Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemukseni pyykitpuhtaaksi.fi pesulapalvelusta

Vierailija
22.09.2017 |

Onko kukaan muu käyttänyt pyykitpuhtaaksi.fi pesulapalvelua? Itse kuulin siitä kaverini kautta, joka on pesettänyt heillä vaatteita ja kodintekstiilejä. Toimintatapa kuulosti erittäin helpolta, joten halusin kokeilla itse.

Menin pyykitpuhtaaksi.fi nettisivuille, valitsin tuotteet, joita halusin pestä sekä minulle sopivan noutoajan. Pesetettävät tuotteet haettiin kotoa ja samalla sovin kuriirin kanssa palautusajasta.

Voi että kuinka helppoa ja kätevää oli! Suosittelen lämpimästi kaikille teille tätä pesulapalvelua, jotka olette kiireisiä ja mukavuudenhaluisia tai vaikkapa kuten minä, kolmen alle 10-vuotiaan lapsen äiti, joka hoitaa kotitaloutta lähes yksin, koska mies on usein työreissuissa.

Seuraavaksi ajattelin pesettää siellä meidän villamaton, johon ihana kissamme kaatoi kuopuksemme mehut.

Jos joku muu on kokeillut tätä pyykitpuhtaaksi -palvelua, niin olisi kiva tietää, mitä mieltä olette. Itse olen erittäin tyytyväinen ja olen monille ystävilleni suositellut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se pyykitpuhtaaksi.fi? Meni ohi..

Kait siellä pyykit tulee puhtaaksi. Jollekin voi olla hyvä, mutta itseäni ärsyttäisi sopia jotain nouto- ja tuontiaikoja, ei niitä muista kuitenkaan. Ja jos perinteiseen kotimaiseen laatuun on luottamista, niin mikään ei toimi kuitenkaan ajallaan. :)

Helponta kävellä muutama metri ja heittää pyykit omaan koneeseen.

Vierailija
2/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei AP kuulosta mainokselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi, kostuin aivan litimäräksi ajatuksesta uljaasta kuriirista noutamassa sexyä korsettiani pesuun;

Vierailija
4/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, joku on pykännyt firman pystyyn ja sitten tulee markkinoinnin aika. Hmm.. mikähän olisi hyvä väylä mainostaa uutta palvelua..? Olisiko se televisio, vai kenties radio? Ehkä kuitenkin hyvä olisi lähteä sanomalehdistä ihan pienellä ilmoituksella...

Vaan sitten välähti! Mitä jos laittaisi vauva-palstan seksiosiolle keskusteluavauksen? Siihen perseseksi- ja kalunkoko -keskustelujen väliin? Se on varmasti kaikista fiksuin teko. Esittää vielä, että ei muka oikeasti olisi mainostamassa palvelua. Ei sitä kukaan huomaa ja varmasti kassakone alkaa kilisemään

Vierailija
5/9 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP:lle vinkki: Itse tarvisin paljon enemmän "pyykitsiististikappiin.fi" -palvelua. Helppohan ne on koneeseen tunkea ja pestä. Mutta kun ne pitäisi sitten jotenkin saada kuivaustelineiltä siirtymään silitettyinä ja viikattuina kaappiin.

Vierailija
6/9 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä toimi loistavasti. Pesetin kaksi mattoa, puhdasta tuli, ja koko prosessi taisi kestää alle viikon. Hintakin oli palveluun nähden kohtuullinen.

Tänä kesänä on toisin. Samat matot ovat olleet siellä nyt kuukauden, ja kun ajattelin ruveta kyselemään milloin aikovat ne palauttaa, ilmoittavat kotisivuillaan vain "we´ll be back soon". Sama teksti on ollut siellä jo pari viikkoa. Pitää nyt ryhtyä soittelemaan mattojeni perään, onneksi kännykässä on numerot tallella. Jatkossa en tarvitse heidän palvelujaan.   

Vierailija
7/9 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, voinko lähettää sinne myös PVC-lakanat ja kumiasuni jotka hieman jo tuoksahtavat helteisten kusileikkien vuoksi?

Vierailija
8/9 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla katoaa pestävät, ei kannata laittaa mitään minkä haluaa takaisin. Olivat ilmeisesti toimittaneet mattoni jollekin toiselle asiakkaalle. Suunnittelen juuri rikosilmoituksen tekoa sekä reklamaatiota korttiyhtiölle maksun takaisin saamiseksi.  

Vierailija
9/9 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, onko tuo firma enää pystyssä? On lahjakortti käyttämättä, mutta sivusto pyykitpuhtaaksi.fi kieltäytyy yhteistyöstä.

jp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi