Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin tyhmä tyhmä tyhmä. Sain tänään rahaa ja TAAS pelasin kaikki

Vierailija
10.07.2008 |

Taitaa olla mulla aika iso ongelma. Satasen sain ja kaikki meni pelikoneeseen, nyt on 8 e tilillä ja tiistaina tulee onneks lisää rahaa mutta vituttaa kun aika usein käy näin, vaihdan 20e ja päätän että pelaan vain sen, mutta se meneekin koneeseen ihan hujauksessa ja vaihdan lisää. Satasen tavaraa en kumminkaan raaski ostaa. Pelikoneeseen se menee tosta noin vain, pelatessa ei jotenkin tunne sitä rahan määrää minkä sinne tunkee.

Osaisko joku auttaa minua? Miten kannattaisi toimia ettei pelaisi yhtään? Jos pidän rahat käteisenä niin ne menevät koneeseen, jos taas pidän tilillä niin on iso riski että menen paffin sivuille ja pelaan ne siellä. Laitoin jo nostorajankin 20e mutta sitten taas tarvitsin jossain enemmän rahaa, eikun nettiin ja muuttamaan nostorajaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikealla tiellä kun jo tunnistat ongelman etkä valehtele itsellesi. Tsemppiä.

Vierailija
2/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä edes katso niihin pelikoneisiin päin. Pidä rahapussia alimmaisena laukussasi, että joudut kaivamaan ja saat vähän lisää miettimisaikaa kun tekee mieli pelata.

Ja blokkaa ne nettisivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati sanoa kellekkään että pelaan aina kaiken

Vierailija
4/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa pelikoneista. Et saa pelata edes vähän. Sama juttu kuin alkoholistin suhde alkoholiin, ja samanlainen sairaus se peliriippuvuus onkin.

Vierailija
5/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasin eilen 170e.

ja huomenna on pakko mennä panttilainaamoon hakemaan ruokarahaa...

ei sitä niin vain tunnusteta, se on noloa, ja häpeällistä.

olen taistellut asian kanssa viimeiset 20vuotta. alkaa väsyttää.

asiat olisi niin paljon paremmin,kun pystyisi lopettamaan.

Vierailija
6/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmapelaaminen

Jos epäilet, että pelaaminen on sinulle ongelma - mieti mitä vastaat seuraaviin väittämiin

* menetätkö työaikaa pelaamisen takia

* pelaatko saadaksesi rahaa velanmaksuun tai ratkaistaksesi taloudellisia ongelmia

* kun häviät, onko syy pelaamisen jatkamiseen häviöiden takaisin voittaminen

* teetkö velkaa rahoittaaksesi pelaamistasi

* oletko haluton käyttämään "pelirahojasi" normaaliin elämiseen

* saako pelaaminen Sinut unohtamaan perheesi hyvinvoinnin

* pelaatko koskaan kauemmin kuin olit suunnitellut

* pelaatko paetaksesi huolia ja vaikeuksia

Jos vastasit yleisesti "kyllä" näihin väittämiin ja haluat keskustella jonkun kanssa ongelmapelaamisesta - Peluuri auttaa maksuttomassa numerossa 0800 100 101 arkisin klo 12 - 18.

Lisää tietoa Peluuri -palvelusta ja ongelmapelaamisesta löytyy osoitteesta www.peluuri.fi

Apua peliriippuvuuteen tarjoavat myös A-klinikat sekä A-klinikoiden nuorisoasemat. A-klinikkasäätiöiden päihdelinkki -sivuilta www.paihdelinkki.fi löytyy apua peliriippuvuuden tunnistamiseen ja siitä selviämiseen. Apua antaa lisäksi Sininauhaliitto www.sininauhaliitto.fi.

Avoyhteishoitoa koulutuksellisin menetelmin tarjoaa Rapeli-yhteisö www.rapeli-yhteiso.fi

Vierailija
7/7 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnalla. Ryhmä perustuu vertaistukeen ja siellä käy naisia ja miehiä, jotka haluavat päästä peliriippuvuudestaan eroon. Tiedän monia, jotka ovat saaneet ryhmästä avun.

Tsemppiä pelaamattomuuteen!!!

T.Pelurin tytär

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme