekäs kuin että ajattelin vain keskustassa olevan varmasti valvontakameroita ja olis aika ikävää saada haaste sitten jälkikäteen.

Vierailija
6/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen ajoi vissiin väärään suuntaan parkkihallissa ja rupesi siinä venkslaamaan autoaan eestaas, kunnes tömäytti autonsa matalaan kaiteeseen. Punaisena jatkoi venkslaamista, kunnes pääsi lähtemään. Ei käynyt edes kattomassa. Toisen kerran nainen yritti isoa tila-autoaan saada ahtaaseen väliin, otti eteen ja taakse, kunnes otti kyljestä kiinni viereiseen autoon, niin että viereinen auto heilui...

Vierailija
7/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mummeli peruuttaa pois ruudusta. Känntää rattia vasemmalle ja aja eteenpäin. Osuu valkoiseen fiestaan. Polttaa kytkinta ja ihmettelee miksi auto ei liiku. Laittaa udestaan pakin päälle ja ottaa 50 cm taaksenpäin. Laittaa ykköstä ja ajaa uudestaan saman fiestan takapäähän ja ihmettelee taas, miksi auto ei liiku. No mummo laittaa taas pakin päälle ja peruutta hieman enemmän. Laittaa ykköstä ja osuu jälleen fiestaan, eri kohtaan tällä kertaa. Vielä uusi yritys, pakitus ja lähtö. Puskurit riipivät toisiaan ja mummo poistuu paikalta.

Paikall oli noin 20 silminnäkijää jotak tuijottivat mummon tekoa jayksi soitti poliisit paikalle. Rekisterinumero mummon autosta otettiin ylös. Kukaan meistä aikuisista ei uskaltanut mennä mummon auton luokse, se olisi voinut kyllä ajaa vaikka yli. Kävimme kaupassa ja paikalta poistuessamme fiestan omistaj odotti yhä poliisia.

Vierailija
8/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat, hoi!

Vierailija
9/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kolhin aina vaan omaa autoa tolppiin, ym. oon tosi tarkka etten kolhi muiden autoja, mutta tolppiin aina toisinaan kolahtelee, siksi tykkään ajaa vähän vanhemmalla autolla, kun ei ole niin väliä jos vähän tolppaan napsahtaa :)

mun autossa on kyljessä aika iso klommo, mua ei haittaa, mutta kun auto on lainassa, niin saa nähdä paljon tulee ukilta sapiskaa, ja sitä en kyllä ole itse kolhinut, olen 100% varma. olen ukin autolla nimittäin kerran ajanut päin tolppaa (osui etupuskuriin) ja kerran peruuttanut päin tolppaa (osui takapuskuriin) ja nää on tapahtunut puolen vuoden sisällä. onneksi puskurit on " joustavaa" muovia ;)

Vierailija
10/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vähän huono päivä nääs... = )

Vierailija
11/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks kookasta miestä pysäköi lapsipaikalle ja lähti hakemaan kaljaa kaupasta.

kehotuksesta huolimatta ei siirtänyt autoa, niimpä mieheni meni ja veti poikki niiden uudesta volvosta takapyyhkimen varren..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan