Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän puoliso tekee aloitteen seksiin?

Vierailija
22.09.2017 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häviää pötköttämään makkariin ja seksiä tiedossa jos saavun paikalle. :D

Vierailija
22/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ykköstä. Kun edes jotenkin ehdottaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä aloitteita, hyi. Halut menis!!

Vierailija
24/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa käskee levittämään haarani. Nopeasti nylkyttää pimeässä.

Vierailija
25/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jompikumpi ehdottaa päiväunia. Näin monesti

Vierailija
26/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöjä aloitteita, hyi. Halut menis!!

No siveyden sipuli, miten teillä? Vai oletko neitsyt?

Vierailija
27/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyydellä, huomioimisella ja välillä selkeällä otteella

Vierailija
28/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä, tulee päälleni. Tekee tehtävänsä. Harvoin, onneksi ei kestä kauan.

Vierailija
29/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla etusormen mun kämmenelle. Käytän itsekin samaa signaalia, jos haluan häneltä seksiä.

Miten tämä kommunikointi tapa on syntynyt? Onko teillä muitakin vastaavia?

En mä oikein tiedä, mistä tuo on tullut, mutta niin me ollaan tehty monta vuotta. Ja vielä, jos sormeen tarttuu se tarkoittaa kyllä eli silloin harrastetaan seksiä ja jos sormeen ei tartuta se tarkoittaa ei seksiä.

On meillä muutama muukin ele, mitä käytämme. Nälkää vietimme toisillemme joskus näyttämällä nyrkkiä suun edessä ja janoa imitoimalla juomista. Joskus näytämme, että meitä sattuu vain osoittamalla kohtaa, mihin koskee kuitenkaan sanomatta mitään. Ja väsymystä näytämme ottamalla toiseen katsekontaktin ja sitten sulkemalla silmät hetkeksi.

Oletteko jotain downeja?

Juu, mäkään en kestäis tommosta

No ei SUN tarvitsekaan kestää. Voi jessus. Jos molemmille ok ja he ovat onnellisia niin saavat olla onnellisia eikä se SUN onnea mitenkään vähennä tai jos vähentää niin sitten ihan ansaitusti. Ei se muiden onni ole aina itseltä pois. Ole hiljaa, jos ei ole järkevää sanottavaa. Jessus, kun aina tarvitsee olla, että minä, minä, minä ja vielä kerran minä.

Vierailija
30/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oiskos sulla jotain tarjolla?" tai "Pippeli alkoi vähän isottelemaan" :D

Vierailija
31/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy että "pinpii?" ja työntää lantionsa mun pehvaa vasten xD tää on siitä hauska juttu että se on jostai syystä sillo iha vitun vammasta ja ärsyttävää kun ei tee mieli mut sillo jos tekee mieli ni se on söpöä ja hassua :D 

Vierailija
32/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla etusormen mun kämmenelle. Käytän itsekin samaa signaalia, jos haluan häneltä seksiä.

Miten tämä kommunikointi tapa on syntynyt? Onko teillä muitakin vastaavia?

En mä oikein tiedä, mistä tuo on tullut, mutta niin me ollaan tehty monta vuotta. Ja vielä, jos sormeen tarttuu se tarkoittaa kyllä eli silloin harrastetaan seksiä ja jos sormeen ei tartuta se tarkoittaa ei seksiä.

On meillä muutama muukin ele, mitä käytämme. Nälkää vietimme toisillemme joskus näyttämällä nyrkkiä suun edessä ja janoa imitoimalla juomista. Joskus näytämme, että meitä sattuu vain osoittamalla kohtaa, mihin koskee kuitenkaan sanomatta mitään. Ja väsymystä näytämme ottamalla toiseen katsekontaktin ja sitten sulkemalla silmät hetkeksi.

Tästä tulee mieleen viittomakielinen ystäväni, joka joskus kertoi jotain saman suuntaista liittyen tuohon seksin ehdottamiseen.

Huoh, ja minä ehdin jo ajatella omia vanhempiani, josiat kumpikaan ole viittomakielinen. - Joskus kyllä myös tuntuu sille kuin osaisivat näkeä jo toisen kasvoilta, mitä toinen ajattelee tai etäällä toisistaan ollessaan tuntuu kuin heillä olisi usein jonkinlainen telepaattinen yhteys, - En ole koskaan kysynyt, että kuinka paljon on jostain opittua ja kuinka paljon vain muotoutunut pitkän suhteen aikana. 

Vierailija
33/33 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se sanoo jotain viehkeää kuten PANPAN? tai RUNTTATUNTTA semmoisella hyvin kysyvällä äänellä. Ite teen meillä yleensä aloitteen. Joskus oli ihana kun oli ollut pitempi tauko seksissä ja se vain kiljaisi että PARITTELE. Mutta näin monen vuoden jälkeen meidän kommunikaatio on muutenkin vähän semmoista vammastelua. Esim aina sanotaan hiljaisella äänellä gestapo ennenkun puristellaan toistemme pyllyjä. Tämä aloi kun joskus lenkillä mouhin sen pyllyä mustat nahkasormikkaan kätösissä. Lapset sanoo melko usein että te ootte outoja.

Siis oikeesti Kiitos tästä, jos joisin nyt kahvia niin se olisi lentänyt näppäimistöön. Sain kunnon naurut. Ootte oikeesti luovia ihmisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi