Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eronnut yh-äiti saada kunnollisen miehen?

Uusi alku?
22.09.2017 |

Siis olen lempeä, uskollinen, akateemisesti koulutettu, ok-näköinen ja miessuhteissa melko kokematon (=vain pari pitkää suhdetta elämäni aikana). Voisiko joku kunnollinen (ehkä jopa uskovainen) mies huolia minua vai olenko ikuisesti turmeltunut paarialuokan edustaja?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, kun ihmisten lähtöolettamus on se, että yh-äidit ovat kaikki rahan perässä juoksevia, pinnallisia gold diggereitä tai jotain silkkaa s*ksisuhdetta havittelevia Gambiaan matkaajia. On meissäkin ihan tuntevia, empaattisia, herkkiä, rakastavia ja älyllisiäkin ihmisiä yllättäen(!).

Empaattinen ihminen, joka on kuitenkin pakottanut ihmisen vastoin tahtoaan maailmaan, jossa hän joutuu väkisinkin kärsimään, sairastamaan ja lopulta kuolemaan? Onpa mahtavaa empatiaa. Lisääntyjät ansaitsevat ankaran rangaistuksen, eivät rakkautta.

Olipas myksitävän viileää tekstiä. - Kehen lapseen nyt viittaat, kun kirjoitit kärsivän, sairastavan, - no kuolema koittanee meille kaikille aikanaan. Ja on se vaan onni, että aika moni on lsiääntynyt sillä ellei olisi, niin tuskin olisin tässä kirjoittelemassa.  

Vierailija
42/50 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha nyt ne sitten tuli molemmat viestit vaikka ensimmäinen ei aluksi näkynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kuin mitä joku sanoi jo aikaisemmin. Eli miehen voi yh-äitikin saada, jos kilttimies kelpaa.

Alfamiehet ja jännämiehet taas etsivät pääasiassa vain nuoria, hoikkia, kauniita, lapsettomia naisia. Alfamiehet ja jännämiehet kun ovat miehinä niin onnekkaassa asemassa, että heillä on varaa valita naisista kenet tahansa. Joten luonnollisesti he silloin valitsevat vain ne kaikkein kauneimmat naiset. Tosialfan ja tosijänniksen tunnistaa siitä, että heidän "rumin" naisensakin on niin kaunis, että kilttimies ei sellaista lähellekkään sellaista naista edes unissaan. Näin se vain on.

Eikö ne hakenut vaan yhden illan seksiä eli mitä se lapsi niitä haittaa.

Vierailija
44/50 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en seurustele yh-äitien kanssa, mutta parikin kaveriani on iskenyt itselleen sinkkumammat Tinderistä. Kummatkin sellasia hiljaisia insinöörityyppejä. Varmaan ihan hyvä mätsi tuollainen äidillisempi, vähän vanhempi nainen.

Mikset deittaa yhäreitä?

Vakava seurustelu ei onnistu, koska lapsiperhe-elämä kiinnostaa kuin kasa paskaa, ja kevyempään suhteeseen noilla on liian epävarmat aikataulut.

Ymmärrän sinua täysin. Kyllähän lapsiperhearjessa on omat haasteensa. En mäkään nuorempana olisi välttämättä (ainakaan lähtökohtaisesti) halunnut yh-isää. T. Ap

Joo, ei tuossa sinänsä mitään vikaa ole, mutta lapset eivät vain ole minun juttuni.

Vierailija
45/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kuin mitä joku sanoi jo aikaisemmin. Eli miehen voi yh-äitikin saada, jos kilttimies kelpaa.

Alfamiehet ja jännämiehet taas etsivät pääasiassa vain nuoria, hoikkia, kauniita, lapsettomia naisia. Alfamiehet ja jännämiehet kun ovat miehinä niin onnekkaassa asemassa, että heillä on varaa valita naisista kenet tahansa. Joten luonnollisesti he silloin valitsevat vain ne kaikkein kauneimmat naiset. Tosialfan ja tosijänniksen tunnistaa siitä, että heidän "rumin" naisensakin on niin kaunis, että kilttimies ei sellaista lähellekkään sellaista naista edes unissaan. Näin se vain on.

Eikö ne hakenut vaan yhden illan seksiä eli mitä se lapsi niitä haittaa.

Tuossakin on pointtinsa. Kun siis eikös ne alfat pyörittele vähän kaikkia naisia hyväksikäyttömielessä ja lyhyissä suhteissa, "because they can"?

Vierailija
46/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Aina on joku betamies kuka suostuu, koska ei ole ikinä aiemmin ollut suhteessa. 

Meitä kyllä riittää. Etsi sieltä rumemman puoleisista kilttien miesten joukosta

Jos betamiehet eivät ole olleet parisuhteessa koskaan, niin ovatko sitten kaikki joskus suhteessa olleet miehet alfoja?

Ja muuttuuko betamies alfaksi päästessään suhteeseen?

Ei. Koska hän tipahtaisi betaksi heti erottuaan, koska ei enää todennäköisesti löytäisi ketään uutta tai saisi irtoseksiäkään. Alfa on alfa varattuna ja eronneena.

Vierailija
47/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Nieminen (Toni Niemisen vaimo) on hyvä esimerkki yh-äidistä, jolla ei ole vaikeuksia löytää miehiä, vaikka on omia lapsia entuudestaan.

Vierailija
48/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä tullu huomattua semmoinen kummajainen että nuorempana en päässyt koskaan treffeille naisten kanssa joten sinkkunahan se meni.

Nyt vanhemmalla iällä kun koitin niin pääsin kyllä treffeille mutta mutta.. ne treffikumppanit oli aina yh-mammoja ja usein työttömiä.

Ne työssäkäyvät lapsettomat eivät kiinnostuneet edelleenkään. Enkä ole ruma, työtön enkä lihava. En polta enkä juo.

Mistähän tämä ilmiö johtunee?

Vierailija
49/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljän lapsen yh, vieläpä työtön ja luottotiedoton tavatessamme. Rakastuimme vahingossa ja sille tielle on jääty, koskaan ei ole ollut ongelma lapset tai muukaan. Mies on kohtuullisen hyvätuloinen, vakituisessa työssä, elämänhallinta kohdillaan, ei luurankoja kaapissa ja ulkonäkökin kohdillaan, ikää noin 30v. :)

Nyt olemme ostamassa taloa, yhteinen pikkuinen tulossa ja suhde voi hyvin. Olen vieläkin rakastunut 😍 Sisin ratkaisi, koska sen kanssahan elän toivottavasti loppuun saakka. Ehkä mies ei ole lukenut näitä keskusteluja..? ;)

Vierailija
50/50 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria on löytänyt. Mutta normaalipainoinen pitää olla. Ylipainoiset on jääneet ilman.