Uskalletaanko esittäytyä ruutujen takaa? Minä voin aloittaa..=))
Moikka. Olen Marika ja av-mammana pyörinyt täällä jo 17 vuotta. Saman nuoruudenrakkauteni kanssa naimisissa 20 vuotta ja jokunen lapsikin tässä pyörinyt ja pyörii edelleen. Sosiaalialalla teen töitä, eikä ala tunnu ollenkaan omaltani. Lottovoitosta haaveilen, kuten varmaan suuri osa suomalaisista.
Tultiin just saunasta ja pizzaa odotellessa tulin tähän ja sain älynväläyksen kertoa jotain OIKEAA itsestäni.
Jatkakaa..=))
Kommentit (65)
Johanna 42v. Kolme lasta, yksi aikuinen tytär ja alakoululaiset kaksospojat, palstan löysin kun odotin poikia, käyn täällä lähes joka päivä.
Olen ollut paljon työttömänä ja olen ollut myös yrittäjä, näistä asioista on seurannut se että olen aina ollut "köyhä" ja ylivelkaantunut. Nyt olen ollut töissä 3 vuotta oppisopimuksella ja työt loppuu pian.
Tällä hetkellä päännii eniten se että meillä töissä on taloudellisesti erittäin haastava tilanne, ja sen seurauksena määräaikaisia joudutaan laittamaan pois mutta huonotkin vakituisessa työsuhteessa olevat työntekijät saavat jäädä. Ennustan että tuo firma tulee vielä kaatumaan tuohon että ihmisille jotka eivät hoida töitään kunnolla (vaikka on parempi palkka kuin määräaikaisilla) jää ne työt tehtäväksi kun määräaikaiset lähtee pois. Harmittava juttu kun muuten olisi hyvä firma.
Inhoan syksyä ja talvea, olen ollut pettynyt viimeisiin kolmeen vuoteen koska kunnon kesää ei ole ollut, vain syksyistä säätä ympäri vuoden. Alkaa huumori loppua. Pinnistelen jotta pärjäisin kevääseen.
Ja joo, ananasta saa laittaa pitsaan, jopa persikkaa.
Ja meilläkin on kolme kissaa. Ne on vaan niin ihania.
Terskis!
Olen Jorkki, asun pimeässä perunakuopassa, työtön omenavaras. Yöt alkavat olla viileitä. AV-fani jo vuosikymmenen takaa.
Elina, 25 vuotias opiskelija pk-seudulta. Lesbo. Luen paljon ja kaikkea sarjakuvista tietokirjoihin, tykkään kun illat pimenee näin talvea kohti mentäessä. Palstaillut nyt noin...hmm.. max. 2 vuoden ajan. Luonnonkiharat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Elina, 25 vuotias opiskelija pk-seudulta. Lesbo. Luen paljon ja kaikkea sarjakuvista tietokirjoihin, tykkään kun illat pimenee näin talvea kohti mentäessä. Palstaillut nyt noin...hmm.. max. 2 vuoden ajan. Luonnonkiharat hiukset.
Uuh.. voisitte ton Irenen kanssa harrastaa kuumaa lesboseksiä ja kuvata koko homman. Laittakaa sitten linkki videoon tänne.
Irene, 26, opiskelija ja lesbo. Ei lapsia, mutta ehkä tulevaisuudessa. Asun maalla, yritän kovasti lopettaa tupakointia, ja lempivuodenaikani on syksy. Luen paljon sarjakuvia ja runoja. Mielestäni ananas kuuluu pizzaan.