Yllättävää!!! Taas mun vauvavaateketju on poistunut!!!
Siis nyt alan oikeasti ihmettelee miksi täällä ei saa kysyä, ostatko vauvallesi uusia vai käytettyjä vaatteita? Yleensä mitä merkkiä käytät? NIIN TÄMÄ ON SITTEN KIELLETTYÄ KYSYÄ!!!
Kommentit (10)
Ei saa mainostaa mitään merkkiä. Ei ydinfysiikkaa tajuta tämä.
Mutta troillaa saa sitten aivan vapaasti!!
Oon pyöriny tällä palsalla nyt muutaman päivän ja ikäväkseni oon saanut huomata. että ketjuja poistetaan mielivaltaisesti. Mistä tämä johtuu? Rikkooko nuo ketjut sääntöjä vai onko puikoissa nyt joku, jolla valta on kilahtanut hattuun?
Joku lyhyt vastaus ois kiva saada tähän ylläpidolle osoitettuun palautteeseen.
Ostan sekä uutta että käytettyä ja oikeastaan yksinomaan merkkiä. Eniten lapsen vaatekaapista löytyy Rodinia ja Gugguuta. Myös Papusta ja Vimmasta tykätään ja nyt uusimpana otettu kokeiluun mm. Tinycottonsia ja Gray Labelia.
Kannustan ehdottomasti panostamaan lapsen vaatteissa laatuun ja eettisyyteen. Saa lähes aina omansa takaisin kun myy eteenpäin kun ostaa nykyaikaista merkkivaatetta :)
Miksi sinä puhut vauvoista ja niiden vaatteista? Mene kaksplussalle siellä muutkin täältä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä puhut vauvoista ja niiden vaatteista? Mene kaksplussalle siellä muutkin täältä on.
Voi kulta pieni kun SINÄ voit poistua muualle koska täällä saa puhua ihan mistä haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta pieni kun SINÄ voit poistua muualle koska täällä saa puhua ihan mistä haluaa :)
No mitä sitten valitat jos et voi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Ostan sekä uutta että käytettyä ja oikeastaan yksinomaan merkkiä. Eniten lapsen vaatekaapista löytyy Rodinia ja Gugguuta. Myös Papusta ja Vimmasta tykätään ja nyt uusimpana otettu kokeiluun mm. Tinycottonsia ja Gray Labelia.
Kannustan ehdottomasti panostamaan lapsen vaatteissa laatuun ja eettisyyteen. Saa lähes aina omansa takaisin kun myy eteenpäin kun ostaa nykyaikaista merkkivaatetta :)
Ihan totta saat myytyä käytetyt merkkivaatteet samaan hintaan kun ostit ne uusina??
Mä aukaisin just jonkun Australian rajalla -sarjan hehkutusketjun, mutta se olikin jo poistettu. Mahtoi olla hurja ketju :D
Modet vissii vähän vinksahtaneita!!!