Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittää, ettei mies ole pelkän seksin perässä?

Vierailija
23.09.2017 |

Antaa miehen odottaa seksiä ja katsoa häipyykö vai ei? Olen vaihdellut viestejä miehen kanssa , ihan asiallisia. Jo alussa kerroin, etten hae pelkkää seksiseuraa. Jossain vaiheessa mies käänsi keskustelua seksiaiheisiin ja otin etäisyyttä ja laitoin viestiä, että tuollainen kirjoittelu ei mielestäni kuulu tähän vaiheeseen. Mies kuitenkin jatkoi vielä yhteydenpitoa ja pyysi anteeksi. Toki jos tavataan, selviää jatkot.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja etsin loppuelämän suhdetta. Jos viidensilläkään treffeillä ei harrasteta seksiä, siirryn eteenpäin. Seksi on minulle tärkeä asia, ja jos toinen pystyy olemaan noin pitkään ilman, hän ei joko ole riittävän kiinnostunut minusta tai hänellä on liian matala libido minuun verrattuna.

Joo ja sit jos sairastut eturauhassyöpään, olet kuin tulisilla hiilillä kun naisesi ei pysty olemaan kahta viikkoa pidempään ilman. Hän onkin siirtynyt kauan ennen kun olet parantunut seuraavaan!

Sinä mies et tiedä yhtään mitään siitä perustasta, johon mainitsemasi loppuelämän suhde perustetaan! Siinä pitää olla paljoon muutakin kiinnostusta kuin jalkoväli! Tyhmä on se nainen joka sinut ottaa riesakseen. Jos nainen ei pysty jostain syystä hetkeen harrastamaan sinun libidosi mukaista seksiä, hän voi olla varma että tuollainen elukka menee vieraisiin vuoren varmasti. Tuollaiseen kiimaiseen elukkaan ei kukaan voi luottaa!

Seksuaaliset ongelmat, haluttomuus ja raivokohtaukset ovat ikäiselläsi miehellä usein merkki matalista testosteronitasoista. Suosittelen lääkärikäyntiä. Tuo on täysin hoidettavissa!

Ei epämiellytävän totuuden kertominen ole merkki ongelmista. Totuuden kieltäminen on.

Onnea seksittömään liittoosi. Toivottavasti totuus pitää sinut öisin lämpimänä. :)

Vierailija
42/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja etsin loppuelämän suhdetta. Jos viidensilläkään treffeillä ei harrasteta seksiä, siirryn eteenpäin. Seksi on minulle tärkeä asia, ja jos toinen pystyy olemaan noin pitkään ilman, hän ei joko ole riittävän kiinnostunut minusta tai hänellä on liian matala libido minuun verrattuna.

Joo ja sit jos sairastut eturauhassyöpään, olet kuin tulisilla hiilillä kun naisesi ei pysty olemaan kahta viikkoa pidempään ilman. Hän onkin siirtynyt kauan ennen kun olet parantunut seuraavaan!

Sinä mies et tiedä yhtään mitään siitä perustasta, johon mainitsemasi loppuelämän suhde perustetaan! Siinä pitää olla paljoon muutakin kiinnostusta kuin jalkoväli! Tyhmä on se nainen joka sinut ottaa riesakseen. Jos nainen ei pysty jostain syystä hetkeen harrastamaan sinun libidosi mukaista seksiä, hän voi olla varma että tuollainen elukka menee vieraisiin vuoren varmasti. Tuollaiseen kiimaiseen elukkaan ei kukaan voi luottaa!

Seksuaaliset ongelmat, haluttomuus ja raivokohtaukset ovat ikäiselläsi miehellä usein merkki matalista testosteronitasoista. Suosittelen lääkärikäyntiä. Tuo on täysin hoidettavissa!

Ei epämiellytävän totuuden kertominen ole merkki ongelmista. Totuuden kieltäminen on.

Onnea seksittömään liittoosi. Toivottavasti totuus pitää sinut öisin lämpimänä. :)

Nainen joka kunnioittaa ja arvostaa rehellistä ja suoraa miestään, ei pidä jalkojaan ristissä. Silloin pitää jos miehellä on selkärangan paikalla naru. Väitän että suurin osa naisista jotka ovat lopettaneet seksielämän parisuhteessa, ovat lopettaneet sen juurikin kunnioituksen puutten vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän miehen joka haluaa vain seksiä? En halua uusperhettä, asua miehen kanssa, vain ja ainoastaan seksiä. Kummasti joka jumppa yrittää silti jäädä roikkumaan nurkkiin. Ei kiinnosta kuin tietty elin miehessä.

Vierailija
44/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako loppuelämän suhdetta sinulla on jo ollut? Kauanko olet etsinyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi