Mitä mieltä olet siitä, että naiset juovat nykyään enemmän alkoholia kuin koskaan aiemmin ja etenkin humalahakuisemmin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen osa ongelmaa. :)
Soo, soo! :) 🍻
Epäilenpa että ap:n väite on epätosi, koska en tunnista ainakaan lähipiirissäni moista käytöstä. Humalahakuisesti juominen on ollut poissa muodista jo pitkään.
Positiivinen asia. Pillun saatavuus paranee.
Pakko juoda että tätä elämää jotenkin kestäisi. Ihmisten arvot ei ole enää samat kuin pari vuosikymmentä sitten, kaikki haluavat vain kertakäyttöistä seuraa, ei löydy puolisoa, ei ole mahdollisuutta omaan perheeseen. Pelkkä yksinäisyys jää.
Siksi juon.
Vierailija kirjoitti:
Epäilenpa että ap:n väite on epätosi, koska en tunnista ainakaan lähipiirissäni moista käytöstä. Humalahakuisesti juominen on ollut poissa muodista jo pitkään.
Kyllä se valitettavasti on ihan totta. Tämä muutos näkyy jo FAS-lasten määrien kasvunakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vittumainen mies, päälle kaatuva kotitöiden vyöry tai kolme alaikäistä kiljuvaa kakaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vittumainen mies, päälle kaatuva kotitöiden vyöry tai kolme alaikäistä kiljuvaa kakaraa?
Syy on aina kaikissa muissa kuin naisessa itsessään. Klassinen selitys.
Epäterve juominen liittyy usein muihin ratkaisemattomiin ongelmiin, psyykkisiin ongelmiin kuten masennukseen ym. että sen puoleen olisin.
En usko, joten en ole huolissani. Vapaampi (avoimempi ) alkoholipolitiikka toimii alkoholismin ehkäisemiseksi parhaiten
Vierailija kirjoitti:
En usko, joten en ole huolissani. Vapaampi (avoimempi ) alkoholipolitiikka toimii alkoholismin ehkäisemiseksi parhaiten
Todellisuuden kieltäminen ei muuta asioita mihinkään. Naiset juovat aiempaa enemmän ja humalahakuisemmin.
Vierailija kirjoitti:
"Varsinkin naisten alkoholinkäyttö on lisääntynyt valtavasti. Naiset juovat melkein yhtä paljon kuin miehet ja nuoret naiset juovat miehiä enemmänkin, ja heidän pitäisi synnyttää lapsiakin, sanoo Heinälä."
http://www.ksml.fi/keski-suomi/Alkoholi-tekee-naismiehen/163168
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen asia. Pillun saatavuus paranee.
Tämähän siitä naisten juomisesta tekee positiivisen jutun. Nyt vaan kalsarikännit päälle ja ne kalsaritkin saa ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Pakko juoda että tätä elämää jotenkin kestäisi. Ihmisten arvot ei ole enää samat kuin pari vuosikymmentä sitten, kaikki haluavat vain kertakäyttöistä seuraa, ei löydy puolisoa, ei ole mahdollisuutta omaan perheeseen. Pelkkä yksinäisyys jää.
Siksi juon.
Alkoholisoitumisen jälkeen ei ainakaan ole tarjolla kuin kertakäyttöistä tai hyväksikäyttävää seuraa ja sitten oman perheen hankinta on todella paha idea, vaikka siihen mahdollisuus tulisikin.
Yöllä känniseksiä ja päivällä krapulaseksiä. Lisää sidukkaa, prööt!
Ne on näitä tasa-arvon huonoja puolia.
Vierailija kirjoitti:
Samis
Humalatila tekee nuorista naisista kiimaisia. Minulla ei ole mitään sitä vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Humalatila tekee nuorista naisista kiimaisia. Minulla ei ole mitään sitä vastaan!
Humala tekee kaikenikäisistä naisista helpommin antavia. Alentuneet estot kannattaa hyödyntää jos haluaa jotain vähän pervompaa...