Neitsyenä naimisiin. Apua.
En ajatellut, että se menisi näin pitkälle, mutta nyt kuitenkin olen neitsyt ja päätettiin odottaa häihin, kun niin lyhyt aikakin enää.
Alkoi ahdistaa koko hääyö. Mitä jos siitä ei tule mitään? Mitä voin tehdä? Olen lukenut kauhujuttuja "lahnoista". En haluaisi olla sellainen.. Ei ole provo, vaikka siltä varmasti kuulostaa..
Kommentit (71)
Vanha hopeakettu voisi opastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan hirveää jos olen miehen mielestä surkea... Kannattaisiko juoda vähän, ja kuinka paljon? Juon tosi harvoin, maksimissaan 2 lasia viiniä tai alkumaljan + lasin - kaksi.
Ap
Ei naisen tarvi sen kummemmin mitään osata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä stressaa. Ei se touhu niin vakavaa ole. Tuleva aviomiehesi on todennäköisesti niin innoissaan että laukeaa about heti.
Pahin pelko on ettei laukeaisikaan. Olisi niin hirveää miettiä johtuiko minusta.
Ap
Miehenä tuollaisesta sanoisin että ei varmasti johtuisi morsiosta jos mies ylipäätän on suostunut avioon, jollei sitten ole mieleltään (ja kenties fyysisestikin) kovin pahasti kehitysvammainen, ja sellaisen kyllä luulisi näkevän välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vaan niin innoissaan, ja sanoo ettei minun tarvitse tehdä mitään jos en halua. Ja hän siis ehdotti, että odotetaan, kun näin kauan jo oltu yhdessä muutenkin.
Ei todellakaan pakota naimisiin tms. Olen meidän kaveriporukasta ainoa neitsyt, ja todellakin haluan siitä jo eroon.
Ap
Tuollaisessa tilanteessahan sulla ei pitäisi olla mitään stressattavaa, vaan rauhallisen levollisena odotella sitä kun vihkimisen jälkeen pääsette olemaan kaksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako seksi sinua? Oletkohan aseksuaali (seksin suhteen)?
Jos miehesi ei haluaisi koskaan seksiä, haittaisiko se sinua?
Haluatko neitsyydestä eroon, koska koet neitsyyden häpeäksi tai oudoksi asiaksi, vai koska sinun tekisi mieli seksiä? Miksi et ole harrastanut sitä vielä? Onko syynä enemmän pelko vai kiinnostuksen puute?
Olen itse 26-v. neitsyt. Asia vähän hävettää, mutta pelkkä ulkomaailman paine ei minulle oikein riitä haluamaan neitsyydestä eroon. Oishan se kai ihan jees, mutta pitäisi kyllä olla aika humalassa tai jossain muissa aineissa, että pystyisin siihen (häpeän vartaloani tosi paljon). Neitsyydestä eroon pääseminen kiinnostaisi itseäni myös siksi, että tietäisin millaista se on, eli uteliaisuudesta. Eli olisiko se niin laimeata kuin mitä etukäteen kuvittelen. Aina kun ajattelen seksiä, kuvittelen itseni paikalle jonkun muun, kuvittelemani suht nätin naisen (joka toimii puolestani), en vain pysty näkemään
Sulle 26 v neitsyt. Tuollaisessa tilanteessa on mitä typerintä houkkamaisuutta jos siitä neitsyydestä haluaisit eroon kuvittelemasi ulkopuolisen maailman paineen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani tulevasta liitostanne. Valitettavasti varoituskellot soivat. Olen kuullut tapauksista, joissa neitsyitä on huijattu naimisiin ja miehellä on ollut vakavia ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Miksi sinun pitää olla neitsyt, kun hän ei ole? Mieti oikeasti tosi kunnolla, mitä olet tekemässä.
Niin, kyllähän tuossa vaikuttaisi hieman epävarmuustekijöitä olevan etenkin sen perusteella kun ette ole näköjään perusteellisemmin ja syvällisemmin keskustelleet mieleen nousevista asioista.
Siis jos sä olet menossa miehen kanssa naimisiin ja aiot (ainakin teoriassa) elää hänen kanssaan loppuelämäsi, sun pitää pystyä avoimesti puhumaan asiasta ja peloistasi sen miehen kanssa.
Ja miehen on osattava ottaa sut huomioon, tapahtui sitten niin tai näin, tai ei mitään, öitä (ja päiviä) tulee muitakin.
Jos näin ei ole, ei kannata sen miehen kanssa avioituakaan.
Ap kirjoitti vuonna 2017, joten on joko ollut jo naimisissa useamman vuoden tai eronnut -jos nyt ylipäätään meni naimisiin. Olisi kiva kuulla, miten menee ja sujuiko hääyö mukavasti. Vähän kauhulla luin ap-raukalle tulleita kommentteja, ettei kannattaisikaan mennä naimisiin. Ap oli selkeästi hyvin herkässä ja hauraassa mielentilassa, ja ilkimykset alkoi repiä häntä ja hänen tulevaisuuttaan palasiksi. Toivon todella, että ap:lla on nyt kaikki hyvin ja on edelleen naimisissa ihanan miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan hirveää jos olen miehen mielestä surkea... Kannattaisiko juoda vähän, ja kuinka paljon? Juon tosi harvoin, maksimissaan 2 lasia viiniä tai alkumaljan + lasin - kaksi.
Ap
Ei kannata juoda, enemmän siitä nauttii selvinpäin. Äläkä stressaa. Ei kukaan ole mestari ekalla kerralla mutta kyllä varmasti miehesi sen ymmärtää jos on hyvä mies
Aika riskillä mennään naimisiin, jos ei ole tutustunut toisen käyttäytymiseen intiimimmimmässä tilanteessa. Toivon silti onnea ja että pettymyksiltä säästyt ja ettet tule jossainvaiheessa miettineeksi, voisiko olla toisinkin.
Eiköhän aiheesta ole kirjallisuutta. Ja netistäkin löytyy ns valistusivuja, erilaisin periaattein ja eri kielillä.