Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskalletaanko esittäytyä ruutujen takaa? Minä voin aloittaa..=))

Vierailija
22.09.2017 |

Moikka. Olen Marika ja av-mammana pyörinyt täällä jo 17 vuotta. Saman nuoruudenrakkauteni kanssa naimisissa 20 vuotta ja jokunen lapsikin tässä pyörinyt ja pyörii edelleen. Sosiaalialalla teen töitä, eikä ala tunnu ollenkaan omaltani. Lottovoitosta haaveilen, kuten varmaan suuri osa suomalaisista.

Tultiin just saunasta ja pizzaa odotellessa tulin tähän ja sain älynväläyksen kertoa jotain OIKEAA itsestäni.

Jatkakaa..=))

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Masse ja päällä ei ole kuin radio. Kauanko täällä olen ollut - sitä en voi asian arkaluontoisuuden takia paljastaa. Kaapissa on kanapaistia ja inkivääriolutta. Ikkunassa on kaihtimet, jotka alakerran akka haluaa itselleen, kun muutan tästä pois...

Vierailija
2/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olen Saija. Av-mammana olen ollut parisen vuotta. Lapseni ovat jo aikuisia, mutta mulla on hellittävänä sekarotuinen koira ja kaksi kissaa. Lähes päivittäin taistelen sisäistä Crazy Cat Ladyani vastaan, jotta en ottaisi - ainakaan vielä - lisää kissoja. Olen it-alalla töissä ja tykkään työstäni erittäin paljon. Haaveilen polvien tekonivelistä, mutta vielä elämäntilanne ei ole leikkaukseen sopiva (koira tarvitsee ulkoilutusta).  Juuri nyt makaan sohvalla, juon iltakahvia ja syön Marianne-Kismettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinä olen ja kuukausi sitten bongasin nämä sivut. Ei mulla lapsia ole, mies ja koira on.

Musta on kiva lukea näitä juttuja, onhan ne tosin välillä aika lapsellisia, mut ei se haittaa...päinvastoin.

Vierailija
4/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna 28 v. Sihteeri (ollut 10 vuotta). Keskivaikeasti masentunut ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastava (nyt lääkityksellä ja terapialla remissiossa). Mulla on kaksi kaveria/ystävää. Viihdyn yksin mutta viikonloppuisin aika meinaa käydä pitkäksi ja olisi kiva jos olisi sellaisia kavereita keiden kanssa käydä baareissa. En ole koskaan seurustellut, haluaisin tietää millaista se on mutta kiinnostun aina vain pelimiehistä ja eihän ne muhun halua sitoutua. 165 cm, 61 kg (tavote 45-50 kg). Aa-kupin tissit joita häpeän yli kaiken. Suurin haave on voittaa lotossa; lopettaisin heti työni, ostaisin asunnon Helsingistä ja matkustelisin vaan ❤️

Vierailija
5/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna, 22 v, yhden lapsen äiti. Sote ala. N. Vuoden olen palstaillut, välillä mukava lukea ketjuja oikeastikin asiasta, mutta lähinnä tulen tänne aina viihdyttämään itseäni lukemalla mitä mielenkiintoisimpia ketjuja.

Vierailija
6/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Niina. Kahden lapsen kotiäiti. Pyrin kirjoittamaan ketjuihin paljon huumoria ja sarkasmia, koska haluan keventää tunnelmaa ja tehdä ketjuista myös mukavia. En v**ttuile täällä. Olen aika lailla oma itseni niissä ketjuissa, joita avaan tai joihin kommentoin. Moni aloitukseni on saanut liekin.

Vierailija
7/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olen Saija. Av-mammana olen ollut parisen vuotta. Lapseni ovat jo aikuisia, mutta mulla on hellittävänä sekarotuinen koira ja kaksi kissaa. Lähes päivittäin taistelen sisäistä Crazy Cat Ladyani vastaan, jotta en ottaisi - ainakaan vielä - lisää kissoja. Olen it-alalla töissä ja tykkään työstäni erittäin paljon. Haaveilen polvien tekonivelistä, mutta vielä elämäntilanne ei ole leikkaukseen sopiva (koira tarvitsee ulkoilutusta).  Juuri nyt makaan sohvalla, juon iltakahvia ja syön Marianne-Kismettiä. 

Oi.. Meillä yksi kissineiti ja hän on perheemme rakkaus..=)) Täälläkin olisi haluja ottaa hänelle kaveri, mutta pelottaa josko kissimme ei enää välittäisikään niinkään meistä vaan eläinystävästään..=))

Muuttaako uusi kissi miten aiemman kissin persoonaa?

t. ap- Marika

Vierailija
8/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Niina. Kahden lapsen kotiäiti. Pyrin kirjoittamaan ketjuihin paljon huumoria ja sarkasmia, koska haluan keventää tunnelmaa ja tehdä ketjuista myös mukavia. En v**ttuile täällä. Olen aika lailla oma itseni niissä ketjuissa, joita avaan tai joihin kommentoin. Moni aloitukseni on saanut liekin.

Lisäys: tämän palstan löysin noin 7 vuotta sitten ja käyn täällä viikottain. Jotenkin jäänyt koukkuun.

Vierailija
9/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Masse ja päällä ei ole kuin radio. Kauanko täällä olen ollut - sitä en voi asian arkaluontoisuuden takia paljastaa. Kaapissa on kanapaistia ja inkivääriolutta. Ikkunassa on kaihtimet, jotka alakerran akka haluaa itselleen, kun muutan tästä pois...

Moi Masse ; )

Vierailija
10/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi.. Meillä yksi kissineiti ja hän on perheemme rakkaus..=)) Täälläkin olisi haluja ottaa hänelle kaveri, mutta pelottaa josko kissimme ei enää välittäisikään niinkään meistä vaan eläinystävästään..=))

Muuttaako uusi kissi miten aiemman kissin persoonaa?

t. ap- Marika

Nämä mun kissani tulivat molemmat samasta perheestä ja meille tullessaan olivat jo 6- ja 3-vuotiaat eli olivat tottuneet toisiinsa jo edellisessä kodissaan. Mutta mulla on ollut aiemminkin kaksi kissaa, jotka tulivat eri aikaan. Silloin vanhempi kissa suhtautui pentukissaan oluksi sähisten, mutta varsin nopeasti (parissa kuukaudessa) tottuivat toisiinsa. Kaikki kissani ovat aina kaivanneet paljon huomiota ihmisiltä eli siinä mielessä toinen kissa ei ole muuttanut edellisen luonnetta. Muutos on lähinnä siinä, että aiemmin vatsasi päällä makasi yksi kissa, nyt niitä makaa kaksi :D

Vierailija
11/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, päälle viisikymmentä, aikuiset lapset, lapsenlapsia. Maalla asutaan ja elantoni saan oman tilamme tuotteista. 32 vuotta naimisissa, mies käy töissä kodin ulkopuolella.

Löysin palstalle reilu vuosi sitten, nyt lähden saunomaan.

Hyvää illan jatkoa kaikille!

Vierailija
12/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen Saija hellittävän sekarotuisen koiran ja kahden kissan kanssa. Lisäksi löytyu mies ja kaksi ihanaa lapsipuolta. Työkseni hoidan talousasioita ja vapaa-ajalla nautin ihan kotiarjesta.

Av-mammaillut olen puolivuotta. Itseäni täällä huvitan, mutta myös paljon uusia näkökulmia ja ihan hyödyllistä tietoakin on tarttunut.

Vierailija
13/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Masse ; )

Jaahas. *hakee popcornit*

Vierailija
14/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria 31v tatuoitu yh vegaani, seurustelen vegaanin, päästä varpaisiin tatuoidun miehen kanssa ja meillä ikäeroa melkein 20v. Eli av:n pohjasakkaa :D

Vierailija
15/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat ; 59 v. Töissä terv huollossa. Yleensä toisella palstalla.

Vierailija
16/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mamma X, vähän alle 30v, lapsia kaksi, miehiä yksi. Kun eksyin av:lle muutama vuosi sitten luulin, että täällä oikeasti kysellään ja autetaan lastenhoitoasioissa. Totuus olikin toisenlainen. Täällä olen silti edelleen jostain syystä. Olen se tyyppi joka tarjoaa apuaan väsyneille mammoille ja jota väitetään sitten provoksi, koska eihän kukaan oikeasti halua toisia auttaa.

Vierailija
17/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Masse ; )

=D En tunne Massea, mutta kirjoittamansa perusteella mielelläni tuntisin =)

Ihanan naiivi kirjoitus, mutta jääkaapissa kanapaistia ja inkivääriolutta.. Ei voi olla täysin narri. Ja jos ikkunassa kaihtimet, jotka alakerran "akka" haluaa. Eli hienot verhot ja kuitenkin machoa sanomaan alakerran luuskaa akaksi.

Olen varma, että Masse muuttaa johonkin parempaan lähiöön. Oisko Tampereella?

Tykkään =)))

Vierailija
18/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles, 68 v, Englannista. Jäin leskeksi mutta nyt jo uudelleen naimissa. Kaksi poikaa ensimmäisestä liitosta, mukavia vesseleitä kummatkin. Vähän äidin helmoissa tässä mennään edelleen, mutta ehkä se siitä vielä lähtee.

Vierailija
19/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Masse ; )

=D En tunne Massea, mutta kirjoittamansa perusteella mielelläni tuntisin =)

Ihanan naiivi kirjoitus, mutta jääkaapissa kanapaistia ja inkivääriolutta.. Ei voi olla täysin narri. Ja jos ikkunassa kaihtimet, jotka alakerran "akka" haluaa. Eli hienot verhot ja kuitenkin machoa sanomaan alakerran luuskaa akaksi.

Olen varma, että Masse muuttaa johonkin parempaan lähiöön. Oisko Tampereella?

Tykkään =)))

*ahmii poppareita*

Vierailija
20/65 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaihminen täällä myös, ikää 40 ja av:lta löysin valovuosia sitten vauva-arkeen kavereita ja seuraa ystäväpalstalta. Terkkuja Lahteen Ankkurin ja Kivimaan seudulla n. 12 v sitten asuneille :D Olen parin vuoden aikana palannut rikospaikalle eli av:lle johtuen keskustelujen viihteellisyydestä hyvässä ja pahassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi