Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyenä naimisiin. Apua.

Vierailija
22.09.2017 |

En ajatellut, että se menisi näin pitkälle, mutta nyt kuitenkin olen neitsyt ja päätettiin odottaa häihin, kun niin lyhyt aikakin enää.

Alkoi ahdistaa koko hääyö. Mitä jos siitä ei tule mitään? Mitä voin tehdä? Olen lukenut kauhujuttuja "lahnoista". En haluaisi olla sellainen.. Ei ole provo, vaikka siltä varmasti kuulostaa..

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee aina mieleen miehistä, joilla ei ole ollut intiimejä suhteita, että heidän värkissään on jotain vikana. Anteeksi nyt. Mikropenis tmv. ajatuksella, että naimisiin mennessä ei voi vaimo enää vaihtaa. Hyvin vanhahtava ajatus, muttei todellisuus avioliiton loppumisesta ennen realisoidu ennen kuin oikeasti ero tulee. Varmista nyt edes tuntumalta, että sieltä trompusta jotain tuntuvaa löytyy. Vältyt turhalta mielipahalta. Yhtäläillä voi se mies olla pettymys kuin nainenkin....

Tuossa ei ole mitään muuta totta kuin se, että pettymyksen voi kokea niin nainen kuin mies. - Sinulle lieneekin uusi tieto., että monen miehen värkki on aikas pieni kokinen silloin kun se ei ole erektiossa. 

Vierailija
42/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä 100% varma ettei kyse ole mikropeniksestä. En usko, että se edes haittaisi.

En ole muslimi.

Ihania vastauksia täällä! Olen ihan yllättynyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole neitsyt. Sekin vähän mietittyttää vertaako aiempaan, mutta ehkä ei..

Ap

Vierailija
44/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ole mitään muuta totta kuin se, että pettymyksen voi kokea niin nainen kuin mies. - Sinulle lieneekin uusi tieto., että monen miehen värkki on aikas pieni kokinen silloin kun se ei ole erektiossa. 

Kai niitä erektioita on ollut, jos ovat suudelleet ja kosketelleet. Rohkeita kyllä olette, jos juttu on tosi. Itse en kykenisi tekemään noin suurta sitoutumusta sokkona.

Vierailija
45/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen halukas. Ollaan toki suudeltu, koseteltu yms, ja olen halunnut viedä sen loppuun. Mutta mies lopettaa kesken, tai sanoo vain että hänen tekisi niin paljon mieli yms. Tilanne ei vaan jotenkin ole edennyt loppuun.

Mies varmaan ajattelee, että olen tuon suhteen uskonnollisempi kuin oikeasti olisin. Ja kun nyt pari kertaa olen ehdottanut, niin mies on halunnut odottaa.

Ap

Älä murehdi. Ihan varmasti kaikki menee oikein hyvin ja ajan kanssa vielä paremmin. Nauti häistäsi ja rakkaudestasi. :)

Kokemattomuutesi ei taatusti ole mikään haitta.

Vierailija
46/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole neitsyt. Sekin vähän mietittyttää vertaako aiempaan, mutta ehkä ei..

Ap

Mulla on semmonen tutina ettei tuo oo hyvä mies. Ootko varma että haluat naimisiin sen kanssa?

Vierailija
47/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas koe mitenkään hirveän rohkeana. Ehkä kun moni tuttu on mennyt neitsyenä naimisiin tai sitten ollut vaan sen yhden kanssa, niin vaikea verrata. Jotenkin koen, että on intohimoa ja rakkautta, niin haluan uskoa, että se riittää. Tuntuu, että olen oikeanlaisen ihmisen kanssa. En edes tiennyt, että miehet voisivat olla noin huomaavaisia ja helliä.

Ap

Vierailija
48/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai niitä erektioita on ollut, jos ovat suudelleet ja kosketelleet. Rohkeita kyllä olette, jos juttu on tosi. Itse en kykenisi tekemään noin suurta sitoutumusta sokkona.

Rohkeita ja rohkeita, sillä esim. se, että miehellä olisi hyvin. hyvin pieni mikropenis on kyllä hyvin harviaista. - Olennaisempaa lienee se, miten seksi muutoin sujuu, jossa peniksellä on roolinsa muttei suinkaan aina se tärkein. Enemmän lienee harvinaista se, että jaksaa ja haluaa vapaaehtoisesti odottaa ensimmäsitä kertaansa avioliittoon asti, vaikka potenttiallinen kumppani olisi ollut jo pidempään rinnalla. 

Vierailija
49/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole neitsyt, muistutathan käymään testaamassa taudit. Usein niistä ei tule oireita varsinkaan miehelle, mutta voivat aiheuttaa esim. lapsettomuutta naiselle. Aina ennen seksisuhteen aloittamista taudit testaamaan, ellei ole neitsyt.

Vierailija
50/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille tuli kirjoituksestani tunne, ettei mies ole hyvä?

Ap

Vierailija
51/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska hän torjuu sinut vaikka haluaisitte jo molemmat seksiä. Syynä on usein omista vioista johtuva epävarmuus.

Vierailija
52/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeita ja rohkeita, sillä esim. se, että miehellä olisi hyvin. hyvin pieni mikropenis on kyllä hyvin harviaista. - Olennaisempaa lienee se, miten seksi muutoin sujuu, jossa peniksellä on roolinsa muttei suinkaan aina se tärkein. Enemmän lienee harvinaista se, että jaksaa ja haluaa vapaaehtoisesti odottaa ensimmäsitä kertaansa avioliittoon asti, vaikka potenttiallinen kumppani olisi ollut jo pidempään rinnalla. 

Rohkeudella nimenomaan tarkoitin, ettei seksuaalista yhteensopivuutta ole testattu. Ja jos seksiä ei ole harrastettu, mieleen tulee kuinka helppo siitä on puhua avoimesti, mikä on aika oleellista.

Vierailija
53/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se ei halua sua. Se ei halua seksiä naisen kanssa. Sillä on olematon seksuaalinen halukkuus. Vehkeessä vikaa: koko/tauti/kyky.

Sillä on perverssio jonka ei halua paljastuvan ennen häitä. Sillä on surkea itsetunto.

Oli mikä vaan noista niin jos ei voi puhua tulee onneton paska liitto eli keskustele tai pankaa tai peru häät

Vierailija
54/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tänne ni mä pamautan sun neitsyyden Kuuhun. Nopeasti, arviolta 7 sekuntia (2-3 pumppausliikettä edestakaisin).

Vierailija
55/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen niin huono tuossa, etten ehkä osaa ilmaista itseäni oikein, kun odotan mieheltä sitä lopullista toimintaa.. Ja taas tuota seksiä olen ehdottanut ei-eroottisessa tilanteessa. Lähinnä ettei tarvisi stressata, johon mies vaan vastaa ettei tarvitse stressata, ettei olla odotettu näin kauan "turhaan".. Mutta 6kk sitten olin varmistuin, että haluan hänen kanssaan naimisiin

Ap

Vierailija
56/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska hän torjuu sinut vaikka haluaisitte jo molemmat seksiä. Syynä on usein omista vioista johtuva epävarmuus.

Tätä minäkään en oikein ymmärrä. Tapailin itse hetken miestä, joka oli uskova (tai väitti kyllä, ettei ollut enää uskossa) ja halusi odottaa avioliittoa ennen yhdyntää. Kaikkea muuta oli kyllä valmis tekemään. Tämä mies oli teeskentelijä pahinta laatua ja kirjoituksesi perusteella sinun miehestäsi tulee samanlainen mielikuva. Kauanko olette olleet yhdessä? Oletko ihan varma, että haluat naimisiin juuri tämän miehen kanssa? Minusta tuntuu, että hän esittää huomaavaista, vaikka oikeasti yrittää vain hallita ja määräillä sinua. Olet tehnyt selväksi, että haluaisit jo seksiä, eikä mies itse ole edes neitsyt enää -miksi hän vaatii, että odotatte papin aamenta? Koska tahtoo kontrolloida sinua. Varo.

Vierailija
57/71 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani tulevasta liitostanne. Valitettavasti varoituskellot soivat. Olen kuullut tapauksista, joissa neitsyitä on huijattu naimisiin ja miehellä on ollut vakavia ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Miksi sinun pitää olla neitsyt, kun hän ei ole? Mieti oikeasti tosi kunnolla, mitä olet tekemässä.

Vierailija
58/71 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihan hirveää jos olen miehen mielestä surkea... Kannattaisiko juoda vähän, ja kuinka paljon? Juon tosi harvoin, maksimissaan 2 lasia viiniä tai alkumaljan + lasin - kaksi.

Ap

Neuvoni o aina juomisen lopettaminen.

Vierailija
59/71 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin pyllistää, naisen rooli on alistua kuitenkin.

No en usko, että mieheni haluaisi vain sellaista.

Ap

"No en usko"

Ettekö siis ole tuossa tilanteessa vielä keskustelleet tilanteeseen liittyvistä toiveista ja odotuksista. 

Vierailija
60/71 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä sai hyvän seksielämän ja paljon orgasmeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi