Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs nainen katselee rintojani, kun olemme halanneet?

Vierailija
23.09.2017 |

Kun olen pannut merkille moisen. Hän siis jää katselemaan vartaloani ja erityisesti ns. strategisia paikkoja. Olen siis itsekin nainen. Jänskää...voisiko hän olla kiinnostunut musta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin hetero nainen mutta jos näen hyvät tissit niin saatan tuijottaa niitä. 

Vierailija
2/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katselee nimenomaan vartaloani ja sen jälkeenkin katselee mua silleen eri tavalla. Olen normaalipainoinen/hoikahko ja sopusuhtainen muuten. Jos hän olisi ollut siinä kaverimielessä vain mukana, hän varmaan unohtaisi sen tilanteen samoin tein. Mutta hän suhtautuu muhun hieman erikoisesti ja vaivautuneesti, tosin kiinnostuneesti sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tuntee rintojesi nöpötyksen ja tarkistaa sitten halaamisen jälkeen, että onko ne vielä pystyssä ja miettii, että onkohan toi lesbo kun on noin kiihottunut.

Vierailija
4/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisit ottaa imut hinkistä, clittaa hieroo ja nuolla, pillut yhteen lyödä ja vatkata.

Vierailija
5/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin hetero nainen mutta jos näen hyvät tissit niin saatan tuijottaa niitä. 

No siis mäkin välillä katson naisen rintavarustusta, jos se näyttää tosi kauniilta. Mutta en mä tietääkseni ole nyt niin ihmeellinen, että olisin erityisen katselemisen arvoinen. Hän alkaa sellaisessa tilanteessa katsella mua muutenkin jotenkin pidempään...siis just vartaloani.

Vierailija
6/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tuntee rintojesi nöpötyksen ja tarkistaa sitten halaamisen jälkeen, että onko ne vielä pystyssä ja miettii, että onkohan toi lesbo kun on noin kiihottunut.

Hmm. :) Mulla on liivit, jotka peittäisivät sellaisen.

Vierailija
7/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin on epäreilua seksismiä. Naiset saa katsoa tissejä vapaasti.

Vierailija
8/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noin? Siis ei mua haittaa, jos joku (mies tai nainen) katselee mun rintojani, mut kiinnostaa se, onko hänellä jotain muutakin mielessä, kun hän käyttäytyy niin muuttuneesti sen jälkeen, kun olemme halailleet. Itse en kyllä uskalla katsella naisten rintoja, kun en tiedä, miten suhtautuvat.

Vierailija
9/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis mäkin välillä katson naisen rintavarustusta, jos se näyttää tosi kauniilta. Mutta en mä tietääkseni ole nyt niin ihmeellinen, että olisin erityisen katselemisen arvoinen. Hän alkaa sellaisessa tilanteessa katsella mua muutenkin jotenkin pidempään...siis just vartaloani.

En minäkään pidä itseäni mitenkään ihmeellisen näköisenä, saan silti paljon katseita ja kehujakin. Ehkä tämän naisen silmissä sinä olet erityisen kaunis. Minäkin pidän kauniina hyvin erilaisia asioita ja vartaloita vaikka en katoisikaan ketään sillä silmällä. Jos näen jonkun todella kurvikkaan naisellisen naisen saatan ajatella että vau miten upea kroppa. Jonain toisena päivänä saatan ihailla jotain mallimaisen eleganttia, hoikkaa ja pitkää naista.

Vierailija
10/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson naisten kauniita rintoja, takapuolia ja vartaloita. Niihin ei liity seksuaalista kiihotusta vaan pelkää ihailua kauniista ulkomuodosta. Vähän sama kuin katsoisi kaunista maalausta tai maisemaa.

Vierailija
11/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin katson naisten kauniita rintoja, takapuolia ja vartaloita. Niihin ei liity seksuaalista kiihotusta vaan pelkää ihailua kauniista ulkomuodosta. Vähän sama kuin katsoisi kaunista maalausta tai maisemaa.

Voihan toki tuostakin olla kyse. Tosin hän katselee extrapaljon jonkun kosketusta sisältäneen tilanteen jälkeen.

Vierailija
12/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä; haluuks sä nuss** mua?

Vierailija
13/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä; haluuks sä nuss** mua?

:) Onhan se nainen söötti, mut en kehtaisi kysyä tuollaista. Eikä oo kokemusta naisten välisistä jutuista.

Vierailija
14/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa oli erilainen tuntuma niin nainen mietti mielessään onkohan nuo silikonit ja vielä silmämääräisesti arvioi ;)

Vierailija
15/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halatessa oli erilainen tuntuma niin nainen mietti mielessään onkohan nuo silikonit ja vielä silmämääräisesti arvioi ;)

Hah, ok. Ei ole mulla silikoneja ja muutenkin keskikokoiset rinnat. Tosin liiveinä push up -tyyliset tosi topatut ja "jäykät" liivit. Mut hyvä juttu, hieman "rauhoittaa" fiiliksiäni, kun on välillä tullut sellainen aika jännä, hieman sähköinen tunnelma hänen kanssaan. Ehkä se vain oli kuvitelmaani siis. *helpotuksen huokaus*

Vierailija
16/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo varmaan menivätkö lyttyyn tai jotain

Vierailija
17/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo varmaan menivätkö lyttyyn tai jotain

? Mut hän katselee siten aina tietyissä lähikontaktitilanteissa. Itse en kehtaisi alkaa toisen rintoja katsella niin intensiivisesti. Oon myös kiinnittänyt huomiota, että hän matkii joitain vaateideoitani ja kampaustyyliänikin. Ei mua sekään haittaa lainkaan, mut ois kiva tietää, mitä hän oikeasti ajattelee. Hän on jotenkin jäänyt mieleeni ja välillä ajattelen häntä, että mitäköhän hänelle kuuluu jne.

Vierailija
18/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tehty tutkimuksia, että naiset katsovat rintoja enemmän kuin miehet! Varmaan ihailevat ja ehkä myös vertailevat :D Tuskin ap:n tapauksessa ollut muusta kuin vaistomaisesta tapauksesta kyse.

Vierailija
19/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noin? Siis ei mua haittaa, jos joku (mies tai nainen) katselee mun rintojani, mut kiinnostaa se, onko hänellä jotain muutakin mielessä, kun hän käyttäytyy niin muuttuneesti sen jälkeen, kun olemme halailleet. Itse en kyllä uskalla katsella naisten rintoja, kun en tiedä, miten suhtautuvat.

Nyt tarvitaan kuvat vaatteet päällä ja ilman.

Vierailija
20/24 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan kuvat vaatteet päällä ja ilman.

Miksi? Olen normaalipainoinen/hoikka ja melko muodokas, mutten missään nimessä isorintainen. En näytä miltään friikiltä tai varmaankaan vastenmieliseltäkään. Mussa ei ole sinänsä mitään erityistä katseltavaa kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi