Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvittää, ettei mies ole pelkän seksin perässä?

Vierailija
23.09.2017 |

Antaa miehen odottaa seksiä ja katsoa häipyykö vai ei? Olen vaihdellut viestejä miehen kanssa , ihan asiallisia. Jo alussa kerroin, etten hae pelkkää seksiseuraa. Jossain vaiheessa mies käänsi keskustelua seksiaiheisiin ja otin etäisyyttä ja laitoin viestiä, että tuollainen kirjoittelu ei mielestäni kuulu tähän vaiheeseen. Mies kuitenkin jatkoi vielä yhteydenpitoa ja pyysi anteeksi. Toki jos tavataan, selviää jatkot.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin 2 kk.

Vierailija
2/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, ettei miehille se aukene vaikka pihtaisit parikin vuotta. Niin yksinkertaisella mekanismilla toimivat.

T. ystäviksi vokottelijoita erehtynyt sanomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseksiseksi. Voithan sä odotuttaa sitä niin kauan, että häipyy, ja todeta sitten, että seksin perässä oli. Ja vaikka sä odotuttaisit sitä kuinka pitkään ennen kuin teillä lopulta on seksiä, se saattaa silti häipyä, syystä tai toisesta. Ihmissuhteissa ei ole takeita. Suhteita alkaa ja päättyy seksistä riippumatta. Miksi tästä seksistä vouhotetaan niin helvetisti?

Vierailija
4/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiseksiseksi. Voithan sä odotuttaa sitä niin kauan, että häipyy, ja todeta sitten, että seksin perässä oli. Ja vaikka sä odotuttaisit sitä kuinka pitkään ennen kuin teillä lopulta on seksiä, se saattaa silti häipyä, syystä tai toisesta. Ihmissuhteissa ei ole takeita. Suhteita alkaa ja päättyy seksistä riippumatta. Miksi tästä seksistä vouhotetaan niin helvetisti?

Niinpä. Onko se seksi nyt sitten niin kamalan vastenmielistä, että sitä ei voi missään tapauksessa harrastaa, ennen kuin on täysin varma, että saa onnellisen loppuelämän. 

Vierailija
5/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin eilen sitä kun laiteltiin seksiviestejä. Nyt murehdin että haluaako tää tyyppi olla vaan pelkkä kaveri kun tuli sellanen viesti? Mitähän tää mun tyyppi sit haluaa! Kuulostaa niin sekavalta.

Vierailija
6/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies olla hakemassa suhdetta myös, ei vain seksiä. Kirjoitin pitkään miehen kanssa, joka ei koskaan kertonut mitään tunnepitoista tai yleensä tunne-elämästään ja ei viittaustakaan mihinkään fyysisyyteen. Eka tapaamisella mies paljastui ilmeisesti liikuntafriikiksi; puheet terveysravinnossa ja tosituvassa liikunnassa.

Vierailija
7/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ajatus, että se panttaaminen olisi jotain tavoiteltavaa. Etkö nauti Siitä? SE täytyy kuitenkin olla hyvää, että sitä muuta suhdetta edes syntyy!

Vierailija
8/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan seksin perässä. Kuka nyt haluaisi tieten tahtoen seksittömän suhteen?

Vierailija
9/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan me ollaan seksin perässä. Kuka nyt haluaisi tieten tahtoen seksittömän suhteen?

Noi nuoret eivät sitä vielä tajua, kyllä nekin aikanaan. Ei niiden kuulukaan tajuta ennen neljääkymppiä, muutoin kukaan ei tippuisi luontoäidin isoon ansaan.

Vierailija
10/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuinka vanha oikein olet? Menen teinin tai jonkun 40v juuri markkinoille tulleen välillä.

Vierailija
11/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ennen papin aamenta.

Vierailija
12/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa tyhjä dumle pussi vesiasiaan. Jos se kelluu niin mies on seksin perässä.

Vierailija
13/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis mulla mennyt jatkoon. Jo pelkkä seksijuttujen kirjoittelu henkilö-n kanssa jota ei edes oo nähny on ihan nounou. 

Vierailija
14/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on mennyt niin, että olen sanonut, että en halua vain seksiä ja mies sanoo, että meillä voisi olla jotain vakavaa. Sitten on jo sovittu että ei ole muita ja nopeasti jo seurustelusta. 

Vierailija
15/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä väliä, no ehkä on niitäkin, jotka ei halua olla toiselle pelkkä patja, vaikkei itse seksiä vihaisikaan.

Vierailija
16/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Tero on Tero. Sille kelpaa reikä kun reikä. Sillä on samalla monta muutakin. Joten ihan sama miten pitkään puhtaat. Se saa ihan muualtakin.

Vierailija
17/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen niin että jos tapaan jonkun kivan miehen niin kerron heti aluksi että en uskontoni vuoksi voi harrastaa esiaviollista seksiä tai käyttää ehkäisyvälineitä (mielestäni on reilua tehdä nuo asiat heti selväksi ennen kuin suhde alkaa syvenemään).

Uskon että pelkän seksin perässä olevat miehet kaikkoavat tuon kuultuaan aika äkkiä.

Vierailija
18/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pihtaamista, arvuuttelua ja manipulointia puolin eikä toisin. Voit puhua ihan suoraan siitä mitä sinä haluat ja missä sinun rajasi menevät. Seksin perässä olevat miehet kyllä kaikkoavat. Molemminpuolista rehellisyyttä siis tässä asiassa.

Vierailija
19/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en haluaisi naista vakavaan parisuhteeseen, jos olisi liian tyrkky ja suorastaan antaisi kovin äkkiä. Antanut varmaan muillekin helposti...ehkä tulevaisuudessakin.

Vierailija
20/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa:

Harrastatte seksiä, jos mies häipyy = oli vaan seksin perässä.

Pitääkö se tehdä niin vaikeaksi?