Miten selvittää, ettei mies ole pelkän seksin perässä?
Antaa miehen odottaa seksiä ja katsoa häipyykö vai ei? Olen vaihdellut viestejä miehen kanssa , ihan asiallisia. Jo alussa kerroin, etten hae pelkkää seksiseuraa. Jossain vaiheessa mies käänsi keskustelua seksiaiheisiin ja otin etäisyyttä ja laitoin viestiä, että tuollainen kirjoittelu ei mielestäni kuulu tähän vaiheeseen. Mies kuitenkin jatkoi vielä yhteydenpitoa ja pyysi anteeksi. Toki jos tavataan, selviää jatkot.
Kommentit (44)
Ei ole hyvä jaella itseään niin vaan koemielessä. Ihminen on arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa:
Harrastatte seksiä, jos mies häipyy = oli vaan seksin perässä.
Pitääkö se tehdä niin vaikeaksi?
"Romantiikka on hinta, jonka miehet maksavat seksistä. Seksi on hinta, jonka naiset maksavat romantiikasta."
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä väliä, no ehkä on niitäkin, jotka ei halua olla toiselle pelkkä patja, vaikkei itse seksiä vihaisikaan.
Mitä pahaa siinä siis on, että olet toiselle pelkkä patja, jos itse kuitenkin nautit siitä? Ihan yhtä lailla se mies on seksin perässä, annat tai et. Mistä tulee oletus, että mies jotenkin mystisesti yhtäkkiä haluaisikin parisuhteen kanssasi, kun et vaan anna seksiä?
Onko nykyään tosiaan ihan normi että mies alkaa lähetellä seksiviestejä vaikka ei vielä edes seurustella? Enää ei voi jutella ja tutustua ilman että heti alkaa alapäästä puhe? Eipä ihme että naiset valittavat ettei fiksua miestä löydä millään.
Siitä en tiedä onko kyseinen mies PELKÄN seksin perässä mutta sivistymättömältä ainakin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"Romantiikka on hinta, jonka miehet maksavat seksistä. Seksi on hinta, jonka naiset maksavat romantiikasta."
Sanonta menee oikein, sillain kuin se ennen oli tarkoitettu. Avioliitto on hinta jonka miehet maksavat seksistä. Seksi on hinta minkä naiset maksavat avioliitosta. Tästäkin on näköjään väännetty popcorni versio nykyisen kertakäyttökulttuurin tarpeisiin.
Olen mies ja etsin loppuelämän suhdetta. Jos viidensilläkään treffeillä ei harrasteta seksiä, siirryn eteenpäin. Seksi on minulle tärkeä asia, ja jos toinen pystyy olemaan noin pitkään ilman, hän ei joko ole riittävän kiinnostunut minusta tai hänellä on liian matala libido minuun verrattuna.
En ymmärrä mikä siinä on niin viehättävää. Toiminto muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa:
Harrastatte seksiä, jos mies häipyy = oli vaan seksin perässä.
Pitääkö se tehdä niin vaikeaksi?
Tai mukavan, älykkään, kiinnostavan, seksuaalisesti taitavan naisen perässä.
Miten selvittää ettei nainen ole pelkän statuksen perässä?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja etsin loppuelämän suhdetta. Jos viidensilläkään treffeillä ei harrasteta seksiä, siirryn eteenpäin. Seksi on minulle tärkeä asia, ja jos toinen pystyy olemaan noin pitkään ilman, hän ei joko ole riittävän kiinnostunut minusta tai hänellä on liian matala libido minuun verrattuna.
Joo ja sit jos sairastut eturauhassyöpään, olet kuin tulisilla hiilillä kun naisesi ei pysty olemaan kahta viikkoa pidempään ilman. Hän onkin siirtynyt kauan ennen kun olet parantunut seuraavaan!
Sinä mies et tiedä yhtään mitään siitä perustasta, johon mainitsemasi loppuelämän suhde perustetaan! Siinä pitää olla paljoon muutakin kiinnostusta kuin jalkoväli! Tyhmä on se nainen joka sinut ottaa riesakseen. Jos nainen ei pysty jostain syystä hetkeen harrastamaan sinun libidosi mukaista seksiä, hän voi olla varma että tuollainen elukka menee vieraisiin vuoren varmasti. Tuollaiseen kiimaiseen elukkaan ei kukaan voi luottaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten selvittää ettei nainen ole pelkän statuksen perässä?
No sinun ei tarvitse sitä selvittää! Kun sinun täytyy tuota kysyä täällä, sinulla ei varmasti sitä statusta ole!
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en haluaisi naista vakavaan parisuhteeseen, jos olisi liian tyrkky ja suorastaan antaisi kovin äkkiä. Antanut varmaan muillekin helposti...ehkä tulevaisuudessakin.
Näin naisena voin ainakin omasta puolestani todeta, että ei ole noin. Tiedän ensi tapaamisella haluanko kyseisen henkilön kanssa seksiä vai en. Jos en halua, kuten useimmiten on, se ei tapailuilla muuksi muutu, kokemusta hankittu siitäkin. Ja vaikka haluan, tapana on ollut hieman odottaa, mutta yhtä hyvin voisin hypätä suoraan sänkyyn silloin kun kohdalle osuu halut herättävä mies.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sit jos sairastut eturauhassyöpään, olet kuin tulisilla hiilillä kun naisesi ei pysty olemaan kahta viikkoa pidempään ilman. Hän onkin siirtynyt kauan ennen kun olet parantunut seuraavaan!
Sinä mies et tiedä yhtään mitään siitä perustasta, johon mainitsemasi loppuelämän suhde perustetaan! Siinä pitää olla paljoon muutakin kiinnostusta kuin jalkoväli! Tyhmä on se nainen joka sinut ottaa riesakseen. Jos nainen ei pysty jostain syystä hetkeen harrastamaan sinun libidosi mukaista seksiä, hän voi olla varma että tuollainen elukka menee vieraisiin vuoren varmasti. Tuollaiseen kiimaiseen elukkaan ei kukaan voi luottaa!
Seksuaaliset ongelmat, haluttomuus ja raivokohtaukset ovat ikäiselläsi miehellä usein merkki matalista testosteronitasoista. Suosittelen lääkärikäyntiä. Tuo on täysin hoidettavissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ennen papin aamenta.
Pappi sanoi riparilla aamen. Nytkö saa alkaa peuhata?
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliset ongelmat, haluttomuus ja raivokohtaukset ovat ikäiselläsi miehellä usein merkki matalista testosteronitasoista. Suosittelen lääkärikäyntiä. Tuo on täysin hoidettavissa!
Ei epämiellytävän totuuden kertominen ole merkki ongelmista. Totuuden kieltäminen on.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en haluaisi naista vakavaan parisuhteeseen, jos olisi liian tyrkky ja suorastaan antaisi kovin äkkiä. Antanut varmaan muillekin helposti...ehkä tulevaisuudessakin.
Ja menet naimisiin naisen kanssa joka ei anna avioliitossakaan helposti, ei muille eikä sinullekaan. Eikä ikinä tulevaisuudessakaan. Vietät puolet elämästäsi vongaten ja ihmettelet, miksi ei muija anna. No siksi, kun se ei tykkää seksistä.
Mutta ehkä se onkin tavoitteesi. Ikä ja kokemus on opetanut minulle erään asian miehistä: todella suuri osa on järkyttävän estoisia ja todella moni mies ei pidä seksistä ja/tai pelkää sitä. He ovat juuri näitä, jotka eivät mistään hinnasta halua seksistä tykkäävää naista.
Aloittaja ei ole kovin älykäs, kun jatkaa vielä keskustelua miehen kanssa joka jo kerran alkoi vihjailla seksistä. Vaikka aloittaja selvästi sanoi että ei halua seksisuhdetta. Pikku anteeksipyyntö vain ja homma jatkuu.
Itse taas mielellään testaisin toimiiko seksi ennen kuin edes mietin mitään vakavampaa seurustelua. Jos ei toimi, niin turha sitä suhteen alkua on enää jatkaa.
T. Nainen
Helpoin keino selvittää asia on harrastaa seksiä miehen kanssa. Jos mies ei halua enää tavata, hän oli seksin perässä. En tajua naisia, joille seksin harrastaminen on jokin "tappio". Kivaahan sen pitäisi olla, vaikka siitä ei muuta seurasikaan. Ei se tarkoita, että tuli huijatuksi. Tai ei pitäisi.
Kaikkoaa myös kaikki muut jotka ei ole pimeältä keskiajalta kotoisin ja usko satuolentoihin.
Toki siis jos oikeasti olet uskovainen niin mikäs siinä, vaan jos käytät pelkkänä temppuna = päädyt korkeintaan jonkun huru-uskovaisen miehen kanssa yhteen kun järkevät tajuaa välttää.